Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1154
Data e postimit: 2013-04-18 20:43:15
Shikime: 25242
Raporto

Likes: 27 Dislikes: 4

Titulli: Evropa dhe ne

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: evropa,shoqeria,shqiptaret
Autori: Rina Cakrani
Shkolla: Internacional
Klasa: X
Qyteti: Vlore
E-mail: wonder.love.you@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Evropa.Sa herë që e dëgjoj këtë emër,në mendje më vijnë rrugët e Milanos,kulla Eiffel në Paris,autobusët e kuq të Londrës,dhe kështjella mbretërore e Madridit.Një kontinent I cili gjatë mijëra vjetëve,ka përjetuar lindjen dhe zhvillimin e qytetërimeve që I kanë dhënë këtë shkëlqim dhe prestigj që ajo gëzon sot.Por s’janë historia e saj e madhërishme dhe pasuritë e saj ndërkombetare që e bëjnë kontinentin e vjetër kaq të veçantë dhe të ëndërruar.
Sot Europa është vendi I kapitalizmit dhe meritokracisë.Është vendi ku unë dhe bashkëmoshatarët e mi do të dëshironim të studionim apo edhe të jetonim.Por Europa është edhe synimi I gjithë popujve që nuk janë bashkuar ende politikisht në gjirin e saj.Për mua personalisht,Europa është zbulimi I diçkaje të re e më të mirë,diçkaje që do I sillte ndryshim shumë të madh jetës time.Unë jetoj në një vend ku të ardhurat dhe mundësitë për jetën janë te pakta dhe ku këndvështrimi që ka shoqëria shqiptare për aspekte të ndryshme,ndryshon shumë nga këndvështrimi evropian.Shoqëria perëndimore europiane ushqehet me vlera morale dhe I kushton shumë vëmendje brezit të ri.Ajo inkurajon të rinjtë dhe u krijon atyre kushte sa më të mira për jetën dhe u jep mundësi që ata të zgjedhin rrugën e tyre.Kontrasti që ekziston midis realitetit evropian dhe atij shqiptar është shumë I madh.Në vendin tonë,nuk ekziston ende meritokracia(ku çdokush merr atë që meriton).Madje ata që punojnë e përpiqen më shumë nuk shpërblehen për mundimin e tyre.Brezi I ri pothuajse nuk I njeh vlerat morale,por kapet pas gjërave sipërfaqësore e pa vlerë,dhe nuk përfshihen as në projekte apo evenimente në të mirë të një çështjeje sociale.
Të rinjtë shpesh-herë studiojnë për diçka që nuk u pëlqen,dhe pasi marrin një diplomë,përfundojnë duke bërë një punë që nuk u pëlqen dhe që nuk jep rezultat.Përkundrazi,në vendet evropiane e vërteta është krejt ndryshe.Çdokush merret me atë që ka pasion dhe rezultatet janë të larta.Shpesh herë edhe une ndihem në siklet sepse kur më pyesin se çfarë dua të bëhem,nuk dua ta them nga frika e paragjykimit,sepse fatkeqësisht vetem tre apo katër degë janë ‘të rëndësishme’ dhe po zgjodhe diçka tjetër je një ‘dështak’.Kjo do të thotë se une nuk ndihem e lirë të shpreh dëshirat e mia.
Një arsye tjetër përse më pëlqen Evropa dhe do të doja të jetoja në një vend perëndimor,është sepse në shoqërinë evropiane çdokush e ndërton jetën e vetë ashtu siç dëshiron dhe nuk ka frikë se mos paragjykohet nga të tjerë.Liria është një gjë thelbësore,sidomos liria e të shprehurit të vetvetes,dhe shoqëri më të përparuara se ajo shqiptare e kanë këtë parim si bazën e tyre.
Duke folur nga ana politike,është e vërtetë se qeveria jonë dëshiron shumë që vendi ynë të integrohet politikisht në Europë,por mendoj se nëse e kërkon këtë gjë me kaq ngulm,atëherë duhet të edukojë brezin e ri me vlera evropiane dhe t’u japi atyre mundësinë që të njihen me një botë që është krejt e ndryshme nga e jona.
Evropa.Fuqia më e madhe politike dhe kontinenti me mundësitë më të mira për jetën dhe për edukimin.Vendi që është synimi im dhe I shumë të tjerëve,vendi që do të na japë mundësinë neve që të plotësohemi si nga ana mësimore-edukative apo profesionale,por edhe si individë.Një vend që tani për tani mbetet vetëm një ëndërr.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Rina Cakrani - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=1154


Vepra te ngjashme
Moda eshte e rendes...
Lloji: Ese vleresuese
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili ë...
ne dhe europa
Lloji: Ese shpjeguese
EVROPA.Sa here qe e degjoj kete emer ne mendje me vijne shume vende te evropes .Nje kontinent i cili...
droga
Lloji: Analize letrare
Adoleshenca është një fazë në të cilën duhet të bëhen eksperienca të reja, kështu që pr...
Mesuesi
Lloji: Ese vleresuese
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi ...
E ardhmja e Shqiper...
Lloji: Ese pershkruese
Bashkimi Europian është një organizatë që është krijuar për bashkimin e vendeve të lira me ...
Sikur te kisha edhe...
Lloji: Ese pershkruese
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paq...
Dilema e se ardhme...
Lloji: Ese argumentuese
Nje popull i ditur di si ta zhvilloje vendin e tij. Ai mund te punoje edhe jashte vendit te tij si n...
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
Adoleshenca është mosha kur një individ kalon nga një fëmijë i pavetëdijshëm për veprimet q...
Ese: Rëndësia e f...
Lloji: Ese argumentuese
Filozofia na ka pajisur me disa nga idetë më të rëndësishme dhe me më shumë ndikim në histor...
Vendi i Diturisë
Lloji: Ese argumentuese
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të a...
Miqët
Lloji: Ese argumentuese bindese
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri ë...
SISTEMI
Lloji: Ese filozofike
SISTEMI Në jetën tonë të përditshme shpesh herë dëgjomë...


Komentet e fundit!

Emri: nora
Email: nn714634@gmail.com
Komenti: mireeeeee-gooooodddd
  Pergjigju

Emri: rich gang
Email: rich.gang@gmail.com
Komenti: me pelqen eseja/
  Pergjigju

Emri: arsi
Email: arsidahasaj@yahoo.com
Komenti: ese me shume informacion te duhur
  Pergjigju

Emri: arsida
Email: arsidahasaj@yahoo.com
Komenti: mesuesja e qytetarise e pelqeu shume esene qe kusha kopjuar nga faqja juaj
  Pergjigju

Emri: ina
Email: katerinabardhaj@gmail.com
Komenti: Nje mberkulli.......
  Pergjigju

Emri: desa
Email: leo_didi@live.it
Komenti: une kisha per dsh nje ese informuese per zonen ku banojme por kjo ese me dha frymezim per te bere nje ese mjaft te mirestrukturuar sepse zysha jone e letersise eshte mjaft e veshtire... Thnx Rina !
  Pergjigju

Emri: Tea
Email: manushaqemusa@gmail.com
Komenti: e ke qare por a mundte me besh nje ese me kete teme Evropa shtepia jone e perbashket/
  Pergjigju

Emri: rina
Email: rina@yahoo.com
Komenti: vete e ke be
  Pergjigju

Emri: Albion Pipa
Email: ALbionvlore@gmail.com
Komenti: un kerkoj detyrat e letersise berthame dhe ca me del para .....Rina qe ben ese neper faqe dhe erditi.... ca dite
  Pergjigju
Emri: Rina
Email: wonder.love.you@gmail.com
Komenti: ahahhaha

Emri: avushi
Email: ujku-tigri@outlook.com
Komenti: kete ese e kam ber un dhe e keni kopjuar nga adressa ime e fb X_x.Ose nga nje vlonjat per te cilin e kam ber kete ese
  Pergjigju
Emri: Rina
Email: wonder.love.you@gmail.com
Komenti: Esene e kam bere vete per nje detyre klase.

Emri: avushi
Email: ujku-tigri@outlook.com
Komenti: e di srry qe e shkruajta ate komentin po e kopjova un ket esen detyrat e shpsi dhe tha mesusja qe do kontrolloj en net dhe un e bera komentin sa ta shifte ajo tsh qe sdyshon me do ta fshi je 1-she per eset .

Emri: Rina
Email: wonder.love.you@gmail.com
Komenti: ahhaha ok ska gje ..more note te mire te pakten?

Emri: erdit
Email: erdit.mullaj@gmail.com
Komenti: Nje big up per Rinen !
  Pergjigju
Emri: Rina
Email: wonder.love.you@gmail.com
Komenti: rrofsh dite

Emri: jgk
Email: kejsi008@yahoo.com
Komenti: uuuua u
  Pergjigju

Emri: dona
Email: jack-dafy@hotmail.com
Komenti: good very good
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.