Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1262
Data e postimit: 2013-05-21 18:36:21
Shikime: 33278
Raporto

Likes: 22 Dislikes: 1

Titulli: Korca ,dje dhe sot

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Korca ,dje dhe sot
Autori: Kristina Kocibelli
Shkolla: Themistokli Germenji
Klasa: XI E
Qyteti: Korce
E-mail: krenarkocibelli@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ese:Korça ,dje & sot

Jemi ne Korçen qe te mrekullon ne pranvere me gjelberimin dritherues dhe intrigues dhe ne vjeshte me gjithe ate te verdhe te florinjte.Jemi ne Korçe me tere ate histori te lashte dhe te re .Por sot jemi zhytur ne intimitetin e saj me te veçante.Ne intimitetin e serenatave.Kjo "princeshe" lind kohe pas kohe krijesat e saj si:kengetaret e pare te serenates korçare ,kengetaret e grupit Lira,Mihallaq Andrea,Spanja Pipa etj.Ky kompleks melankolik zerash sensibel,fjalesh nga me shtathedhurat te cilat u ngjasin dardhareve te bukura si shtojzovalle.

Ne nje fare kuptimi ngjajne me nje keshtjelle,nje keshtjelle shqipetare qe ngrihet magjepsese dhe e paperballueshme perballe keshtjellave te mrekullueshme te muzikes .
Eshte nje nga qytetet me te bukura te Shqiperise ,krenohemi me te ,per pastertine ,kulturen ,traditat,bukurine e vajzave Korcare, e nuk gjej merita te tjera si ta pershkruaj kete qytet.
Kjo keshtjelle e mbushur vetem me dashuri,eshte kaq e larte sa qe ne bedenat e e saj vijne e ulen dallendyshe shqipetare nga secili cep I botes se mbushur me emigrante qe te gjithe te ngjethur ne ate rinine e tyre prej atij afshi te ngritur prej kesaj principate shqipetare te quajtur “KORCE”.

E kanë quajtur Qyteti i serenatave, Qyteti i dashurise, Qyteti i Artit, Qyteti i birres, Vendi i kernackave, Parisi i Vogel, e po te kerkosh, gjen plot epitete te tjera qe cilesojne vlerat e saj por edhe karakteristikat se perse duhet vizituar nje qytet si Korça. E hapur qysh heret me boten, drejt perendimit (shume korçare emigruan heret ne Amerike, por edhe shume atdhetare e intelektuale me heret, ne Turqi e Ballkan), Korça eshte nje qytet i qeshur e plot jete, qe te fton ne çdo stine te vizitosh rruget e saj karakteristike, te mesosh per kulturen dhe historine e saj, te kuptosh pse shume atdhetare qe sot mbushin faqet e histories se kombit, ishin pikerisht nga Korça. Por edhe per te pirre nje birre me “kernacka”, do te ndjesh po aq kenaqesi e mikpritje, sepse kudo qe te shkosh neper qytet e ne te gjitha fshatrat e tij, gjeja e pare me te cilen do te takohesh, eshte pikerisht mikpritja e korçareve...

Serenatat korcare cmendin vajzat e reja si mimozat ne pranvere.
Korca eshte nje nga qendrat qytetare me te rendesishme te Shqiperise .Ka potenciale sociale,ekonomike,kulturore,ar simore e historike dhe popullsi vitale me edukate te trasheguar nder shekuj.
Korca perben nje nga qendrat kulturore me te rendesishme te Shqiperise. Vete muzeumet e shumta ne qytet pershkruajne aktivitetet kulturor nder shekuj. Eshte e mirenjohur shkolla e pare shqipe ne kete qytet qe daton ne vitin 1887, shkolla e pare ne Shqiperi per vajza si dhe liceu Francez ndertuar ne vitin 1917. Edhe pse nder vite qyteti ka qene pushtuar disa here, ndikimet e huaja perbejne nje pjese te vogel te kultures korcare.
Ne asnje pjese tjeter te Shqiperise nuk shijohet me mire se ketu atmosfera e kengeve te serenarave,karnavaleve,festes se birres,dhe festes se lakrorit.Por nder vite Korca ka pesuar ndryshiume te medha.Me pare ishte nje qytet I qete ,me nje jete monotone,nje qytet te thjeshte dhe ndertesa te uleta.Sot Korca ka ndyshuar shume.Kete e shohim tek rindertimet e rrugicave me kalldrem,ndertesave,ndertime te bulevardeve kryesore,ne krahasimin e Korces dje dhe sot mund te themi se secila periudhe ka te vecantat e saj.

Korca tani mbush nje shekull serenatash.
Keshtu vjen pranvera ne Korçe, me tinguj dhe vargje neper sokake. Te dashuruarit kendojne nen dritaret e vajzave te zemres, pertej mesnates, deri ne mengjes. Por ato nuk i shohin, sepse ato rrijne ne erresire, qe te jene te padukshëm. Koha e serenatave zgjat, derisa një dite vajza pas perdes behet gruaja e djalit me kitare. Ka nje shekull qe korçaret kendojne dhe dashurohen keshtu. Qyteti me rrugicat e kalldremta, ruan akoma shtepite me kangjella dhe oborret me trendafila. Aty lindi serenata, te gjitha serenatat aty e patën fillimin dhe vajin: "U ndamë në errësirë, se jeta ndarje ka, por zemra zemrës lamtumirë, kurrë nuk i tha".

Dhe do te thoni ju sot si ka qene Korca dje dhe si eshte sot??!!!
Por si prisni te jete pervecese e mrekullueshme.
Korca e vjeter ka karakteristikat e shtepive,kendimet e serenatave poshte
ballkoneve,ndersa Korca sot ka nje infrastukture me te zhvilluar,teknologji te reja,gjalleria e te rinjve ,Por nje fat I keq qe mbetet per Korcen eshte se nuk shohim me djelmosha te rinj qe te dalin me kitare poshte ballkoneve te vajzave duke u kenduar serenata.Krahas ndyshimeve qe fola per Korcen time te dashur mund te them qe eshte qyteti ideal,jo vetem per mua por edhe per te gjithe ata qe e dhe do ta vizitojne.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kristina Kocibelli - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=1262


Vepra te ngjashme
Qyteti im
Lloji: Ese pershkruese
Korca ime... Qyteti i serenatave... Pika me e frekuentuar turistike... Kur nis te flas per korcen...
Korca qe enderroj
Lloji: Hartim
Te gjithe ata qe me njohin e dine mire se kush jam une,une jam vajza e cila nuk ngopet se foluri per...
Qyteti i gabimeve t...
Lloji: Ese pershkruese
Nje qytet i mbushur me njerez te çuditshem te cilet kur flisnin i mungonin disa gërma ose fjale dh...
korca
Lloji: Poezi peizazhi
korce, qyteti me i bukur per mua qyteti qe shume e dua qyteti ku un kam lind qyteti ku te gji...
QYTETI me i bukur i...
Lloji: Analize letrare
Qyteti me i bukur i KOSOVES natyrisht qe bahet fjal per qytetin e Prizrenit.Ka shume gjera te bukra ...
Qyteti im
Lloji: Poezi peizazhi
Qyteti im, te peisazh i zymte, ku natyra penloi ashper, duke hedhur ngjyra te errta, pa kursim....
"Fshati dhe Qyteti"
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai...
Berati
Lloji: Analize letrare
Kujtdo qe i eshte dhene mundesia te vizitoje Beratin ka mbetur i mahnitur. Jo vetem nga bukuria e ti...
70 vjetori i clirim...
Lloji: Ese argumentuese
70-vjetori i clirimit te shqiperise Dielli mengjesor depertonte me fasha te shndritshme dhe refl...
Saranda
Lloji: Pershkrim
Saranda eshte perla e Shqiperise.Ajo eshte qyteti im i lindjes dhe qyteti ku une banoj.Saranda eshte...
Jam i vecante,jam s...
Lloji: Ese vleresuese
Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te m...
Krahasim midis jete...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Jeta ne fshat dhe jeta ne qyteta kane nje ndryshim te madh nga njera-tjetra , por ky ndryshim varet ...


Komentet e fundit!

Emri: r.a.t.l.f
Email: r.a.t.l.f@yahoo.com
Komenti: Oho car ke ber ktu me histori?
  Pergjigju

Emri: bukur
Email: bukur@yahoo.al
Komenti: bukur
  Pergjigju

Emri: aleksander
Email: aleksander@hotmail.com
Komenti: pse hiqesh si e zgjuar kur zdi te besh ese
  Pergjigju

Emri: erisa
Email: olger.geri@yahoo.com
Komenti: brav shum e bukur paska talent vajza
  Pergjigju

Emri: Bler
Email: kukamimoza31@g.mail.com
Komenti: Shume e bukur! Nje ese qe te emocionon gjate leximit.Bravo!
  Pergjigju

Emri: rosela
Email: r.bajraktari@hotmail.com
Komenti: shume e bukur bravo duhet te marim shembull prej teje!
  Pergjigju

Emri: zani
Email: ramazanlaci@yahoo.com
Komenti: shum mire bravo
  Pergjigju

Emri: xhesika
Email: albertkoxha@hotmail.com
Komenti: c'eshte kjo ese e ketille me s'dini te beni eshe fare
  Pergjigju

Emri: erola
Email: eriolabroka@gmail.com
Komenti: shume shume e bukur
  Pergjigju

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: e bukur por me serenatat e ke zgjatur shume.
  Pergjigju

Emri: sevi
Email: sevitingo@live.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: sevi
Email: sevitingo@live.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: neymar silva
Email: albanboy92@yahoo.com
Komenti: super
  Pergjigju

Emri: Dejvi H
Email: dejvi.hoxha@yahoo.com
Komenti: Shum ese e Bukur
  Pergjigju

Emri: kristii ina
Email: william.levy48@hotmail.com
Komenti: Ne nga eset me te bukura qe kam lexuar per ket qytet kaq mbres lenes
  Pergjigju
Emri: Kristina Kocibelli
Email: kristina.kocibelli@hotmail.com
Komenti: Ju faleminderit


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.