Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1738
Data e postimit: 2013-11-25 12:10:27
Shikime: 32079
Raporto

Likes: 14 Dislikes: 2

Titulli: Shoqeria...!

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: emancipimi qe duhet te beje shoqeria ne menyre qe individi te mos ndihet i vetmuar, por te gjeje hapesirat e nevojshme pe t'u ndier pjese organike e mire-funksionimit te saj.
Autori: pamela pami
Shkolla: myslym keta
Klasa: 10
Qyteti: tirane
E-mail: kleardarexhepi@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

NË SHOQËRINË e sotme shumë njerëz ndihen të vetmuar. Vetmia mund të prekë njerëz të të gjitha moshave, racave, shtresave shoqërore dhe besimeve fetare. A je ndier ndonjëherë i vetmuar? Ç’është e vërteta, të gjithë kemi pasur raste kur kemi ndier nevojën për shoqëri. Kishim nevojë për dikë që të na dëgjonte me durim, të na qetësonte, të pajtohej me ndjenjat tona më të thella, të kuptonte mendimet që bluanim në heshtje dhe personalitetin tonë. Ne kemi nevojë për dikë që i mban parasysh ndjenjat tona.
Megjithatë të jemi vetëm nuk do të thotë medoemos që të ndihemi të vetmuar. Një njeri mund të jetë vetëm për një kohë të gjatë dhe të kënaqet me gjërat që bën pa u ndier aspak i vetmuar. Nga ana tjetër, ka njerëz që e kanë tmerr të rrinë vetëm. Një fjalor, The American Heritage Dictionary, thotë: «Fjala vetëm thekson idenë e të qenët veçan nga të tjerët, por nuk nënkupton medoemos mungesën e lumturisë. . . . Fjala i vetmuar shpesh përcjell trishtimin që ndien ngaqë je vetëm . . . Fjala vetmi nënkupton që dikush ka dëshpërimisht nevojë për shoqëri». Vetmia është një gjendje e pikëlluar, e mjerë ose e zymtë. Që të gëzojë sërish zemra ka nevojë të ngushëllohet nga një miqësi e sinqertë dhe e dashur.
Njeriu, për nga natyra është qenie sociale dhe vetminë e përjeton shumë keq.Duke qenë se njeriu është qenie sociale, ai ka nevojë për njerëz që e rrethojnë. Përveç familjarëve, të cilët luajnë rol të rëndësishëm në formimin e njeriut, ai ka nevojë dhe për shokë e miq. Ai ka nevojë për një mik apo shok të afërt, të cilit i rrëfehet për gjithçka, të cilit ia hap zemrën.
Po përse duhet të kemi shokë dhe miq të mirë, që të jetojmë të lumtur? Çfarë lidhjeje ekziston mes këtyre të dyjave?
Gjatë jetës, shpeshherë ne jemi të detyruar të sillemi ndryshe nga ç’jemi me të vërtetë, vëmë maska dhe e fshehim personalitetin tonë. Kjo jo për shkak të gabimeve, por për shkak se njerëzit nuk të kuptojnë, për shkak se vetë jeta është ndërtuar e tillë. Një sjellje e tillë, fillon dhe bëhet e padurueshme për njeriun. Ka çaste, kur njeriu ka nevojë ta heqë maskën që mban me njerëzit e tjerë. Ai ka nevojë për një person, i cili ia bën të lehtë heqjen e kësaj maske. Jeta dhe komunikimi me maska, është shumë e vështirë. Ajo i ngjan ngjitjes dhe zbritjes nga një mal i lartë.
Për këtë, ne kemi nevojë për një mik dhe shok të ngushtë, prania e të cilit na bën t’i heqim të gjitha maskat. Një shok i cili na kupton, me të cilin konsultohemi për gjithçka, me të cilin ndihemi mirë, me të cilin udhëtojmë dhe jemi në harmoni, të cilit i rrëfejmë gjithçka, pa frikë se mund të na keqkupton. Pa dyshim që një mik e shok i tillë sjell lumturi e gëzim në jetën tonë.
Vallë a kemi shokë e miq të tillë?
ne shoqerine e sotme, ka nje mungese te madhe te keteij lloji shoqerie. sot shoqeria eshte e shumellojshme, kemi shoqeri te lige, te keqe por kemi edhe shoqeri te mire, te besueshme por te paket jane keto lloj shoqerie ne ditet e sotme.
Të rinjtë, si ato të shkollave të mesme, ashtu dhe studentët e universitetit, kanë nevojë të identifikohen me një shoqëri. Kjo nevojë, shpeshherë i shtyn të pranojnë çfarëdo shoqërie që u ofrohet. Më keq akoma, kjo nevojë i shtyn të pranojnë dhe veset e liga të shoqërisë, vese të cilat nuk ekzistonin në jetën e tyre dhe atë të familjes. Nëse ke shokë të tillë, më mirë distancohu prej tyre. Mos i kundërshto prindërit nëse të kërkojnë të distancohesh prej një shoqërie të tillë. Të mbetesh pa shokë, është më mirë se të shoqërohesh me njerëz të tillë.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     pamela pami - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=1738


Vepra te ngjashme
Frika nga vetmia
Lloji: Ese informuese
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është...
Pse kemi frikë nga...
Lloji: Ese argumentuese
Shumë njerëz në varësi të karakterit të tyre dhe të rrethanave shoqërore janë të prirur t...

Lloji: Ese argumentuese
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë...
Nje mik i vertete n...
Lloji: Ese argumentuese
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme....
Thënie për Nënë...
Lloji: Thenie
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryet...
Heroizmi
Lloji: Ese argumentuese
Heroizmi është një përpjekje që tregon guxim. Heroizmi i bën njerëzit që te kryejnë akte t...
Barazia
Lloji: Tregim
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve ...
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
- Adoleshentët përballen me shumë vendime të vështira të jetës të cilat, kur lidhen me munge...
Te jetojme se bashk...
Lloji: Ese filozofike
Të gjithë njerzit lindin te lirë dhe të barabartë me dinjitet e më të drejta .Ata kanë arsye...
Ja kush do te jem u...
Lloji: Analize letrare
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për...
Toleranca
Lloji: Ese argumentuese
Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të ed...
Paraja nuk blen gji...
Lloji: Ese argumentuese
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj pa...


Komentet e fundit!

Emri: shkurta
Email: shkurta.idizi@outloom.com
Komenti: Shoqeria eshte shum e mir
  Pergjigju

Emri: shkurta
Email: shkurta.idizi@outloom.com
Komenti: Shoqeria eshte shum e mir
  Pergjigju

Emri: B*****
Email: ismetgjonpapaj@live.com
Komenti: super ese kjo/
  Pergjigju

Emri: mia
Email: miaaaaaaamiaaa@yahoo.com
Komenti: I ke rene pikes ........ylll fare ......ju lumte ......superrrrr ....mora nje note te mire sot ..fale kesaj eseje ...flm per ndihmen ......
  Pergjigju

Emri: Sibora
Email: www.sibora18@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: nesti
Email: enca.nesti@outlook.com
Komenti: kot fare
  Pergjigju

Emri: loni
Email: loni@yahoo.com
Komenti: Bravo
  Pergjigju

Emri: rexho
Email: kleardarexhepi@yahoo.com
Komenti: shume e bukur
  Pergjigju

Emri: kristina hamati
Email: kristina.hamati98@hotmail.com
Komenti: e paske qir fare
  Pergjigju

Emri: Xhesi
Email: ganoxhesi010@gmail.com
Komenti: Teper e bukur!!!
  Pergjigju

Emri: Juli
Email: altinbulla@hotmail.com
Komenti: Shume e bukur me mallgjeu
  Pergjigju

Emri: aqif
Email: aqif@yahoo.com
Komenti: e paske qare kete ese moj moter bravoooooooooooooooooooooooooo oooooo/
  Pergjigju

Emri: Arbesa
Email: Arbesa_gashi1@hotmail.com
Komenti: Kjoo Vlenn Per shoqerinn e sotshmee
  Pergjigju
Emri: artenisa
Email: arti@yahoo.com
Komenti: vertet qe vlen per shoqerine e sotme ke te drejte moj moter ARBESA

Emri: aqif
Email: budallai@yahoo.com
Komenti: shum bukur
  Pergjigju

Emri:
Email: Serenaserena@gmail.com
Komenti: yyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeaaaaaa aaaaaaa
  Pergjigju
Emri: Arbesa
Email: Arbesa_gashi1@hotmail.com
Komenti: Shum e mir kjooo vlenn per shoqerin e sotshmee

Emri:
Email: g.serjani@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: florentina
Email: florentina_pllana@hotmail.com
Komenti: edua shoqrin evertt
  Pergjigju

Emri: xhenete
Email: dasa@live.com
Komenti: Me Pelqeu , por ke perseritur shum fjalet e njejta/
  Pergjigju

Emri: Mary
Email: Maryalwayshappy@yahoo.com
Komenti: Nice job po kjo nk eshte txt shpjegues mi goce
  Pergjigju

Emri: Ejmi
Email: ejmi.ejmi@tirana.com
Komenti: bravooooo .... superrrr
  Pergjigju

Emri: kloi
Email: kloe_kleopatra@hotmail.com
Komenti: superr... Vet e ke bere??
  Pergjigju

Emri: jinna
Email: ronaldorrapaj@yahoo.com
Komenti: vertet e bukur
  Pergjigju

Emri: dea
Email: nora.nora1@live.com
Komenti: bravoo shume mire
  Pergjigju

Emri: nora
Email: nora.nora1@live.com
Komenti: shum mire
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.