Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 674
Data e postimit: 2013-01-09 07:38:28
Shikime: 7708
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 1

Titulli: Ne Vlore per shpalljen e pavarsise se Shqiperise

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Vlora qyteti i pavaresise
Autori: YourLiterary.com
Shkolla: Anonim
Klasa: Anonim
Qyteti: Anonim
E-mail: stafi@yourliterary.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Sot eshte data 28 nentor 1912,eshte nje dite e shenuar per te gjithe shqiptaret anembane,qe e kemi pritur vite e vite me radhe ,dhe dita e shumepritur erdhi por jo sicdo dite tjeter.Kur u zgjova ne mengjes me dukej sikur edhe dielli po bente drite me teper ,me rrezellitese,me e bukur dhe plot jete.I gjithe qyteti po gumuzhine ,degjohen nga larg zerat e femijeve te gezuare tek luajne ,ose pershperimat e nenave te lagjes qe bejne thashethemet e mengjesit.Dal nga shtepia dhe eci rruges me kalldrem,shoh fytyra te qeshura qe gjithe jeten time I kisha pare te ngrysura,ju dallohej gezimi qe kishin vetem duke I pare. Oh…… kjo eshte dera e shtepise se Marigose ,po kaloje te shoh se ku ka arritur me flamurin ,ka dy dite qe rri edhe naten zgjuar,e ka qepur njehere pastaj e ka prishur sepse nuk I pelqente ,flamurin ajo e do te persosur,ashtu si eshte edhe kjo dite.Trokas ne dere dhe ma hap Marigoja e cila dukej aq e lumtur sa edhe syte po I shkelqenin.Me tregoi flamurin dhe I ka dale shume I bukur sa nuk mund te pershkruhet me fjale.E lashe Marigone te pergatitej dhe u largova.Kur po ecje, gjithmone anash ne rruge qendronte nje lypes qe me vinte keq sa here qe e shikoja,qendronte aty me koken ulur ne heshtje, por ama sot nuk qenka,ndoshta edhe ai eshte bere gati per festen e pavarsise ,nuk I qendrohej aty vetem tek te gjithe festojne se bashku ,edhe ai njehere te vetme duhet te jete I lumtur. Jam afer sheshit dhe po shoh qe paskane ardhur shume njerez qe tani ,ndersa ballkonin e kane rregulluar qe dje.Mendohet se pas pak do te vije Ismail Qemaili,Isa Boletini dhe shume e shume atdhetare te tjere te ardhur nga e gjithe Shqiperia .Teksa une po mendoje keto, njerezit po therrasin: - Erdhi,erdhi… Te gjithe rrethuan karrocen,keshtu shkova edhe une pas tyre, dhe shikoj qe nga karroca doli Ismail Qemaili mjaft I lumtur ,sigurisht ai ka nje pune shume te madhe qe kerkon zgjuaresi dhe trimeri nga ajo sot varet fati I gjithe vend.Mes turmes u fut Marigoja me flamurin ne dore dhe ja dorezoi Ismail Qemailit, ai bashke me atdhetaret e moren dhe u ngjiten ne ballkon.Tani po mban fjalimin ku po thote se Shqiperia eshte me ne fund e pavarur ,nje komb, nje popull,nje gjuhe , nje flamure dhe mbi te gjitha nje gjak. ..Oh….keto fjale dua te m’i perseritni me mijra e mijra here,dhe akoma nuk do ti besoja ,do me dukej nje enderr mjaft e enderruare.Eshte hera e pare ne jeten time qe jam kaq e lumtur ,por jo vetem une por e gjithe Shqiperia anembane.Endrra shume vjecare u be me ne fund realitet. Gjyshit qenkane duke I rene lote por po I fshine shpejt qe te mos e shohim qe po qane ,por I lejohen se jane lote gezim.Me ne fund Ismail Qemaili e vendosi flamurin I cili valvitej I lire dhe dukej sikur edhe ai po feston me ne.Nuk mund ta pershkruaje se cfare po ndjeje ne keto moment por ndihem krenare qe kam lindur ne nje vend si Shqiperia,ku edhe balta per ne eshte mjalte!




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     YourLiterary.com - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=674


Vepra te ngjashme
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vi...
flamuri kuq e zi
Lloji: Hartim
nje flamur i kuq qe lehte valon, eshte ngjyre e kuqe qe shqiperine e simbolizon. dhe ajo ngjyr...
100 vite shtet
Lloji: Ese pershkruese
Me duket enderr, shume larg realitetit, kane kaluar plote 100 vjet! Eshte shkruar aq shume histori p...
28 nentori
Lloji: Poezi dramatike
Neser eshte 28-29 netori shume e gezuar jam per flamurin tone te gjithe po festojn te gji...
jam krenar qe jam ...
Lloji: Pershkrim
shqiperi u befsh 1000 vjec!sot, mora vesh shume gjera per ty.pashe ne google se ti ke ditelindjen.sa...
28 nentori
Lloji: Poezi dramatike
Do xhonturq ogurzi deshen ta merrnin nje shqiperi por ca labeate atdhetare se lane ta merrnin shq...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100v...
Jam krenar per ty S...
Lloji: Ese pershkruese
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese pershkruese
Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka...
Shqiperi te uroje g...
Lloji: Ese pershkruese
Shqiperi te uroje gezur pavarsine Atdhe,fjale qe del nga zemra si nje rreze drite , kur e s...
ese per 100 vjetori...
Lloji: Ese argumentuese
28 - 29 nentori eshte dita kur shqiptaret festojne per pavarsine e atdheut tone atdheut te cilit ke...
70 vjetori i clirim...
Lloji: Ese pershkruese
70 Vjetori I Clirimit Sot eshte nje feste. Nje feste qe I bashkon te gjithe shqiptaret anembane ...


Komentet e fundit!

Emri: jhqfqqkmfqqqmklDIJ
Email: ihqfqqkmfqqqmkiDij@hotmail.com
Komenti: shum mir
  Pergjigju

Emri: hasan
Email: HASAN@HOTMAIL.COM
Komenti: MUT E KE BO
  Pergjigju

Emri: adri
Email: albert.kaqiu123@outlook.com
Komenti: shum bukur
  Pergjigju

Emri: ssss
Email: sentibelag@hotmail.it
Komenti: sss
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.