Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 675
Data e postimit: 2013-01-09 07:59:28
Shikime: 33710
Raporto

Likes: 27 Dislikes: 7

Titulli: Paqja ne bote

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Paqja ne bote
Autori: YourLiterary.com
Shkolla: Anonim
Klasa: Anonim
Qyteti: Anonim
E-mail: stafi@yourliterary.com
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Fjalen paqe,kur e themi ajo na del si rreze drite qe sa here qe e themiaq me shume ndricon.Bota nuk eshte perfekte ,por ama ky eshte justifikimi jone qe gjithmone themi fajin e ka ky e ka ajoetj, por ne duhet te rregullojme ne fillim paqen ne vetvete sepse shume here ndihemi konfuz per veten tone jhere na pelqen vetja e here jo,duhet ti zhdukim keto mendime ,te besojme ne vetvete dhe me pas ndihemi ne paqe ne veten tone ,pas kesaj duhet te pretendojme qe te tjeret ten a vlersojne.Shume prej nesh paqen e kemi imagjinuar nje vend te bukur,te paster me lule me zogje qe fluturojne ,por ama I tille eshte cdo vend ne bote ,keshtu qe ne duhet te shqetesohemi per brendesine ,per paqen midis njerezve ,ata duhet te jene te qete,te duruartu qendrojne larg sherreve. Une,ti dhe shume e shume te tjere kur grindemi me dike,kur te tjeret na kundershtojne ose qortojne duam te vrapojme diku larg,larg ne vetmi,ne vetmin e mendimeve e reflektimeve,ku jemi vetem dhe analizojme gabimet tona,me pas harrohemi ne kengen e bilbilit qe te duket sikur po mundohet qe te te qetesojne me muziken e tij,degjohen zhurmat e ujit te lumt qe mundohet qe te mos bej zhurem.Ne ato moment ndihemi tok me natyren dhe nuk duam te largohemi nga ajo ,sepse natyra na genjen me pastertine e cilteresine e saj dhe sa here ndihemi keq duket po te perqafone me gjelberimin qe ka shtruare anembane. Jemi koshjente qe jetojme ne nje bote plot e per plot me cudira por ama eshte bota me e mrekullushme qe e duam shume .dhe dashuria per te sjell paqe ne bote e anembane.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     YourLiterary.com - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=675


Vepra te ngjashme
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote siƧ jane Nenat,ato te cila...
Te degjosh te tjere...
Lloji: Ese argumentuese
Ja ku jam perseri! Mora lapsin dhe fletoren dhe u ula per te shkruajtur.Sot dua te flas per nje teme...
NENE
Lloji: Ese pershkruese
Kte e kam shkrujt per mamin tim dhe kte rast dua tua dedikoj te gjitha mamave shqiptare... Fjalet...
Endrra jote
Lloji: Ese vleresuese
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e ren...
Dhuro dashuri,merr ...
Lloji: Ese argumentuese
Mjafton te shohim perreth nesh dhe shume mire mund te kuptojme se cila eshte ajo gje per te cilen ...
Te duam dhe te mbro...
Lloji: Ese argumentuese
Krijimi i nje eseje me kete teme mendoje se eshte ese e lehte sepse ne me natyren takohemi cdo dite ...
Carmatosja boterore...
Lloji: Ese argumentuese
Armatosja boterore eshte nje nder problemet kryesore qe shqeteson anembane globin sepse perben nje k...
Te jetosh ne paqe
Lloji: Ese pershkruese
Paqja eshte si nje rreze drite qe sa here e themi aq me shume shkelqen. jeta eshte nej ...
Paqja dhe lufta
Lloji: Poezi dramatike
Ti pellumb qe ne qiell fluturon valle a nuk me thua se cfare deshiron. Paqen si zerin e bilbi...
FEMIJET E BRAKTISUR...
Lloji: Poezi dramatike
Femijet e braktisur Mes dhimbjes e lotit e shkruajta kete poezi ...
Te jetojme cdo dite...
Lloji: Tekst shpjegues
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar...


Komentet e fundit!

Emri: endri
Email: endrigjergji1@gmail.com
Komenti: Shum mire une mora piket maksimale ne test :D:D:D:D:D
  Pergjigju

Emri: poli24136
Email: poli24136@gmail.com
Komenti: nice nice
  Pergjigju

Emri: esi
Email: vitorexhebexhiu@gmail.com
Komenti: cool I just love it
  Pergjigju

Emri: Albina bina
Email: bina.bina@gmail.com
Komenti: ese pa lidhje , ke perdorur fjalor te bukur por nuk i ke lidhur mendimet fare me njera tjetren
  Pergjigju
Emri: erla
Email: mamaj.e208@gmail.com
Komenti: edhe une keshtu mendoj. mendimet nuk kane lidhje me njeri tjetrin

Emri: Brittny
Email: Brittny.as@gmail.com
Komenti: Shum e bukur inshallah marr noi not t Mir šŸ˜‚šŸ”« :p
  Pergjigju

Emri: omer
Email: omermasarollu@gimail.com
Komenti: Shume bukur Une mora 10 me kete
  Pergjigju

Emri: Emirjona Kertolli
Email: florindgjyriqi@yahoo.com
Komenti: Me falni per gabimet ne ese,por jane gabime shpejtesi ,por me poshte eshte eseja e sakte dhe pa gabime. Fjalen paqe,kur e themi ajo na del si rreze drite qe sa here qe e themi aq me shume ndricon.Bota nuk eshte perfekte ,por ama ky eshte justifikimi jone qe gjithmone themi fajin e ka ky e ka ajo etj, por ne duhet te rregullojme ne fillim paqen ne vetvete sepse shume here ndihemi konfuz per veten tone njehere na pelqen vetja e here jo,duhet ti zhdukim keto mendime ,te besojme ne vetvete dhe me pas ndihemi ne paqe ne veten tone ,pas kesaj duhet te pretendojme qe te tjeret te na vleresojne.Shume prej nesh paqen e kemi imagjinuar nje vend te bukur,te paster me lule me zogje qe fluturojne ,por ama I tille eshte cdo vend ne bote ,keshtu qe ne duhet te shqetesohemi per brendesine ,per paqen midis njerezve ,ata duhet te jene te qete,te duruar te qendrojne larg sherreve. Une,ti dhe shume e shume te tjere kur grindemi me dike,kur te tjeret na kundershtojne ose qortojne duam te vrapojme diku larg,larg ne vetmi,ne vetmin e mendimeve e reflektimeve,ku jemi vetem dhe analizojme gabimet tona,me pas harrohemi ne kengen e bilbilit qe te duket sikur po mundohet qe te te qetesojne me muziken e tij,degjohen zhurmat e ujit te lumit qe mundohet qe te mos bej zhurem.Ne ato moment ndihemi tok me natyren dhe nuk duam te largohemi nga ajo ,sepse natyra na genjen me pastertine e cilteresine e saj dhe sa here ndihemi keq duket po te perqafone me gjelberimin qe ka shtruare anembane. Jemi koshjente qe jetojme ne nje bote plot e per plot me cudira por ama eshte bota me e mrekullushme qe e duam shume dhe dashuria per te sjell paqe ne bote e anembane.
  Pergjigju

Emri: lkjkj
Email: kjhjh@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju
Emri: omer
Email: omeriplikci@gimail.com
Komenti: Shume nice Une mora 10 me kete ese

Emri: sofi
Email: sofi@gmail.com
Komenti:

Emri: dostimark
Email: donalddd6@gmail.com
Komenti: shum bukur paqja eshte meadheshtore
  Pergjigju
Emri: djali seksi
Email: dosti@hotmail.com
Komenti: shum ese seksuale

Emri: sofi
Email: sofi@gmail.com
Komenti: ke bere pershkrim , megjithate mire

Emri: fatos gremi
Email: fatos.gremi@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Bekim Peci
Email: bekimpeci_-@hotmail.com
Komenti: pffhhhhh nuk ka qene aq e mirƫ kundraj titullit titulli po thot paqja ne bot jo midis njerzve.Por pergjithshit shum bukur Tƫ Lumntƫ !! Urimee
  Pergjigju

Emri: kl
Email: k.uu@yaho.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: klaudia
Email: klaudia@yahoo.com
Komenti: shum shum e bukur
  Pergjigju

Emri: semi
Email: semisapho@yahoo.com
Komenti: Ese vari kari
  Pergjigju

Emri: bela
Email: belaswan@yahoo.com
Komenti: lat nam me kto pyetje po ikni mesoni ne shpi...
  Pergjigju

Emri: linda
Email: gafurrqerpiku@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: albina
Email: alba@me.com
Komenti: me plq. sh. se ke duhej per detyrat
  Pergjigju

Emri: ermal babqori
Email: ermalbabqori123@hotmail.com
Komenti: ese sh e bkr por me shume gabime megjithate zgjidha detyrat e shpis se mu desht kjo ese BRAVO
  Pergjigju

Emri: Sabina
Email: bukuriecuraj@alblove.com
Komenti: Bravo me pelqeu shume ...Nje ese mjaft e arrire e pasur me figuracion me te gjitha ...Te lumte
  Pergjigju

Emri: Ola muho
Email: Riniahasjane@gmail.com
Komenti: Jo sh ese e bukur.fjalite jo me lidhje logjike me njer-- tjetren :(
  Pergjigju
Emri: vilma
Email: vilma.bardhi@yahoo.it
Komenti: jo shume bukur....fjalite jo me shume lidhje me njera tjetren

Emri: eluis ago
Email: eluis.ago@hotmail.com
Komenti: flm se m duhej
  Pergjigju

Emri: henri sadikaj
Email: sadikajhenri83@yahoo.com
Komenti: na kenaqet
  Pergjigju

Emri: kristina
Email: redivlore79@yahoo.com
Komenti: me pelqen bravo shpresoj te mare not te mire
  Pergjigju

Emri: ana
Email: nikhima@hotmail.com
Komenti: shume e bukur
  Pergjigju

Emri: rei lame
Email: rei_lame_@zbavitu.com
Komenti: na i kerkojne zyshat nshkoll
  Pergjigju

Emri: mela lleshi
Email: mela.leshi@yahoo.com
Komenti: bravo shummmmme bukkkkuuuuuurrrr je njesh fare
  Pergjigju

Emri: ropi
Email: ropipiano@yahoo.com
Komenti: sh.bukur
  Pergjigju

Emri: altuna bojku
Email: tuna@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju
Emri: klea
Email: kleaklea@live.com
Komenti: shume per te qeshur

Emri: ery meta
Email: ery.ery@hoymail.com
Komenti: me pelqen
  Pergjigju

Emri: elinda lala
Email: eli-ery@hotmail.it
Komenti: te lumte
  Pergjigju

Emri: klejdia
Email: klejdiashahinaj@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: keri
Email: keri10@live.com
Komenti: shume te bukura
  Pergjigju

Emri: era
Email: era-pg@yahoo.com
Komenti: po e marr dhe une dhe te shpresoj te marr noj dhjete
  Pergjigju
Emri: Emirjona Kertolli
Email: florindgjyriqi@yahoo.com
Komenti: ngelet te gjithe duke i marre ca jeni duke bere kaq shume ju pelqeu

Emri: ela ela
Email: eladofri@yahoo.com
Komenti: shume shume e bukur. te lumte.

Emri: elsa
Email: elsa-pg@yahoo.com
Komenti: Shummmm e bukur e mora kete nga ju edhe mora 10 n shkoll :*
  Pergjigju

Emri: leo
Email: klajdikoci2011@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju
Emri: nerdipg
Email: nerdi@mailboox.al
Komenti: ishte e shkelqyer

Emri: andre
Email: andre@hotmail.com
Komenti: shum e bukur
  Pergjigju

Emri: erta meta
Email: erta.meta@yahoo.com
Komenti: SHUME TE BUKRA VERY NICE
  Pergjigju

Emri: erta meta
Email: erta.meta@yahoo.com
Komenti: SHUME TE BUKRA VERY NICE
  Pergjigju

Emri: brinilda nilda
Email: kbrinilda@yahoo.com
Komenti: e manhitshme
  Pergjigju
Emri: enco sadikaj
Email: bleina132@live.com
Komenti: oo

Emri: lul meshi
Email: lul.meshi@hotmail.com
Komenti: ese domethenese
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.