Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 828
Data e postimit: 2013-02-16 20:14:22
Shikime: 14062
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 1

Titulli: Padrejtesite e shek.XXI

Lloji: Ese argumentuese
Tema: padrejtesite ne bote dhe vuajtjet
Autori: Rina Cakrani
Shkolla: Internacional
Klasa: X
Qyteti: Vlore
E-mail: wonder.love.you@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Viti 2013.Ende krime dhe mizori ne bote.A do te mbaroje ndonjehere valle?Nje lufte njerezore qe ka filluar qe ne lashtesi,te ciles nuk po i vjen fundi dhe nuk ka gjasa qe te vije tani afer.Nje lufte njerezore,qe e ka origjinen te mizoria e te ashtuquajtures mendjes humane,e cila ka kontrolluar breza te tere duke imponuar frike ne vend te vlerave qe duhet te kete nje qenie njerezore,duke bere qe endrra per nje bote paqesore e te bashkuar te mos realizohet.Ne vitin 2013,ende ekziston diktatura neper bote,enda ka grushte shtetesh dhe masakra nga njerez mendjengushte e te etur per pushtet.Miliona njerez vuajne per shkak te luftrave te padrejta,nenat humbasin femijet dhe femijet humbasin nenat.Mijera civile vihen nen frymen e tiranise se disa njerezve,te cilet nuk meritojne te quhen te tille.Ne shek.XXI mjaft ngjarje kane tronditur boten,duke e futur ne valen e nje epoke te re te mendjes se semure te njeriut qe e quan veten modern.Ne 11 shtator 2001,aktet terroriste paralajmeruan Ameriken per rrezikun qe i kanosej humanizimit.SHBA u detyrua te dergonte trupa ne Afganistan,duke nisur keshtu nje lufte mbrojtese,por me shume pasoja,sidomos per popullin amerikan.Aktet terroriste qe ndodhin ne vendet e botes se trete ne Afrike ,bejne buje ne mbare globin.Ato qe bejne buje bejne edhe deklaratat e udheheqesve te organizatave politike me te fuqishme lidhur me keto ceshtje,qellimet dhe iniciativat e tyre,por lajmi i pare qe degjon cdo here sa hap TV eshte numri i te vdekurve civile,nder ta edhe shume femije,qe vdesin nga keto akte jonjerezore qe supozohet te ndalohen,por qe askush nuk vendoset tu jape fund.E si mund tu jape fund nje popull i pambrojtur edhe i shtypur kesaj padrejtesie dhe ketij hidherimi?Si qenie te Zotit,eshte detyra jone te kujdesemi per te tjeret,ashtu sic eshte detyre morale mbrojtja e popujve te shtypur nga vendet me te civilizuara,ne te cilat edhe cenimi me i vogel ndaj dikujt,denohet ashper.Dy bote qe i kundervihen njera-tjetres,qe shfaqin hapur padrejtesite e jetes,nje pale qe jeton ne demokraci te plote,qe ka mundesine te arsimohet,te argetohet,te permbushe deshirat e saj dhe nga ana tjeter nje pale e cila mendon vetem e vetem sesi te gjeje ushqim dhe uje dhe si ti siguroje femijet nga ngrenia e ndonje plumbi apo nga shperthimi i bombes,qe mund te ndodhe cdo moment.Pra,nje bote ku femijet e shendetshem shkojne ne shkolle ,marrin mesime private per piano,ku nuk dine se cfare vuajtje heqin bashkemoshataret e tyre ne anen tjeter te globit,dhe nje bote ku nje vajze 10-vjecare nuk e ka fare idene e shkolles,dhe ku shqetesimi i vetem i femijeve eshte gjetja e ushqimit te mjaftueshem per te kaluar diten.Kur e mendon kete fakt,kupton sesa me fat je qe nuk gjendesh ne situaten me te cilen mijera femije perballen cdo dite,ne te cilen shume prej tyre humbin dhe jeten.Jemi ne nje bote ku njerezimi perballet me akte terroriste per dite,ku njerez te bardhe ne mes te Amerikes,vrasin njerez dhe femije pa meshire.Nje bote ku nese nje i bardhe kryen krim,atehere eshte menderisht i paqendrueshem,ndersa kur e ben nje njeri me ngjyre ose amerikanojugor,atehere ndodh sepse ashtu eshte gjasme natyra e tyre.Nje bote ku ekziston diskriminimi,racizmi,pabarazia gjinore,vrasja e mijera civileve.Nje bote ne te cilen njerezit nuk bejne asgje nga ato qe Librat e tyre te Shenjte perpiqen tu mesojne.Nje bote e cila mund te ndryshoje,por qe askush se merr iniciativen.Kjo bote qe eshte kaq e ndryshme nga ajo qe kishte perfytyrar John Lennon kur shkruajti Imagine,ne 1971.Kane kaluar dekada dhe endrra e tij per zhdukjen e pushtetit njerezor,per vellazerine e njerezve,per paqen dhe mirekuptimin ne bote,per njerezit qe jetojne per te sotmen dhe per boten qe behet nje e vetme nuk eshte realizuar akoma.Por jam optimiste se edhe pas gjithe ketyre tragjedive qe kane ndodhur e vazhdojne te ndodhin,qe ka ende shprese per njerezimin se njerez te mire e te afte do tu japin fund vuajtjeve,duke ngritur lart zerin e tyre e duke ndermarre veprim te cilat do te tregojne se dashuria,toleranca dhe mirekuptimi jane me te forta se vuajtja dhe urrejtja.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Rina Cakrani - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese%20argumentuese&id=828


Vepra te ngjashme
NJE BOTE E DENJE P...
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve da...
Nje Bote e Denje Pe...
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve da...
Lufta ,fataliteti i...
Lloji: Ese pershkruese
Shume vende si dhe vendi yme eshte perballur me lufterat. Pro a jane lufterat fataliteti i jetes s...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
Bullizmi dhe femije...
Lloji: Ese informuese
Ne jetojme ne nje bote ku paragjykohemi nga njerez te ndryshem,ne nje bote ku njerzit jane me shume ...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
Racizmi sipas meje
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte "ushqimi" i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane superiore ndaj d...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
Pro apo Kunder deni...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon ...
Carmatosja eshte e ...
Lloji: Ese argumentuese
Konfliktet me te medha gjithnje kane nisur nga vete njeriu.Cdo lufte,cdo beteje.Njeriu eshte aq egoi...
vdekja
Lloji: Ese pershkruese
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kan...
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese argumentuese
E jeta nese mund ta quaj jete , nese mund ta quaj vend per te jetuar ket pjese bote, ku une bej pj...


Komentet e fundit!

Emri: daddysgirl
Email: justmatti35@gmail.com
Komenti: U sa bukur sse di a i ke marr nga interneti apo ku mu mplq sh
  Pergjigju

Emri: aldo
Email: aldodurres22@gmail.com
Komenti: po ik moj kopjace e ke marre nga libri ose nga interneti
  Pergjigju
Emri: anonim
Email: anonim@yahoo.com
Komenti: Aq budall je sa se kupton qe ja fut kot. Kete shkrim se gjen ne asnje vend tjeter.

Emri: denis k kani
Email: deniskani@outlook.com
Komenti: shume e bukur
  Pergjigju

Emri: hfjhg
Email: ghhd.dfshh@yahoo.com
Komenti: hdgfghhghf
  Pergjigju

Emri: Elio
Email: elio.domi@yahoo.com
Komenti: Mua me pelqeu shume.po /
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.