Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1159
Data e postimit: 2013-04-21 22:07:50
Shikime: 15843
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 1

Titulli: Cdo te thote te jesh ADOLESHENT

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Adoleshenca
Autori: Elda J.P.
Shkolla: Rilindja
Klasa: 9
Qyteti: Pg
E-mail: jessicamira21@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Cdo te thote te jesh adoleshent?
(Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta, por jam perpjekur ta perafroj realitetin me ato qe perjetoj, sepse fatkeqesisht s’e kam mundesine te hyj ne mendjen e te tjereve.)
Te jesh adoleshent do te thote te hysh ne nje bote tjeter. Jo, me mire : do te thote ta shikosh boten me nje kendveshtrim tjeter. Disa ne menyre me interesante, disa me me pesimizem, disa me te komplikuar, disa me te thjeshte, disa asnjera nga keto e disa kane ngecur ne mes. Madje, shume e shohin boten te gjitha se bashku, qofte edhe ne te njejten kohe. Kjo mund te duket disi e paperceptueshme, por vete jeta e shume adolesheteve eshte e tille. Ata jetojne, kalojne cdo dite pa marre vesh se c’behet e ne fund mendohen se si u ka ikur koha. Epo, ajo iken thjesht duke u menduar! Jane mendimet ato qe kaplojne ankesat dhe instinktin feminor. Per dicka fare te thjeshte qe ndodh, mund te grumbulloje aq shume pikepamje, shkaqe, qellime, ndodhi te perafruara, ndodhi me “nese”, etj dhe nese nuk eshte adoleshent ai qe po e lexon kete ese, mund te kete veshtiresi per ta kuptuar. Ndonjehere, adoleshenti mund te fiksohet aq shume me nje ngjarje qe mund te ndodhe ose qe do te donte te ndodhte, saqe le pas dore ato qe ka para syve, ndoshta duke shpresuar te pamunduren me mbeshtetjen e dyshimte te gjithe atyre filmave a librave ku kemi degjuar :”Asgje s’eshte e pamundur!” Dhe pastaj, ne shumicen e rasteve kur ajo qe deshen nuk ndodh, futet ne gjysme-depresioni, qe ne te vertete kurre nuk zhduket plotesisht. Mua me pelqen qe, gjate ngjarjeve qe mund te ndodhin; kam frike te ndodhin; do te doja te ndodhin; pres te ndodhin;.. te ruaj optimizmin. Kjo, sepse cfaredolloj qendrimi qe te mbaj gjate rruges, destinacioni do te ishte i njejte. Atehere, ta vras veten me trishtim e frike pa arsye? Jo! Vullneti im kap te pakten 50% te ketij mendimi, por kjo ne te vertete eshte mjaftueshem dhe mundoj t’i ngushelloj te tjeret me te gjithashtu, por gjithesecili eshte i ndryshem, dhe kjo na ben te njejte!
Nje rruge tjeter merzitjete eshte lumturia. Shpesh here ndodh qe duam te ndajme gezime me dike, per ta dyfishuar, por nuk gjendet njeri atje per ty. Me kete te fundit dua te nenkuptoj se dikush nuk te kupton sic duhet, dikujt nuk i intereson e shfaq buzeqeshje te shtirura, ndersa dikushi qe duhet te ishte aty me ty nuk eshte.
Qofte frike, shprese, trishtim a gezim, ato mund te cojne ne merzitje dhe merzitja con ne mendime dhe heshtje. Dhe eshte fakt se mendimet e shumta cojne ne plakjen e shpejte te trurit. Ndoshta per kete arsye, “e rritura” na vjen aq papritur...!




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Elda J.P. - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese%2520shpjeguese&id=1159


Vepra te ngjashme
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
Ese "Temperaturat"
Lloji: Analize letrare
Gjate viteve te fundit ne Shqiperi jane rritur shume temeraturat. Vlerat me te larta te temperatures...
Nje enderr e parea...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjut...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjeh...
kush jam une ?
Lloji: Ese pershkruese
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo p...
ADOLESHENTI ESHTE S...
Lloji: Ese argumentuese
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavare...
Vetmi :(
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e njejte me te qenin i vecante? Kesaj pyetje do te mundohemi t’i...
ceshte e bukura
Lloji: Ese argumentuese
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. aj...
Frika...
Lloji: Ese filozofike
Frike.... Frike... Frike per cdo gje.... Frike per tu gezuar se mund te ndodhe dicka qe e prish... F...
Vdekja
Lloji: Ese filozofike
Vdekja eshte fundi i veprave te tua dhe fillimi i gjykimit te tyre.Vdekja eshte si nje pike e zeze n...
deshtim nuk do te t...
Lloji: Ese argumentuese
ESEJA: ARGUMENTUESE –BINDESE ♫♫♫♫ …^_^ ►Shpesh jeta na sjell trishtim ,merzitje dhe ...
Permisimi i trafiku...
Lloji: Ese argumentuese
Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit...


Komentet e fundit!

Emri: Klau
Email: luka-gjevori@hotmail.com
Komenti: SHUME BKR DHE ME SHUMKUPTIM.... BRAVO....
  Pergjigju

Emri: JETA ETA
Email: JETA ETA@GMAIL.COM
Komenti: BRAVO BUKUR MORE YLLE
  Pergjigju
Emri: JETA ETA
Email: JETA ETA @GMAIL.COM
Komenti:

Emri: ilir
Email: ilir123@hotmail.com
Komenti: ese sh sh sh e bukur bravo
  Pergjigju

Emri: emilia shyti
Email: emilia.shyti@yahoo.com
Komenti: sh e vertet :/ & sh e bukur eseja :))
  Pergjigju

Emri: Sarannda
Email: saranda.lyricmaster@hotmail.com
Komenti: Shumë mirë
  Pergjigju

Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hormail.com
Komenti: Ese sh e bukur, me pelqen :)))
  Pergjigju

Emri: Jeta
Email: jeta.zguro@yahoo.it
Komenti: Shume e bkr.
  Pergjigju

Emri: Elda J.P.
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Cimi
Email: cimi1000@gmail.com
Komenti: Pergjithesisht keshtu ndodh. Letrarja shkruan dhe eshte e suksesshme kur shkruan ato qe perjeton vete. Pse? Sepse shkruan per ato qe njeh me mire. Gishtat rreshkasin mbi tastieren e laptopit pa u ndalur, mendimet nuk reshtin, ato dalin nga shpirti si nje burim dhe vetem kur sheh qe si pa u kuptuar u mbush faqja. Ndodh njesoj si per cdo moshe edhe per adoleshenten, e cila mund te shkruaj pa u ndalur per moshen e saj e te bashkemoshatareve. E kush mund te shkruaj me mire per adoleshencen se sa ajo vete se ciles zoti i ka dhene dhuntine e te shkruarit?
  Pergjigju
Emri: cimi
Email: cimi1000@gmail.com
Komenti: Ah po, harrova te te them BRAVO se e meriton.

Emri: Elda JP
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: Ajo qe nuk kuptoj eshte se pse nuk kam pare nje veper tuajin, kur vetem komentet me bejne kaq pershtypje. Gjithsesi, shume faleminderit

Emri: cimi
Email: cimi1000@gmail.com
Komenti: I kam postuar nja 2 shkrime ketu, po shume me heret. Jane te shkruara ne vete te pare. Kam tentuar disa here te shkruaj proze me te gjate se eseja. E kam nisur mbare, ne ndonje nga ditet kur kam qene i qete por te nesermen e te pasnesermen jam kthyer ne shtepi i lodhur e i stresuar dhe keshtu qe nuk kam vazhduar me. Por e them ndershmerisht se esete e tua dhe te nja tre te tjereve i lexoj rregullisht sepse me krijojne nje ndjenje qetesie.


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.