Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1665
Data e postimit: 2013-11-06 19:37:46
Shikime: 5043
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Jeta

Lloji: Hartim
Tema: Jeta
Autori: Besart Lamallari
Shkolla: "Kongresi i manastirit"
Klasa: VIII-3
Qyteti: shkup
E-mail: besartlamallari@live.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kjo jete shume po ka vujtje dhe shume po ka kthesa qe na nuk po i presim.
Po na jem te detyrum me perballu qdo sen qe ne kete jete na del perpara.
Kur ndodh diqka nuk ben mu deshpru se qdo e keqe e ka nje te mire dhe qdo fund e ka nje fillim.Perpara askujt koken mos e ul po kur je gabim duhesh me kuptu edhe falje me kerku.Nese dikush te thote nuk mundesh me ba nje gje ose nuk ke prirje per ndonje gje mos e merr afer zemres se te ka inat por se ndoshta ta thote se ta do te miren.Jetojeni jeten sa keni kohe,dijani vleren gjerave ose dikujt para se me i humb se ma koha nuk kthehet edhe pse na e sjellim oren ne mur ajo nuk do me thane asgje se ajo qe u perjetu shkoj edhe nuk kthehet me.Mendoni mire se qka po folni se kur ta gjun shigjeten ska asnje mundesi me shti ne hark perseri kshtu qe duhet me menu mir qa po folni e qa po thuni se klik klak sekondat hecin mintutat shkojn gjithqka qe shkon nuk kthehet edhe nje here prap.





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Besart Lamallari - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Hartim&id=1665


Vepra te ngjashme
jeta
Lloji: Hartim
Kjo jete shume po ka vujtje dhe shume po ka kthesa qe na nuk po i presim. Po na jem te detyrum me p...
Kur te mungon dikus...
Lloji: Ese filozofike
Si te vazhdosh te jetosh kur humb jeten dikush i afert? E dhimbshme eshte por nuk ke c'te besh.Kjo e...
Sikur te kisha edhe...
Lloji: Ese pershkruese
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk ka...
ja pse duhet te shk...
Lloji: Ese argumentuese
Gjimnazi per cdo femije eshte nje hap me perpara per jeten dhe per dijen.E di qe mund te jete e vesh...
Humbja e një perso...
Lloji: Analize letrare
Ende nuk e di qka do te thot humbja nje personi,po me siguri eshte nje send qe nuk mundesh ta ndalos...
“Ti”
Lloji: Leter
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne k...
Ndarja
Lloji: Poezi dashurie
Ishte kaq bukur kishte kishte shprese per nje jete te re thurem endrra per jeten tone shpresua...
shoqeria e keqe dhe...
Lloji: Ese pershkruese
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert b...
Mendo
Lloji: Ese shpjeguese
Gjithqka kuptova. Gjithqka mora vesh. E kuptova pse ika. E kuptova pse ika pa thene asnje fjale t...
Te falesh
Lloji: Ese shpjeguese
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimb...
pendimi
Lloji: Ese vleresuese
c eshte pendimi? e di ndokush? eshte tjesht nje fjale apo dicka me teper? edhe per sa kohe do tia be...
KUSHTUAR NENE TEREZ...
Lloji: Analize letrare
nuk eshte turp te japesh dashuri por eshte liri e gezueshme. ketu ska asgje as kete e as ate por jem...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.