Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 2251
Data e postimit: 2014-03-26 11:29:37
Shikime: 5678
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 1

Titulli: Kujdes derrasa eshte e kalbur

Lloji: Pershkrim
Tema: Kujdes derrasa eshte e kalbur
Autori: Edwrado Hoxha
Shkolla: Bahri Nela
Klasa: 12b
Qyteti: Tirane
E-mail: eduarthoxha470@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

E ulur ne copezen e nje toke shkruaj: “E lodhur, e heshtur, me pesimizmin me te madh; Te gjitha keto te krijuara nga koherat qe ne po jetojme. Ne ate flete qe une shkruaj megjithese larg botes, ne ate copez te vogel atje tej shihen gjurmet e trishta te nje adoleshenti. Kete trishtim qe le pas, ai nuk e shikon. Ndoshta jane vete gjurmet qe hedhin trishtim, ndoshta vete gjurmet e kuptojne se kembet e tij po e shpiejne ne gremine. Ai me koken lart, me cigare ne njeren dore e me armen ne doren tjeter ecen drejt ‘rrugeve pa jete’. Ne trurin e tij ka humbur logjika, sinqeriteti, dashuria. Ne trurin e tij mbizoteron cigarja, arma, droga, diskoja dhe vajzat e bukura te cilat kane harruar emrin e tyre ‘’vajze’’. Duke mos harruar edhe masken e zeze ne fytyrat e njoma te ketyre adoleshenteve. Duke pare kete adoleshent qe jeton netet e bukura te rinise: “Pa yje, pa hene, pa enderra te bukura; Jeton ditet pa rikthim duke blere me para vdekjen e tije”. Flas me veten dhe them: “Ne vend qe te tremben njerezit nga vdekja, trembet vdekja nga njerezit”. Ja, kjo eshte shtepia qe ne vizitojme dhe ikim duke lene pas gjurme. Ka gjurme te cilat as shekujt nuk I zhdukin por ka edhe te tjera qe humbasin menjehere pas largimit te ketij udhetari. Kjo eshte bota ku ne jetojme dhe “kujdes bir, derrasa eshte e kalbur” qene fjalet qe dilnin nga goja e nenes sime me sy te perlotur, me ankth e me ze te trishte.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Edwrado Hoxha - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Pershkrim&id=2251


Vepra te ngjashme
Gjurme
Lloji: Poezi personale
Te lesh gjurm ne jeten e cdo personi nuk eshte e leht por eshte e bukur . Gjurmet jane te thella nd...
Si i kalova pushime...
Lloji: Ese pershkruese
-Pushimet verore kete vit per mua,ashtu edhe si vjeteve tjera , kane qene pushime te bukura dhe me p...
Flas
Lloji: Leter
Flas me henen ne erresiren e nates kur nuk shifen gjurmet e njeriut kur nuk mund askush ta pargjyk...
Duro...
Lloji: Hartim
Te rritesh nuk eshte dicka e bukur por nje gjendje qe askush nuk i ka dhene nje pershkrim ekzakt.Esh...
funerali i kalendar...
Lloji: Poezi lirike
Nje melodi kolapsi po vallezon epshin,pasionin dhe vdekjen kerkon partneret e saj gjithkah jane sh...
Ne zemra jeton fjal...
Lloji: Ese pershkruese
NE ZEMRA JETON FJALA SHPRESE Boshlleku,vdekja dhe semundja pu...
Bardhesia e qytetit
Lloji: Ese pershkruese
Mbi guret e argjendte te qytetit,hena po derdh shkelqimin e saj.Mbi ujin e qete te lumit yjet kan...
Ne jemi ketu ne tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne toke per te, per te...! -Per cfare e?! -Jemi ketu per te jetuar sigurisht! -Vetem pe...
"Fshati dhe Qyteti"
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai...
zhgenjimi
Lloji: Romane
Ora ecen ecen pa pushim dhe gjumi ne syt e mi nuk duket gjekundi.Me kohen eshte larguar edhe ai veti...
Cdo te thote te jes...
Lloji: Ese shpjeguese
Cdo te thote te jesh adoleshent? (Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta...
per mesuesen
Lloji: Ese pershkruese
sonte do me duhet te behem nje njeri hajdut, sepse do te vjedh fjalet me te bukura ne librat e pernd...


Komentet e fundit!

Emri: ergilatalo
Email: ergilatalo@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.