Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1131
Data e postimit: 2013-04-10 22:13:03
Shikime: 33602
Raporto

Likes: 18 Dislikes: 6

Titulli: Une dhe shoqeria njerezore rreth meje.

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Shoqeria njerezore dhe une.
Autori: Blenarda Dikolli
Shkolla: Ismail Qemali
Klasa: 12-13
Qyteti: Tirane
E-mail: blenardadikolli@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

"Qyteti eshte mbushur plot me njerez,me mjete dhe pa ide,qyteterim do te thote kjo gje:njerez plot mjete,jashte ideve.",citoi diku Mimoza Ahmeti.Une jam plotesisht dakort me te,se shoqeria njerezore eshte kthyer ne perbindesh i cili mendon vetem per vete.Njerezit po nxjerrin cdo dite e me shume ne pah ate anen e tyre egoiste duke shkelur me kembe cdo qenie te dobet qe sben dot hapa perpara.
Une dhe shoqeria njerezore rreth meje jemi plotesisht dy te kunderta,jemi si vaji me ujin.Njerezit dita-dites me duken sikur marrin forma te ndryshme.Menyra sesi ato llogjikojne dhe sillen nuk jane me te nejtat .Kane humbur morali,sjelljet dhe edukata.Njerezit jane kthyer ne individe te interesit dhe miku me i mire eshte paraja.Kur hedh nje veshtrim i shikoj njerezit te veshur me mendimet e tyre si kartmonedha.
Bota eshte e njerezve te veprimit, por deri me sot une po shoh vetem njerez te cilet vrapojne pa e ditur se ku.Njerezit gabojne dhe me pas kerkojne te dine pse-ne,ndersa une rri e i veshtroj duke ndjere meri ndaj atyre hipokriteve dhe cinikeve te cilet nuk dine gje tjeter vecse te luajne me fatin e tyre si te ishte nje loje bixhozi qe gjithmone del i humbur.
"Ajo qe me intereson me te vertete eshte se Zoti , kur krijoi kete bote,a kishte zgjidhje tjeter ?" , eshte shprehur shkencetari Albert Einstein.Qe ne momentin qe me ka rastisur ta lexoj me ak munduar kjo pyetje.Cdo dite i them vetes si jam une ne raport me shoqerine njerzore rreth meje duke ditur qe ndjehem ndryshe dhe veproj duke u munduar te pershtatem me to,por pa ndryshuar ate qe une jam ne te vertete.
Ndaj,cdo dite e jetoj sikur te ishte e fundit dhe mundohe te shijoj sadopak ndjesi dhe veprime pozitive ne kete shoqeri te paskrupullt qe ne jetojme.Mundohem te mos e humb kohen time duke u dhene shpjegime njerezve kur ata degjojne vetem ate qe duan te degjojne.E,une pelqej njerezit qe jane si ujerat transparente dhe qe lene te shihen papastertite ne thellesine e lumit te tyre.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Blenarda Dikolli - http://sq.yourliterary.com/vepra/1131


Vepra te ngjashme
Racizmi sipas meje
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte "ushqimi" i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane superiore ndaj d...
Racizmi sipas meje!
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj ...
Jeta e dyfishte
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume r...
Heroizmi i Vertete
Lloji: Ese shpjeguese
Heorizmi eshte nje perpekje e shquar qe tregon guxim dhe virtyte. Heroizmi I ben njerezit qe te kry...
‎"TE GABOSH ESHT...
Lloji: Ese argumentuese
-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te ...
te gabosh eshte nje...
Lloji: Ese pershkruese
TE GABOSH ESHTE NJEREZORE,TE FALESH ESHTE HYJNORE Te gjithe njerezit nuk jane njesoj,ne quhemi ...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
Libri apo interneti...
Lloji: Ese argumentuese
mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendim...
Vesi,nje semundje e...
Lloji: Ese shpjeguese
Te pasurit nje ves do te thote te kesh nje te mete te madhe,te cilen eshte thuajse e pamundur ta ele...
Fjale te urta
Lloji: Fjale te urta
1)Askush nuk eshte vetem perderisa larg eshte dikush qe mendon per te! 2)Nuk kam ndryshuar thjesht...
Fjale te urta
Lloji: Fjale te urta
1)Askush nuk eshte vetem perderisa larg eshte dikush qe mendon per te! 2)Nuk kam ndryshuar thjesht...
Fjale te urta
Lloji: Fjale te urta
1)Askush nuk eshte vetem perderisa larg eshte dikush qe mendon per te! 2)Nuk kam ndryshuar thjesht...


Komentet e fundit!

Emri: Xhoela
Email: xhoelamurataj@gmail.com
Komenti: Ese me permbajtje realiste per ditet e sotme.Shume mire!
  Pergjigju

Emri: xheni
Email: xhenisheshi@hotmail.com
Komenti: shum nice jeni vertet fantastik ju lute
  Pergjigju

Emri: dani alves
Email: danialves@gmail.com
Komenti: :-):-)):-P:-DXD:-*:-*:-*:-*:-* ♡♥
  Pergjigju

Emri: dani alves
Email: danialves@gmail.com
Komenti: fantastike.gjithcka reale .Belive me.
  Pergjigju

Emri: ariela
Email: Ela@yahoo.com
Komenti: vertet eshte bukur te shkruash rreth te vertetes dhe reales
  Pergjigju

Emri: sili
Email: sailor_moon@hotmail.com
Komenti: sh e bukur
  Pergjigju

Emri: erza
Email: erza.thaqi@facebok.com
Komenti: Bukur shum
  Pergjigju

Emri: erza
Email: erza.thaqi@facebok.com
Komenti: Bukur shum
  Pergjigju

Emri: Donjeta kreasniqi
Email: donjeta.edi.2014@hotmail.com
Komenti: Yll
  Pergjigju

Emri: Donjeta kreasniqi
Email: donjeta.edi.2014@hotmail.com
Komenti: Un kam deshir qe te shkruaj ese
  Pergjigju

Emri: Ela
Email: elaprincess@yahoo.com
Komenti: Sh.e bkr per personat qe dijne te vleresojne te bukuren .
  Pergjigju

Emri: nlkjh
Email: kjkijh@live.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: blenarda
Email: blenardadikolli@hotmail.com
Komenti: yll
  Pergjigju

Emri: idda
Email: aidaida377@live.com
Komenti: kot fare
  Pergjigju

Emri: idda
Email: aidaida377@live.com
Komenti: (y)
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.