Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1183
Data e postimit: 2013-04-27 20:10:21
Shikime: 23143
Raporto

Likes: 11 Dislikes: 2

Titulli: Jul Cezari

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Jul Cezari
Autori: Dorina.D
Shkolla: Art Institute of Philadelphia
Klasa: 1 Year
Qyteti: Philadelphia
E-mail: dorina-pogradec@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ne opinion tim nje lider I madh eshte I perbere nga tre karakteristika; ka nje aftesi per te treguar nje paraqitje te jashtme sa me te mire, ka aftesine per te folur ne publik dhe nje maredhenie te shkelqyer me njerezit.

Personazhi kryesor ne vepren e Shekspir I cili eshte Jul Cezar I ka te gjitha keto aftesi.
Jul Cezar ishte perandori I Romes dhe qellimi I tij me I madh ishte te behej mbreti I shtetit Romak.
Jul Cezar edhe pse ishte I zhgenjyer dhe I demtuar nga ata qe gabimisht quheshin "miqte" e tij, ishte udheheqesi me I mire I asaj kohe. Ne histori thuhet se Jul Cezar nuk ishte burri me I pashem ne Rome, gjithsesi ai ishte me I fuqishem se te gjithe te tjeret.
Cezar ishte perfekt ne mbajtjen e fjalimeve ne publik. Fjalimet e tij inspironin cdo njeri qe ai fliste dhe ishin shume bindese per ata qe nuk ishin kompletisht ne favorin e tij. Ne pergjithesi romaket e donin dhe e admironin Jul Cezarin. Ata I ofruan nje kurore tre here ne dite, por edhe pse ai e donte, e refuzoi.
Cezari ishte ne gjendje qe te bente me shume per te fituar kuroren me anen e fjalimeve te tij te famshme.
Ai ishte shume imponues dhe orator ne fjalimet e tij dhe kjo bente qe te respektoj nga publiku.
Jul Cezari shikohej me sy te mire nga te gjithe ata qe ishin ne dijeni te arritjeve te tij ushtarake dhe jo per pushtetin e tij politik.

Cezari nuk ishte personi me I sjellshem dhe me miqesor ne rome. Ai me shume shqetesohej per veten e tij. Brenda tij mbizoterone krenaria dhe ftohtesia. Jul Cezari ishte shume egoist dhe donte pushtet mbi Romen. Ai ishte lakmimtar dhe I vrazhde me senatin dhe perpiqej qe te ishte sundimtari suprem.
Cezari ishte shume I zene me veten e tij dhe qellimin kryesor qe kishte per te udhehequr Romen, dhe nuk e kishte vene re qe burrat nuk po e pelqenin menyren se si ai po vendoste dhe se si I trajtonte ata.
Kjo gje po e conte ate ne rrezimin e tij.

Jul Cezari ishte nje lider I fuqishem por gjithashtu ishte dhe nje bashkeshort. Gruaja e tij ishte Calpurnia. Ajo ishte e cmendurisht e dashuruar me Cezarin, por atij nuk I interesonte fare kjo gje. Ai e kishte ofenduar gruan e tij Calpurnia ne publik duke e quajtur te pavlere. Cezari nuk e vleresonte sepse ajo nuk mund te bente femije keshtu qe ai e trajtonte ate si nje stoli, jo si partneren e tij. Ai theshte se steriliteti I gruas se tij ishte nje mallkim. Edhe pse Cezari nuk e donte dhe gjithnje e injoronte, ajo perseri shqetesohej per ate. Calpurnia e respektonte Cezarin dhe e pranonte qe ai ishte superior nga ajo. Kjo gje tregohej nga menyra qe ajo I drejtohej atij me shprehjen "Shkelqesia Juaj".
Me te gjitha poshterimet dhe ofendimet qe Cezari I bente Calpurnias, ajo perseri I qendronte besnike dhe dashuria qe ajo kishte per ate ishte e vertete.

Lidhja qe ai kishte me gruan e tij nuk e shqetesonte aspak sepse ai ishte I perqendruar per te marre pushtetin e Romes ne duart e tij.
Cezari ishte udheheqesi me I mire dhe oratori me bindes, por egoizmi I tij e coi ate drejt fundit, drejt vdjekjes.

Nese Jul Cezari nuk do te ishte vrare, Roma ndoshta do te ishte rrezuar por kjo do te ishte nje gje e mire per Romaket sepse ai do te kishte forcuar popullin dhe do ta kishte bere ate me te fuqishmin ne bote.

Edhe pse Jul Cezari ishte I sabotuar nga shoket e tij ai ishte udheheqesi me I mire sepse ishte I pajisur me tre nga aftesite me kryesore qe nevojiteshin per te
udhehequr vendin.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Dorina.D - http://sq.yourliterary.com/vepra/1183


Vepra te ngjashme
FEMIJA I VETMUAR
Lloji: Tregime per femije
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE...
Interes apo dashuri...
Lloji: Tregime dashurie
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne...
A eshte Cezari pers...
Lloji: Ese argumentuese
Ka pasur shume diskutime te shumta per kete fakt, shumica e studiuesve e pohojne se Cezari eshte per...
Lahuta e malcis
Lloji: Ese pershkruese
Oso kuka ishte djal shkodran. Per sa i perket pamjes se jashtme ai kishte floke te dendur e te zi. M...
MREKULLITE
Lloji: Poezi personale
MREKULLI DO TE ISHTE EH SA MIRE DO ISHTE SIKUR NE VEND TE FJALEVE VEQ" BUZEQESHJE TE KISHTE ...
E bukura fiton ndaj...
Lloji: Tregime per femije
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajz...
onjengini dhe tatja...
Lloji: Ese argumentuese
tatjana ishte nje vajze shpirtbute e thjeshte dhe melankolike.kishte nje natyre te matur e te mendua...
Emri im
Lloji: Poezi personale
MORA 1 S te stolite aty ishte bukuria, MORA 1 T toka aty ishte jeta, MORA 1 E te era aty isht...
jul cezari
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
republikanet e udhehequr nga briti dhe kasi vrasin diktatorin e romes cezarin .me pas mark antoni dh...
drin balidemaj
Lloji: Tregim
ishte nje dite e keqe per mua e kujtoj edhe sot ishte nje here nje, djal i cili ishte shpirt mire dh...
Vendi imagjinar
Lloji: Ese pershkruese
Sot imagjinata me coi diku larg kesaj bote reale. Nuk mund te konceptoja ku kisha shkuar,kishte shum...
Trimeria nuk ka fun...
Lloji: Ese informuese
Na ishte njehere nje plak.Ai plak s'kishte femije.Plaka donte te kishte dhe ishte gati ta biresonin ...


Komentet e fundit!

Emri: omer bossi
Email: omerbarilevaa@gmail.com
Komenti: thats boring
  Pergjigju

Emri: sara
Email: sarathodhori@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: erda
Email: hanife.demnushi@mail.com
Komenti: thjeshte qarte dhe bukur
  Pergjigju

Emri: sdfd
Email: thjesht.mezini@hotmail.com
Komenti: kot fare pfffffffffffff
  Pergjigju

Emri: anna
Email: anna@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: ela
Email: elaela@gmail.com
Komenti: Nje ese me vlera te medha historiko-tragjike e cila do te mbahet mend per shume gjate.
  Pergjigju

Emri: aida
Email: aida.sinani@yahoo.com
Komenti: shume ese e bukur,bravo!
  Pergjigju

Emri: gogo
Email: gogo@live.co.uk
Komenti: shume info i dobishem.
  Pergjigju

Emri: lorela
Email: lorelashaqollari@yahoo.com
Komenti: shum bukur
  Pergjigju

Emri: xristina
Email: xristina.t4@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju
Emri: lilo li
Email: lilo@live.com
Komenti: idiote

Emri: ADELA
Email: adela-gjana@hotmail.com
Komenti: SHUM BKR
  Pergjigju

Emri: asasass
Email: saasasas@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: fuck that
Email: miricela@ymail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: anita
Email: anitaana@hotmail.com
Komenti: not so good
  Pergjigju

Emri: Lindita Daci
Email: www.LinditaDaci@hotmail.com
Komenti: shume e bukur eseja por kishe bere disa gabime drejtshkrimore.
  Pergjigju

Emri: ergi
Email: ergi-kampula@hotmail.com
Komenti: ok
  Pergjigju
Emri: Meryem
Email: rangel_ivana@yahoo.com
Komenti: Ok!Flm!


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.