Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1264
Data e postimit: 2013-05-23 17:17:02
Shikime: 9132
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 2

Titulli: libri

Lloji: Tregim
Tema: liberi
Autori: ERTA MYRTAJ
Shkolla: Shaban shabani lloposhnik
Klasa: 72
Qyteti: prizren
E-mail: cyne_cyna@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

libri eshet fjal shum e vogel por ka kuptim te gjere. Libri eshet shoki ma i ngush i tegjithve qe mesojne.Nga libri marrim shum dituri edukat etj.
Rrëmbej një libër që më godet nga titulli dhe nis të ecë nëpër rreshtat e tij. Nis të ecë njëlloj siç nis të ecë një fëmijë që s’ka hedhur kurrë më parë hapa në jetën e tij. Unë eci ngadalë, ndaloj, kthehem pas, pushoj, eci sërish me hapa më të shpejtë e papritur e ndjej se po fluturoj. Po, po, po fluturoj, por jo me trup, por me shpirt. Teksa lexoj shpirti im fluturon . Imagjinata ime kalonçdo kufi. Mendja ime përshkon hapësira pa fund dhe unë përshkroj oqeane, depërtoj në qiej pa fund, bëj gara me erën, sfidoj kohën…

Mësova ta dua librin, sepse libri më thotë shumë gjëra që në fakt unë i di, por kam nevojë të m’i thotë dikush, pa më qortuar, pa më bërë të ndihem fajtor, pa më gjykuar, pa më thënë se jam gatuar mirë apo keq. Kur unë lexoj më duket sikur flas me dikë dhe ky dikush ka një zë aq të ngrohtë e aq të dashur sa s’di ta them me fjalë. Libri eshte nje jete tjeter, eshte nje udhetim i mrekullueshem qe te con ne bote te ndryshme, te panjohura , te njeh me gjera e ndodhi qe ti nuk i ke imagjinuar kurre. Eshte nje mesim, dituri dhe nje menyre e bukur per tu larguar nga monotonia e merzitshme e diteve.
Mendoj se po te lexonim te gjithe me shume, me shume sesa dalim rrugeve ne kete dimer te ftohte neper kafenete e zymta dhe me smog....do ishim me pak te merzitur dhe sdo merzisnim te tjeret gjithashtu, sepse libri eshte nje mik qe na buzeqesh
tuaja online...

PER LIBRIN NUK ME MJAFTON TE SHKRUAJ ESHE NI ROMAN TE TERE



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     ERTA MYRTAJ - http://sq.yourliterary.com/vepra/1264


Vepra te ngjashme
“Libri, shoku im...
Lloji: Ese argumentuese
Më thonin dikur: lexo librat e shkollës, lexo se do të të duhen…! Por unë nuk e kuptoja. Un...
Libri shoku im me i...
Lloji: Ese argumentuese
Libri shoku im më I mirë Më thonin dikur: lexo librat e shkollës, lexo se do të të duhen…...
Pse libri na hap dy...
Lloji: Ese argumentuese
Nje proverb thote: "Shtepia pa libra,eshte si dhoma pa dritare". Asgje tjeter nuk mund ta shprehte m...
libri
Lloji: Hartim
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri. E dua librin cdo dite e me s...
Libri im
Lloji: Ese argumentuese
Libri im eshte miku im me i dashur.Dhe miqte e mi jane:Lapsi, Letra, Goma, etjj.., jane te dashurit ...
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te flasesh per libri te nevojiten shum fjal te bukura . UN sot vendosa ta marr temen e librit . Ne s...
libri
Lloji: Analize letrare
nje dhom pa liber eshte si nje trup pa shpirt te lexosh liber do te thot te pasurosh trurin libri es...
Libri shoku qe asnj...
Lloji: Ese argumentuese
Qdo gje filloi ne nje mengjes,shpirti i trazuar ndiente ankthin e nates. Dielli kishte shperndar rr...
Libri eshte si nje ...
Lloji: Ese pershkruese
Sikurse ne kopshte qe qelin lule te bukura ashtu dhe ne mendjen time libri ka leshuar dituri mbi ko...
libri im
Lloji: Poezi dashurie
libri im me meson ai shume tregime me tregon me tregon vjersha dhe poezi andaj te gjitha sjellin...
libri im
Lloji: Poezi dashurie
libri im me meson ai shume ...
E dua librin
Lloji: Hartim
Pasuria me e madhe per njeriun eshte libri,ku permes tij ne perfitojme diturine e cila ne te ardhmen...


Komentet e fundit!

Emri: arbnor
Email: hajdiniarbnor6@gmail.com
Komenti: 17
  Pergjigju

Emri: arta
Email: arta_arta@hotmail.com
Komenti: Mesa e shoh une aty shkruan "vepra te ngjashme". Erta shume e bukur,bravo...
  Pergjigju

Emri: dsfs
Email: aleksandra.nazaj@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Sara
Email: sara_ajna@hotmail.com
Komenti: sh e mire
  Pergjigju

Emri: Sabire
Email: maite_peroniii@hotmail.com
Komenti: sh e bukur edhe une kam bere dicka te ngjashme me tenden
  Pergjigju
Emri: sara
Email: saradine@yahoo.com
Komenti: Eshte e bukur kur e ben vete se ne fakt kjo Erta nga lloposhniku nuk e ka bere vet. Eshte e kopjuar e gjitha kjo: Rrëmbej një libër që më godet nga titulli dhe nis të ecë nëpër rreshtat e tij. Nis të ecë njëlloj siç nis të ecë një fëmijë që s’ka hedhur kurrë më parë hapa në jetën e tij. Unë eci ngadalë, ndaloj, kthehem pas, pushoj, eci sërish me hapa më të shpejtë e papritur e ndjej se po fluturoj. Po, po, po fluturoj, por jo me trup, por me shpirt. Teksa lexoj shpirti im fluturon . Imagjinata ime kalonçdo kufi. Mendja ime përshkon hapësira pa fund dhe unë përshkroj oqeane, depërtoj në qiej pa fund, bëj gara me erën, sfidoj kohën… Mësova ta dua librin, sepse libri më thotë shumë gjëra që në fakt unë i di, por kam nevojë të m’i thotë dikush, pa më qortuar, pa më bërë të ndihem fajtor, pa më gjykuar, pa më thënë se jam gatuar mirë apo keq. Kur unë lexoj më duket sikur flas me dikë dhe ky dikush ka një zë aq të ngrohtë e aq të dashur sa s’di ta them me fjalë. Libri eshte nje jete tjeter, eshte nje udhetim i mrekullueshem qe te con ne bote te ndryshme, te panjohura , te njeh me gjera e ndodhi qe ti nuk i ke imagjinuar kurre. Eshte nje mesim, dituri dhe nje menyre e bukur per tu larguar nga monotonia e merzitshme e diteve. Mendoj se po te lexonim te gjithe me shume, me shume sesa dalim rrugeve ne kete dimer te ftohte neper kafenete e zymta dhe me smog....do ishim me pak te merzitur dhe sdo merzisnim te tjeret gjithashtu, sepse libri eshte nje mik qe na buzeqesh tuaja online.

Emri: Sara
Email: saradine@yahoo.com
Komenti: Ti mi goc shkruaj esete e tua ketu dhe jo kopjo. Vetem dy rreshtat e para dhe i fundit jane te shkruara nga ty te tjerat i ke te kopjuara.Pffff
  Pergjigju
Emri: arta
Email: arta_arta@hotmail.com
Komenti: Ndoshta dy rreshtat e para dhe te fundit jane te shkruara nga Erta dhe tjerat jane te kopjuara por mesa e shoh une aty shkruan"Vepra te ngjashme"


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.