Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1538
Data e postimit: 2013-10-03 20:07:43
Shikime: 32488
Raporto

Likes: 24 Dislikes: 9

Titulli: Ate dite kur...

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Integrimi i Shqiperise ne Evrope
Autori: Ermal Shkembi
Shkolla: Sami Frasheri
Klasa: XI
Qyteti: Tirane
E-mail: ermal.shkembi@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Integrimi I Shqiperisë ne strukturat e Bashkimit Evropian eshte nje nga sfidat me te medha per ne keto 2 dekadat e fundit, por per tu bere pjese e kesaj organizate me te drejta te plota, duhet te permbushen disa kushte themelore.
Shqiperia eshte nje nga ato pak vende ku hodhi rrenje dhe u rrit komunizmi me i eger dhe me i pa meshirshem, i cili e izoloi vendin tone per nje periudhe te gjate kohe dhe qe la pasoja te thella ne strukturen e shoqerise, politikes dhe ekonomise Shqiptare. Nderkohe, pjesa tjeter e shteteve demokratike te Evropes ecnin me hapa te shpejta dhe me plane te menduara mire per tu rimekembur pas shkaterrimit qe i solli lufta, ku ne nje nder keto plane perfshihej edhe krijimi i Bashkimit Evropian, ndersa ne Shqiperi u ndoq rruga e totalitarizmit duke sjelle si pasoje dhe izolimin me vendet e tjera te Botes. Gjate kohes qe ne Shqiperi u instalua rregjimi komunist, ndermjet shteteve perendimore po hidheshin themelet e nje organizate e cila sot paraqitet si nje super-shtet i formuar nga bashkimi i shteteve me te mira Evropiane.
Me renien e komunizmit, filluan aspiratat e para te qeverise demokrate per anetaresimin ne BE. Marredheniet e para diplomatike te Shqiperise me Bashkimin Europian u vendosen ne vitin 1991, por ngjarja me me rendesi u shenua ne 11 maj 1992 me nenshkrimin e Marreveshjes se Tregtise dhe Bashkepunimit e cila hyri ne fuqi ne 1 dhjetor 1992. Kjo marreveshje i krijoi mundesine Shqiperise qe te perfitoje nga fondet e programit PHARE. Ne kuadrin e ketij programi, ne periudhen e viteve 1991-1996 ndihma e përgjithshme e BE per vendin tone llogaritet ne rreth 511 milionë euro. Ne vitin 1996, Shqiperia ishte prane nenshkrimit te nje marreveshjeje me BE-ne, e cila do t’i hapte rrugen per nje marreveshje klasike asocimi, por kjo gje nuk ndodhi dhe marredheniet e Shqiperise me Bashkimin Europian do te zbeheshin. Kriteret qe duhet te plotesonin vendet e ballkanit per tu anetaresuar ne BE, gjate viteve 1996, ishin: 1) Respektimi i parimeve demokratike 2) Liria dhe te drejtat e njeriut 3) Ndertimi, respektimi dhe forcimi i shtetit te se drejtes 4) Mbrojtja e minoriteteve 5) Zhvillimi i ekonomise se tregut 6) Bashkpunimi rajonal.
Bashkimi Evropian vazhdoi perseri te gjente forma dhe menyra te tjera per te pershpejtuar integrimin e Europes jug-lindore ne strukturat e BE-se. Ne maj te 1999, Bashkimi Evropian miratoi nje iniciative te re per vendet e Ballkanit ku bente pjese edhe Shqiperia e quajtur Procesi i Stabilizim – Asocimit. Shqiperia nuk i kishte arritur kushtet per nje marreveshje te tille sipas nje raporti te komisionit Evropian dhe ky ishte nje nder per Shqiperine. Ne muajin nentor te vitit 2000, u zhvillua ne Zagreb takimi i vendeve te perfshira ne Procesin e stabilizim–asocimit. Ne kete takim, qellimi ishte qe te vleresohej kapaciteti i Shqiperise. Ne perfundim, Komisioni Evropian, hartoi nje raport vleresimi, ku evidentohej procesi i bere dhe fushat ku ende nevojiteshin permiresime. Si perfundim, Komisioni vleresoi se ishte casti per te proceduar me nje MSA me Shqiperine. Kjo marreveshje ka si qellim: te ndihmoje Shqiperine ne permbushjen e kushteve qe i duhen per te hyre ne BE, por ajo nuk perben nje premtim per integrimin. Ajo e ve theksin ne stabilizimin e situates ne vendet perkatese, per te arritur me tej ne vendosjen e nje marredhenieje speciale me Bashkimin europian.
Megjithate, edhe pas nje dekade, Shqiperia ende aspiron te anetaresohet ne BE dhe ceshtjet kryesore per tu zgjidhur jane korrupsioni, ekonomia, dhuna, etj te cilat duken se ende duan nje kohe te gjate per tu zgjidhur...




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ermal Shkembi - http://sq.yourliterary.com/vepra/1538


Vepra te ngjashme
Une jam qytetar evr...
Lloji: Ese argumentuese
Qytetari evropian eshte banor I Evropes dhe ka identitetin e tij kombetar. Qytetari evropian ka disa...
Te jesh nje qytetar...
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh nje qytetar europian…. Te jesh qytetari i nje vendi nuk do te thote te banosh ne nje...
100 vjet Pavaresi
Lloji: Ese argumentuese
Esse: “100 vjet Pavaresi” Plot 100 vite me pare nga nje ballkon modest ne Vlore, plaku I me...
SHQPERIA C'KA QENE,...
Lloji: Ese argumentuese
"Shqiperia c'ka qene,c'eshte,c'do behet" Shqiperi vend i ...
E ardhmja e Shqiper...
Lloji: Ese pershkruese
Bashkimi Europian është një organizatë që është krijuar për bashkimin e vendeve të lira me ...
Jam krenar per ty S...
Lloji: Ese pershkruese
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti...
Rreth Shqipërisë ...
Lloji: Ese informuese
Shqipëri e pavarur (1912 - 1914) Më 28 Nëntor 1912 Shqipëria shpallet e pavarur me ngritjen e fl...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdh...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vi...
shqiperia
Lloji: Ese argumentuese
ESSE : SHQIPERIA. SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e ...
jam i vecante,, jam...
Lloji: Analize letrare
Te jesh shqipetar eshet nje privilegj i cili duhet dhe mbrojtur . Te jesh shqipetar eshte pasuria sh...
Pabarazia Gjinore
Lloji: Ese argumentuese
Pabarazia gjinore, nje fenomen shume i hasur kudo ne bote, sidomos ne Shqiperi. Pak nga pak ne shoqe...


Komentet e fundit!

Emri: idk
Email: idkwhattoputhere@gmail.com
Komenti: mire. flm qe me bere esene e qytetarise se kisha 1 muj pa e dorzu.
  Pergjigju

Emri: jekot
Email: jakefutkot@gmail.com
Komenti: hahhahha ti e ke te kopjuar kete se ke bere vet kopjac
  Pergjigju

Emri: Ver llapa
Email: Hdbsh@gmail.com
Komenti: BRAVO. KOT FARE E KE Bo💩💩💩💩💩💩💩 💩🖕🏻HAHAHAHHAHHAAHHHAH . NUK MKE NDIMU FARE PALLOSH
  Pergjigju

Emri: Clifford
Email: hemwin@Yahoo.com
Komenti: Kot ja ke fut
  Pergjigju

Emri: filani
Email: filanfisteku@gmail.com
Komenti: ju qifsha robt se kot ja keni fut varikarsa e mutit, he u qifsha rracen npidh
  Pergjigju

Emri: endri
Email: endriduro@gmail.com
Komenti: shum rofsh :*
  Pergjigju

Emri: Aqif
Email: Aqif.kopertoni@yahoo.com
Komenti: Rrofsh po ja ke fut kot
  Pergjigju

Emri: Gazi
Email: Gazi.daku@gmail.com
Komenti: Mire
  Pergjigju

Emri: ana
Email: ana.ana@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: HAJDAR
Email: ajgoca@hotmail.com
Komenti: /
  Pergjigju
Emri: ana
Email: ana@hotmail.com
Komenti: cke

Emri: daniel
Email: danier.al@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: fuck you
Email: fuck.you@live.com
Komenti: thx
  Pergjigju

Emri: dorjan daci
Email: dori.daci@live.com
Komenti: faleminderit per ndihmen
  Pergjigju

Emri: dorjan daci
Email: dori.daci@live.com
Komenti: faleminderit per ndihmen
  Pergjigju

Emri: emy
Email: emyemy123@hotmail.com
Komenti: flm per ndihmen ne d.sh e gjeo
  Pergjigju

Emri: merla lina
Email: merlalina@yahoo.com
Komenti: shume bukur
  Pergjigju

Emri: ema
Email: emagashi123@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: ema
Email: emagashi123@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: aneiela
Email: sokol.ismail@yahoo.com
Komenti: tanks for my homework
  Pergjigju

Emri: sabian hallaci
Email: sabianhallaci@hotmail.com
Komenti: thank u
  Pergjigju

Emri: mikela
Email: bcarungu@gmail.com
Komenti: thanks for doing homework
  Pergjigju

Emri: Luis beqiri
Email: luisbooom@gmail.com
Komenti: Thnx per detyrat e gjeo
  Pergjigju

Emri: Luis beqiri
Email: luisbooom@gmail.com
Komenti: Thnx per detyrat e gjeo
  Pergjigju

Emri: oli
Email: olibeo@yahoo.com
Komenti: Thnx for doing my gjeo. homework
  Pergjigju

Emri: ardit melishte
Email: arditmelishte@gmail.com
Komenti: thanks for doing my homework
  Pergjigju

Emri: Bujar
Email: Bujar-lita@hotmail.it
Komenti: Bukur fare
  Pergjigju

Emri: argesa
Email: argesahasani@gmail.com
Komenti: thanks for doing my homework
  Pergjigju

Emri: argesa
Email: argesahasani@gmail.com
Komenti: thanks for doing my homework
  Pergjigju
Emri: julian beqiri
Email: julianbeqiri@hotmail.com
Komenti: and my thanks for doing my homework


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.