Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1548
Data e postimit: 2013-10-07 15:05:23
Shikime: 26224
Raporto

Kjo ese eshte e kopjuar. Esene origjinale mund ta gjeni KETU!

SHENIM: Ndalohet postimi i eseve te kopjuara ne faqe nga persona qe nuk jane autoret e vertete te saj!


Likes: 10 Dislikes: 0

Titulli: Jeta ♥

Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Jeta ♥
Autori: Eranda Koçi
Shkolla: Androkli Kostallari
Klasa: IX-A
Qyteti: Tirane
E-mail: koci.eranda@yahoo.com
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ninja qe te pushtojne me ankth e me frike. E tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh dhe nje here qan.por me bukur sepse perndryshe do te ishte monotone . Ndonjehere e duam jeten me shpirt saqe kerkojme qe ajo te mos kishte fund por ndonjehere kerkojme qe ajo te mbaroj ne ato caste..... Eh,sa bukur sikur ne te ishim te gjithe njesoj, te ndershem, besnik ,te cilter ,te thjesht ,te paster ne zemer, human optimiste ,eh sikur..... Sa bukur do te ishte sikur te mos ekzistonin mashtruesit ,te ligte ,hileqaret, interesaxhite,egoistet.....sa mire! Por dicka qe me vjen tani eshte nje force e mbrendshme ,qe me thote mos u dorzo kurre, lufto ,lufto per ate qe deshiron ,provoje ne menyra te ndryshme ,mos e njih humbjen ,e nese e takon rruges mos i kushto vemendje ,perqendrohu ne qellimin tend .Mos i kushto rendesi fjaleve te te tjereve ,mos u var nga ato sepse askush nuk ta do te miren por duan qe te shohin poshte e me poshte.Per ato persona ti luft edhe me shume n.q.s ato te duan te vdekur , te turperuar ti jetoje jeten edhe me shume me te mirat dhe te keqijat e saj.Zgjith nga ajo , merr dhe jep nga ajo .Kurr mos e kthe hapin pas,kurr mos ndalo ,kurr mos u pendo, e nese ke vepruar gabim ,harroje, mundohu ta hedhesh pas shpine, mundohu ta zevendesosh me neje te mire,mundohu ta marresh si mesim qe te mos gabosh me .E nese te tjeret te nenvleresojn te ulin vlerat apo te prekin ne plage qe te dhembin , mos u nervikos,shikoje situaten me qetesi me kujdes,tregohu e matur dhe bindi ato qe te ke ndryshuar se je gati te hedhesh hapin drejt botkuptimit te vertete.Cdo mundesi shfrytezoje sa mundesh.cdo levizje qe ben mendoje mire qe ne te ardhmen e afert te mos kete pendesa.Beso ne vetvete dhe kurre mos i humb shpresat ,forcat ruaji fshij ne zemer sepse jeta nuk te siguron vetem lumturi e gezime por ne te has edhe sfida , te papritura,befasi,dobesi dhe ti ne ato momente perdor forcat per tu ngritur ne kemb dhe per te vazhduar udhetimin tend .Mos lejo askend te te dali perpara te te behet pengese per qellimin dhe objektivin tend.Mos i veshtro por ec mos u ndal.Ne kete rruge mund te hasesh edhe presione strese momente te veshtira , por ti asnjehere mos i shuaj shpresat , asnjehere mos mendo ti japesh fund jetes ,sepse do te besh krim sepse jeta eshet e cmuar nuk eshte loder femije eshte e vecante dhe misterioze , duhet te gjesh celsin e duhur per ta hapur, per tu futur ne te,per ta kuptuar per ta njohur.Pavaresisht cdo gjeje vazhdo perseri,vazhdoje rrugen qe ke nisur,qellimin qe ke ndermarre per ti bindur te gjithe ato qe nuk paten besim tek ti qenku e besuan qe ti mundesh qe ti mund te behesh dikushi .Ai dikush ku dikur ndiehej i vetmuar dhe i humbur.Prandaj puno,puno dhe mos u ndal punuari sepse vetem puna forca shpresa dhe vullneti te bejne njeri.Beso tek intuita jote ,tek vlerat e tua,tek vetja jote tek gjithcka qe mendon qe e ke dhe qe mundesh ta besh.Te tjeret flasin,flasin,mashtrojne,genje jne,bertasin ndoshta dhe ste kuptojne dhe skane per ta bere por ti mos u var nga to , behu shurdhe dhe e verber perqendrohu e ne fund jepu rezultatin.Ne rrugen e nisur mund te kete dhe gropa ku mund te rrezohesh e kjo nuk do te thote qe nuk mund te ngrihesh me.Perkundrazi te ben me te kthjellet qe te tregohesh me e zgjuar te tregohosh me kujdes te shikosh me mire...... Ne kete udhetim mund te te ofrohen supriza te ndryshme te kendshme e te hidhura.Por ti perseri mos u ndal vazhdo dhe ec me te njejtin ritem dhe shikoje jeten nga kendveshtrimi pozitiv,tregohu optimiste ndaj cdo gjeje sepse vetem ne kete menyre do te mundesh te behesh dikushi,ajo qe askush nuk e mendonte se do te ishe se do tia arrije.........



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Eranda Koçi - http://sq.yourliterary.com/vepra/1548


Vepra te ngjashme
jeta
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te...
jeta
Lloji: Thirrje
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te...
Kushtuar vetes time...
Lloji: Leter
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezull...
Rruga per tek Drita...
Lloji: Ese pershkruese
Epo kjo eshte jeta… Do shipfin per ty, do te gjykojne, do te hedhin poshte e do te ngren lart, do ...
Ese per jeten
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta eshte gje qe perendia i cakton qdo njeriu.Jeta duhet te marre formen nga vet poseduesi saj.Njer...
“Ti”
Lloji: Leter
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne k...
ME LEJONI TE FLAS
Lloji: Hartim
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte ...
Rrugetimi I jetes.
Lloji: Ese filozofike
Jeta eshte nje udhe e cila do kurajo dhe besim ne vetvete.Ajo ka pengesa,dhimbje,lote, humbje si dhe...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
Shpresoj se e ardhm...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do t...
Per ty zemer
Lloji: Hartim
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese t...


Komentet e fundit!

Emri: Izabela
Email: xhoenzani@gmail.com
Komenti: Kjo ese m pelqeu dhe me ndihmoj me te vertet shume flm
  Pergjigju

Emri: xxx
Email: xxx.xxx@xxx.com
Komenti: eseja bukur... tlt shikoni edhe esene time: rruga per tek drita jeta dhe e verteta flm :*
  Pergjigju

Emri: boletin
Email: boletinboletini@yahoo.com
Komenti: Aha vk e kopjume
  Pergjigju

Emri: bukuroshja?
Email: aaa@blhotmail.com
Komenti: ore njerez s'ka rendesi kopjimi rendesi ka qe eshte e bukur dhe kaq ne qoftese do ta shkruani shkruajeni ne qofte se jo lereni*_*
  Pergjigju

Emri: anida
Email: anidakodra@hotmail.com
Komenti: Hhhhhheeeeeee
  Pergjigju

Emri: ela
Email: ela-ela@hotmail.com
Komenti: ne nk e dim a eshte e kopjuar apo jo qe keshtu nk duhet te flasim kot!! faleminderit me beri pune kjo poezia/
  Pergjigju

Emri: shpresa
Email: pesa_gl1@outlook.com
Komenti: Me peleqeu shum duket se kjo ese me shum i eshte kushtuar ketyre qe flasin rreth kopijimit te pergezoj
  Pergjigju

Emri: lelele
Email: lelele@yahoo.com
Komenti: Kopjace e mir eeeee
  Pergjigju
Emri: elisa issa
Email: elisaissa93@yahoo.com
Komenti: Pse e ka kopju?

Emri: 1234
Email: 1234@ymail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: lili i lazes
Email: lili@lazes.com
Komenti: bravo adenaida kjo me sherbeu shume flm
  Pergjigju

Emri: lois
Email: directioneruletheworld@gmail.com
Komenti: i like it
  Pergjigju

Emri: Blerta
Email: berta_duff@hotmail.com
Komenti: Te lumte...e gjithe kjo ese nje mesim i shkelqyer dhe keshilla te nevojshme per te gjithe ne,nese ne deshirojme diqka ne jete atehere duhet te japim gjithqka nga vetja qe ta arrijme ate qellim.Te pergezoj per talentin qe ke..pershendetje
  Pergjigju

Emri: cubat e babarroit
Email: mevlat.lala@gmail.com
Komenti: jo keq
  Pergjigju

Emri: ana
Email: ana7@hotmail.com
Komenti: Kete e kam lexuar dhe diku tjeter !!!
  Pergjigju

Emri: rei
Email: reiREI@live.com
Komenti: ku je moj COPYYYYY PASTEEEEEEEEEE
  Pergjigju

Emri: Erisa
Email: Erisakle@hotmail.com
Komenti: Ska rendesi e kopjuar apo jo kjo e tregon eranden nje njeri qe di te vleresoje dicka bravo sh bkr
  Pergjigju
Emri: migena
Email: migena@hotmail.com
Komenti: ese shume e bukur bravo

Emri: Migena
Email: migena2222@gmail.com
Komenti: un mendoj se kjo eshte nje ese sh e bukur dhe mendoj qe eshte e kopjuarr... -_-
  Pergjigju

Emri: stafi
Email: stafi@yourliterary.com
Komenti: Meqenese po perflitet se kjo veper eshte e kopjuar, eshte i/e lutur autori/ja i/e vertete qe nese e lexon kete koment te na beje te ditur informacionet e tij/saj per vepren, psh kur e ka shkruar, ku ja kane kopjuar, si dhe emrin, ne menyre qe ti japim te drejten e autoresise.
  Pergjigju
Emri: adenaida
Email: adenaidaallani@hotmail.com
Komenti: Po..! KJO VEPER ESHTE E IMJA, E KAM SHKRUAR KOH ME PARE, DHE E KAM PASTOAR PO NE YourLiterary...UN NUK DUA QE TE TREGOHEM EGOISTE VEPREN MUND TA MARRI KUSH TE DOJE..POR AMA JO TE ME MARRI TE DREJTEN E AUTORESIS..SAPO E LEXOVA KOMENTIN DHE MENDOVA QE EDHE MENDIMI IM TE MEREJ PARASYSH....TE DHENAT E KESAJ VEPRE JANE: TITULLI -JETA,TEMA-MOS U DOREZO,AUTORI-ADENAIDA ALLANI,SHKOLLA-BEDEN,KLASA-8,Q YTETI-KAVAJ,LLOJI-THIRRJE..... !!!! FLM PER MIRKUPTIMIN

Emri: kloi
Email: kloe_kleopatra@hotmail.com
Komenti: mbase mund te jete e kopjuar,nk e di por eshte nje ese e bukur qe te jep force dhe te ben te pathyeshme ;)
  Pergjigju
Emri: h
Email: jjj_klk@live.com
Komenti: te lumtt adenaida

Emri: anila cengu
Email: anilacengu@yahoo.com
Komenti: hahahahaha shkoni talluni me ke te doni se koj ese ketu eshte e kopjuar hahahahaha
  Pergjigju

Emri: odes
Email: odesashuli@hotmail .com
Komenti: hahahahah sa te mire qe jeni ,vipa fare! po nuk paske lene presje moj,apo i bere copy haaaaahahahaahah....... i lumt atij qe e ka bere dhe bravo ty qe e ke rishkruar perseri aaaaaaaaaaaaaa dhe dicka ti e di vet po mos u mburr me punen e te tjereve ...... te fala!
  Pergjigju

Emri: ilio
Email: ilio11@hotmail.com
Komenti: kjo eshe kopjuar nga dikush tjeter ok.......!
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.