Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 568
Data e postimit: 2012-11-17 17:31:42
Shikime: 26679
Raporto

Likes: 22 Dislikes: 4

Titulli: "Padrejtesia e Jetes"

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Padrejtesia e Jetes
Autori: Dorina. D
Shkolla: Art Institute of Philadelphia
Klasa: 1 year
Qyteti: Philadelphia, PA
E-mail: dorina-pogradec@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty?
Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke.
Je shume I shqetesuar dhe I acaruar sepse do me patjeter qe ti kesh keto sende tani ne moment.
Po vepron si nje I cmendur qe nuk ka ndergjegjje. Por mos u merzit. Prinderit e tu qe jane kaq te mire dhe te kuptueshem me ty, ne kete moment jane duke te blere cfare do lloj gjeje qe ti do. Nese eshte mundur ata te blejne ty te gjithe dyqanin. Perseri, qan ske durim. Mezi pret qe te te sjellin gjerat qe ke kerkuar. Me te vertet qe tani nuk po sillesh sic duhet. Po aktron si nje bebe e perkedhelur. Pse? Mendon se kjo eshte nje sjelle e mire? Une nuk mendoj keshtu.
Mundesh te ulesh per moment, dhe te mendosh me trurin tend te zgjuar, se sa femije nuk kane nje vend qe te jetojne?
Ti jo vetem qe ke nje vend ku te jetosh, por ke nje vile te madhe dhe disa shtepi ne qytete te tjera.
Ti nuk e di se si eshte te flesh jashte, I vetem, I pambrojtur dhe ne frike se mos dicka e keqe do te te ndodhe. Eshte e tmerrshme te zgjohesh ne mengjes me trupin te gjithe te ngrire nga nata e ftohte, dhe te mos kesh mamane tende te te jape nje gote qumesht te ngrohte. Eshte e frikshme te jetosh I vetem ne kete bote mizore.
Mund ta imagjinosh veten te jetosh pa prinderit e tu? Jo, ti nuk mundesh sepse ata jane cdo gje per ty, thesari me I cmuar qe ekziston ne kete planet. Por, shume femije nuk kane prinder. Shume prej tyre jetojne neper rruge duke vuajtur ne kohe te ftohte dhe te nxehte, pa patur asnje ushqim dhe uje. Shume prej tyre jane braktisur ne shtepi femijesh. Edhe pse ata jane nen kujdesin e njerezve te specializuar, ata nuk e ndjejne dashurine e prinderve.
E ke menduar ndonjehere se sa femije vuajne nga uria? Se sa prej tyre vdesin cdo dite vetem sepse nuk kane me cfare te ushqehen?
Ti nuk e di se cfare do te thote uri. Nuk e ke degjuar asnjehere sepse ti ha gjithcka qe ti deshiron. Femijet e varfer nuk kane asnje cope buke dhe asnje shishe me uje. Ata nuk mund ti blejne sepse skane para. Keta femije perpiqen cdo dite te gjejne ushqim per te ngrene. Shume prej tyre kerkojne neper mbeturina vetem te gjejne nje cupe buke dhe ta hane. Dhe shume prej tyre flene pa provuar asgje ne gojen e tyre.
Jam e sigurt qe ti ke degjuar neper lajme se sa femije jane te denuar me vdekje, sepse jane te semure nga semundje te pakurueshme. Keta femije luftojne per jeten e tyre vetem qe te shikojne nje dite me shume me diell. Ata nuk duan llukse, por vetem nje dite te gezuar. Ndersa ti do gjera te kushtueshme qe ne realitet ti I ke, por nuk I perdor. Eshte vetem psikologjike. Ti do qe te kesh sa me shume sepse nuk di se si ti shpenzosh parate. Te lutem, mos vepro keshtu. Ti tani je I rritur, mendo me shume per kete situate. Ti po harxhon parate ne gjera qe nuk te duhen dhe qe ti I ke. Mundohu te ndihmosh te tjeret te cilet nuk kane asgje.
E di, brenda zemres tende eshte nje vend per te gjithe keta femije qe vuajne dhe kane nevoje per mbeshtetje. Nuk mendon se kjo eshte nje arsye e forte per te qare? Po, ti mendon. Ndjenjat e tua tani jane prekur.
Pse jeta eshte kaq e padrejte? Pse disa njerez kane cdo gje dhe te tjere asgje? Eshte nga fati, apo jo? Pse jeta eshte kaq e ashper dhe e komplikuar?
Une perfundimisht mendoj se nuk eshte e drejte dhe e di qe ti je dakort me mua. Jeta nuk eshte me ngjyra per cdo njeri. Disa jetojne te gezuar dhe te tjere jo. Disa jane te pasur dhe disa te varfer. Disa jane duke vdekur dhe disa jane te shendetshem.
Gjithsesi, asnje njeri nuk duhet te dorezohet. Jeta vazhdon dhe te gjithe duhet te luftojne deri ne fund ne menyre qe te kene nje jete te mire. Shqetesimet nuk duhet te ekzistojne. Prandaj jemi une dhe ti, qe te ndihmojme njerezit ne nevoje. Njerezit duhet te ndihmojne njeri-tjetrin sepse vetem keshtu do te kene nje jete te lumtur. Ne jetojne ne planetin toke I cili eshte konsideruar "Planeti I Dashurise" keshtu qe dashuria eshte gjeja e pare qe cdo njeri duhet te marre dhe te jape.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Dorina. D - http://sq.yourliterary.com/vepra/568


Vepra te ngjashme
Te drejtat e femije...
Lloji: Ese argumentuese
TE DREJTAT E FEMIJEVE Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe t...
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te mir...
Pabarazia
Lloji: Ese argumentuese
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padr...
Pabarazia
Lloji: Ese argumentuese
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padr...
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgj...
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgj...
femijet
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Akili dhe iliazi jane 2 femije shume ndryshe nga te tjeret madje shume ndryshe nga njeri tjetri. Ak...
Vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Vetmia eshte nje ndjenje qe jo shume njerez e pelqejne,per te mos thene shumica e tyre. Por ,ketu k...
si ti bindim prinde...
Lloji: Ese argumentuese
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,k...
imagjinata
Lloji: Ese argumentuese
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta ...
Racizmi sipas meje
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte "ushqimi" i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane superiore ndaj d...
Nuk behet kush i pa...
Lloji: Ese vleresuese
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdo...


Komentet e fundit!

Emri: Eri E+E
Email: Erijona@gmail.com
Komenti: Bravo
  Pergjigju

Emri: Anduena Coku
Email: cokuanduena1@gmail.com
Komenti: Ä°shte kot fare
  Pergjigju

Emri: Sabit
Email: sabitahmeti2@gmial.com
Komenti: Ese Shumë e ndritshme per këtë realitet qe jetojmë ne, mendoj se shum njerz duhet ta lexojn këtë ese ndoshta kjo do tju jep kahje me te mirë
  Pergjigju

Emri: klllll
Email: BRUNILDAHASANI2001@hotmail.com
Komenti: yyyyy sa e shpifur
  Pergjigju

Emri: klllll
Email: BRUNILDAHASANI2001@hotmail.com
Komenti: yyyyy sa e shpifur
  Pergjigju

Emri: klllll
Email: BRUNILDAHASANI2001@hotmail.com
Komenti: yyyyy sa e shpifur
  Pergjigju

Emri: klllll
Email: BRUNILDAHASANI2001@hotmail.com
Komenti: yyyyy sa e shpifur
  Pergjigju

Emri: l
Email: l@hotmail.com
Komenti: kjo nuk eshte shpjeguese
  Pergjigju

Emri: Lirije
Email: Lirijezeqiri14@gmail.com
Komenti: Eshte e vertet.
  Pergjigju

Emri: agnesa
Email: adea@live.com
Komenti: Eshte e vertet se iu behet nje padrejtsi e madhe PSE te mos I perkrahim dhe ti mbrojm ata sepse ne jemi e ardhmja e tyre
  Pergjigju
Emri: blert
Email: blert@hotmail.com
Komenti: Eshte shum e vertet edheduhet ti mbrojm ata sepse edhe ne jemi e ardhmja e tyre

Emri: zdazfvdbyu
Email: elvira.berat@yahoo.com
Komenti: shume e bukur.ne te vertete duhet te bejme te pamunduren qe ti ndihmojme keta femije.
  Pergjigju

Emri: jj
Email: jjj@hotmai.com
Komenti: kjo ishte dhe ne anglishtt
  Pergjigju

Emri: Saranda
Email: nushi_ila@zbavitu.net
Komenti: Shum bukur nje ese shumm e mirë.
  Pergjigju

Emri: like
Email: like@live.it
Komenti: e bukur
  Pergjigju

Emri: hghfjyuf
Email: jfjhjf@yahu.com
Komenti: kot fare
  Pergjigju

Emri: Endri
Email: endri-bardhi@shqiptar.eu
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.