Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5859
Data e postimit: 2017-05-31 21:20:33
Shikime: 5836
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 1

Titulli: Rruga per tek Drita, Jeta dhe te E Verteta

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Jeta
Autori: xxx
Shkolla: xxx
Klasa: xxx
Qyteti: xxx
E-mail: xxx.xxx@xxx.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Epo kjo eshte jeta… Do shipfin per ty, do te gjykojne, do te hedhin poshte e do te ngren lart, do te bejne kukull, do te thyejne zemren, do te kepusin shpirtin, do te rrezohesh nga ata, do te ngrihesh nga ata dhe kur ata duan ti do te rrezohesh prape. Do te qash dhe lotet do te jene pa vlere per ta. Fatmiresisht une e di shume mire se Cili do te jete gjithmone me I larti per mua dhe Cili do te jete Ai qe nuk do te me rrezoje kurre poshte. Epo jo te gjithe e dine. Je Ti o Zot i plotfuqishem. Tani e di se kur te gjithe do te me kthejne shpinen ti do te me presesh me krahe hapur dhe une do te vrapoj drejt teje. Tani asnje stuhi, asnje fjale therese, asnje kritike nuk me ndal. Do te vij drejt teje dhe une do te jem me ty pergjithmone.
Kur te tjeret kane nevoje per mua, veshin masken e miresise, “ O sa te mire qe behen”,- them,-“ Si ata nuk ka”. Kur mbaron epoka e interesit, te kthejne kurrizin sikur duan te te thone:” Me fal po njihemi gje?”. Eshte gjeja me e shemtuar ne bote, pikerisht interesi, qe fatkeqesisht na ka pushtuar si vete ajri.
Bote mizore! Pse valle?! E di qe nuk kane rendesi se c’thone te tjeret per mua por ajo se cfare eshte shkruar per mua ne doren tende o Zot, por pse mos te rrethohem nga njerez te mire qe me kuptojne?! Pse duhen te jene kaq pak keta persona te mrekullueshem?!
Ndonjehere qaj dhe them askush nuk po me degjon, por pastaj them: “ Ti o Zot me degjon dhe une nuk duhet te kem frike nga askush sepse nese ti je ne anen time askush nuk mund te na ndaje”. Asnjehere nuk duhet te dorezohemi e te themi se nuk ka asnje rruge, sepse une tashme, (ashtu si shume te tjere), e kam gjetur rrugen time te vetme tek Ti Zot. Te lutem me hap disa shtigje ku une te futem ne kete rruge. Une nuk jam njeri I keq, por jam nje mekatere si cdo njeri tjeter ne kete bote. Une u linda nga mekati dhe po jetoj ne mekat, por une duhet te gjej rrugen per tek drita, tek jeta dhe te e verteta. E di qe ti kurre nuk me braktis dhe per kete ndihem si njeriu me me fat ne bote. Te lutem me meso te eci ne rrugen tende sic na mesonin prinderit te ecnim kur ishim femije. Je I mrekullueshem!
Faleminderit qe egziston Zot!!!




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     xxx - http://sq.yourliterary.com/vepra/5859


Vepra te ngjashme
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
ese
Lloji: Ese filozofike
Realiteti njerezor tregon dhe pranon qe ka njerez qe per merita, per vlera apo per arsye te vecanta ...
jeta
Lloji: Thirrje
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te...
jeta
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te...
Jeta ♥
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te mir...
Nderi i nje femre
Lloji: Analize letrare
Mire se erdhe femer...Se di ne c'moshe je, apo ne c'themele e ke ndertuar ti "statusin" tend, por po...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
Vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,pr...
Gabimi dhe falja pj...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim...


Komentet e fundit!

Emri: aicuni
Email: aidjali@email.com
Komenti: a e gjete rrugen qe kishe humbur??
  Pergjigju

Emri: grissi
Email: grissiela@hotmail.com
Komenti: esht ver8 bot interesi po c'ti besh... pershkrimi
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.