Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 678
Data e postimit: 2013-01-09 09:29:11
Shikime: 15050
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 3

Titulli: Te enderrosh....

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Te enderrosh....
Autori: YourLiterary.com
Shkolla: Anonim
Klasa: Anonim
Qyteti: Anonim
E-mail: stafi@yourliterary.com
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te enderrosh per ne femijet eshte gjithcka.Endrrat lidhen me shpresen dhe....bam.....ato zhduken pa lene asnje gjurme.
Ne kete bote nuk ka femije pa endrra ,te keqija dhe te mira jane endrrat e tyre .Por kur nuk realizohen te duket se e gjithe bota po te shembet ,askush nuk te flet sepse...je askush nuk ke qellime ne jete.....hapa qe ti ndjekessh ,te bertasesh me ze te larte dhe te thuash kjo esht endrra ime dhe te gjithe te marrin veshe se edhe ti ke nje deshire te madhe si te gjithe femijet e kesaj bote .
Ndoshta...ndoshta nje shkatrrim i madh e bene boten shkretetire dhe njerezia se ekziston me,atehere mund te thuash "STOP"
Por asgje nuk duhet te te ndal te enderrosh sado i mire dhe i keq qe te jesh.......
Ke shpresa per te ardhmen e cila vjen shpejt ,pa ngurim dhe nuk do t'ia qe ti nuk je gati.
Une shpresoj qqe juve te dashur lexues t'ju plotesohen te gjitha deshirat dhe endrrat qe keni ,dhe mos keni frike se cfare ju pret ne te ardhmen thjesht enderroni dhe enderroni pa funde.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     YourLiterary.com - http://sq.yourliterary.com/vepra/678


Vepra te ngjashme
enderrat tona
Lloji: Analize letrare
ka raste kur ulemi e mendojme sesa shume sakrifikojme per te realizuar endrrat qe kemi. gjate gjith...
Endrrat
Lloji: Ese pershkruese
Endrrat jane gjithcka ne femijet kemi. Por kur endrrat tona vidhen atehere gjithcka merr fund. Dikus...
Arti dhe enderrat j...
Lloji: Ese filozofike
Qe te krijosh si fillim duhet te enderrosh. Pas cdo arti fshihet nje enderr te cilen e bejme realite...
Endrra e prere
Lloji: Ese pershkruese
Sa bukur eshte qe ta veshim. Jeten me endrra, me deshira per te luftiar per nje qellim te realozojm...
Arti dhe endrrat ja...
Lloji: Ese vleresuese
Per disa arti eshte thjeshte nje vizatim ose dicka pakuptim,abstrakt e i merzitshem.Per disa te tjer...
Femijeria
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria ime ka pasur nje subjekt te thjeshte dhe mjaft te zakonshem;nje periudhe e qete, e mbushur...
e ardhmja jone
Lloji: Ese shpjeguese
JO veq une, por te gjith enderojne,endrrat s kane mbarim ,edhe kur te arrim lart prape endrrat na sh...
Te gjitha do te sh...
Lloji: Ese argumentuese
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam...
adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
adoleshenca eshte nje periudhe ku cdokush po te kishte mundesine do te deshironte te kthehej.adolesh...
Jeta
Lloji: Ese pershkruese
A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa minuta ikin e tre...
jeta
Lloji: Ese argumentuese
Ese per jeten A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa mi...
Endrrat
Lloji: Poezi personale
Dicka te pamundur ti mund te realizosh ndoshta vetem re nje nate por ne te mund te besosh Me t...


Komentet e fundit!

Emri: sebi deni
Email: sebisebi@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Ana
Email: vajza1embel@yahoo.com
Komenti: Esht shum e bukur dhe e vertet👍 😃 Kur cdo gje shkon keq kapemi pas endrres 😍😊
  Pergjigju

Emri: artnesa
Email: nesa-nesa@live.com
Komenti: mendoj qe kjo ese te jep ndejnjen me te bukur mua me pelqej shum pamarr parasysh gjykimet e njerzve te tjer ti duhet ta vazhdosh enderren tende sepse enerrat ne nje dite behen nje realitet i bukur
  Pergjigju

Emri: Rinesa gjikolli
Email: rinesagj@hotmail.com
Komenti: Sa do te doja ta riktheja kohen si me pas!Te shikoja ata flok kaqurrela me sy te mpreht me nje ngjyre shum te embel qe eshte kafe.Do te deshiroja qe ta kujtoja edhe njehere mesuesen te gjitha ato gjerat qe i kaluam se bashku/Ja se qfar ndodhi erdhi dita kur hyra ne klas te gjashte dhe nje nga nje hyshin disa persona te cilet nuk i njifa por me than me ze te lart ne jemi arsimtart e juaj.Me dukej vetja sikur jam ne nje enderr.POR JAqe u adaptova me arsimtaret.
  Pergjigju

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: eseja e bukur me pelqeu!
  Pergjigju
Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: shko moj shporru okk

Emri: agnesa
Email: albin.aliaj@live.de
Komenti: palidhjee
  Pergjigju
Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: e ke gabim. e ke lexu ti pa vemendje!

Emri: artnesa
Email: nesa-nesa@live.com
Komenti: -Mendoj qe nuk eshte e drejt te besh gjykime te tjereve beje jeten tende te mir apo te keqe thjesh vazhdoje dhe mos i shiko te tjeret! NUK MUND TI SHKELESH ENDERRAT E TE TJERVE !

Emri: dona
Email: dona@live.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.