Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 711
Data e postimit: 2013-01-16 09:19:19
Shikime: 26479
Raporto

Likes: 21 Dislikes: 7

Titulli: museesi im i pare

Lloji: Ese pershkruese
Tema: mesuesi im i pare
Autori: ervehe bala
Shkolla: kajo karafili
Klasa: 3
Qyteti: durres
E-mail: gangstagirl36@live.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Më kujtohet mësuesi im i parë
Isha shumë e njomë kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësohesha të shkruajë e të lexojë nga mësuesi. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesi im i parë. Si duket, ai? Është, vallë, i veçantë nga njerëzit tjerë? Do të jetë ai i butë, apo i ashpër etj. etj. Dhe më në fund, në moshën shtatë vjeçare arriti edhe ajo ditë e shumëpritur. Ishte një ditë e bukur shtatori. Fillimi i vitit të ri shkollor. E për mua, fillimi i një jete të re, me shumë të panjohura. Në oborrin e shkollës arrita së bashku me babin tim, i cili sa e sa herë me pat folur për shkollën dhe mësuesin tim të parë. Dridhesha nga emocione të gërshetuara. Ia shtrëngoja dorën babit. Ishte ky, mbase një moment mjaft i veçantë i jetë sime. Ëndrrat time tani ktheheshin në realitet...
Tek dera e shkollës qëndronte një mesoburrë, i cili buzëqeshte. Sa të bukura mu dukeshin këpucët e tij të lustruara. Edhe kravata e tij e bukur ishte në qendër të vëmendjes sime. Sytë e tij të bukur e të ëmbël në shikim të parë më magjepsën. Tani më e kisha të qartë. Do të jetë ky mësuesi im i parë, me të cilin do t’i kaloja ditët e vitit t; parë të shkollimit tim. Dhe ashtu ishte. Na përqafoj të gjithëve me radhë. Kurrë nuk do t’i harroj ata gishtërinj, të cilët lehtë -lehtë e ledhatuan fytyrën time që ishte e përshkuar nga të dridhurat. Pasi që na këshilloi që të rreshtohemi, na shoqëroi deri në dhomën e mësimit. Bankat e reja, karriget, tabela, të gjitha këto paraqitnin një botë të re për mua. Qëndroja i ulur në bankën që ma caktoi mësuesi dhe ende isha i shtanguar...
Më në fund, filloi edhe ora e parë e mësimit. Personi i ëndrrave të mia qëndronte para nesh. Fliste ngadalë e bukur. Kishte edhe fjalë që nuk i kuptoja, sepse ai fliste një gjuhë tjetër fare nga ajo që e përdornim në shtëpi e rrugë. Ishte kjo një gjuhë e bukur dhe e zgjedhur. Më pëlqenin shumë fjalët e tij të para. Tingëllonin bukur. E ai, vazhdoi të fliste për shumë gjëra që kishin të bënin me shkollimin tonë. Rrëfente për dituritë që do t’i merrnim gjatë viteve në vazhdim, për edukatën, pastërtinë e shumë e shumë gjëra të tjera. E dëgjoja gojëhapur. Çdo fjalë e tij, për mua ishte shumë e rëndësishme, për të mos thënë e shenjtë. Dalëngadalë pushuan të dridhurat. Tani më isha i qetë dhe shumë i gëzuar. E kisha të qartë se do ta kem një mësues të dashur, i cili do të na dojë dhe ne do ta donim edhe më shumë. Nga ai do të mësonim shkronjat e para. Do të mësonim të shkruajmë e të lexojmë. Dhe shumë gjëra të reja, pa të cilat nuk mund të bëhesh më vonë as mësues, as mjek e inxhinier. Ishin këto profesione që i ëndërroja kur ende isha kalama...
Me kënaqësi të madhe filluam me tingullin dhe shkronjën A. A e madhe e shkrimit, A e vogël e shkrimit. A e madhe e shtypit, A e vogël e shtypit, tingëllonin fjalët e ëmbla të mësuesit. E unë isha i habitur. Mendoja se është vetëm një A, e jo katër sosh, aq sa dëgjoja nga goja e ëmbël e mësuesit tim të parë, i cili shpejtë me hyri në zemër, nga e cila nuk doli kurrë më.
Edhe tani e kujtoj shpesh fytyrën e tij të bukur e skofiare Është kjo një dashuri e veçantë, e pashpjeguar. Dashuri e pashuar. Tiparet e fizionomisë së tij kurrë nuk do të hiqen nga kujtimet e mia.
Gjatë viteve në vazhdim kam pasur dhe do te kem shumë e shumë mësues të tjerë, arsimtarë e profesorë. I kam dashur edhe ata, por kurrë sa mësuesin tim të parë, i cili ka lënë gjurmë të pashlyeshme në kujtesën time, në jetën time...




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     ervehe bala - http://sq.yourliterary.com/vepra/711


Vepra te ngjashme
Mesuesja ime e pare
Lloji: Ese argumentuese
Më kujtohet mesuesja ime e pare !Isha shumë e vogel kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në s...
Nje Tregim Per Vete...
Lloji: Hartim
Erdha nga errësira në dritë, nga asgjëja në gjithçka dhe pashë … Jo nuk shihja ende, vetëm...

Lloji: Tekst pershkrues
Shënim:Ky udhëtim është bërë më 25 maj 2016.Në këtë udhëtim kanë marrë pjesë dhe nxën...
Vendi i Diturisë
Lloji: Ese argumentuese
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të a...
nje zile
Lloji: Ese argumentuese
Askush nuk do ta dëshironte atë moment, kur një zile celulari, krejt papritur, përveç se të je...
Nëna
Lloji: Ese vleresuese
Nëna është drita e syve të mi ,është gjëja më e bukur në Botë . në mes të natës dhe ...
Ëndërro si kurrë...
Lloji: Pershkrim
Cdo nate
Lloji: Poezi dashurie
Çdo natë të ëndërroj edhe pse ende s’të kam parë, apo ndoshta të kam parë sa e sa herë d...
Shkruajmë bukur gj...
Lloji: Ese argumentuese
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal ...
Gjyshe me mungon
Lloji: Ese pershkruese
ymë. Dje me 23 mars u fute në dhè dhe ti,gjyshe e dashur ike dhe më le . Re në një gjumë aq ...
Nêna
Lloji: Ese pershkruese
Nênê , kjo fjalë e bukur e gdhendur thellê në zemrën time. Kur kujtoj dashurinê e nënës je...
Shoqes time
Lloji: Ese argumentuese


Komentet e fundit!

Emri: drinela
Email: drinalamiss@gmail.com
Komenti: Bravo me pelqen "BRAVO"
  Pergjigju

Emri: drinela
Email: drinalamiss@gmail.com
Komenti: Bravo me pelqen "BRAVO"
  Pergjigju

Emri: ire
Email: ireetme10@hotmail.com
Komenti: jasha kilava
  Pergjigju

Emri: gerti
Email: gerti.kaziu@yahoo.com
Komenti: /
  Pergjigju
Emri: gerti
Email: gerti.kaziu@yahoo.com
Komenti:

Emri: Ebru
Email: gangstagirl36@live.com
Komenti: E mire por e vjedhur te pamja e mesuesit e marru nga fan noli
  Pergjigju

Emri: Ai
Email: ai@yahoo.com
Komenti: Vl
  Pergjigju

Emri: Ai cuni
Email: Ai_cuni@hotmail.com
Komenti: BRAVOO!!!!!
  Pergjigju

Emri: jj
Email: 222@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: hyrie
Email: gjeva@hotmail.com
Komenti: awwww kuku sa mir o zot aj arsimtari ma byni brawo ja bona flm msus hyhyhy
  Pergjigju

Emri: eneda
Email: enedamaci@gmail.com
Komenti: Shume bukur
  Pergjigju
Emri: hyrie
Email: gjeva@hotmial.com
Komenti: allahile

Emri: luljeta
Email: luli@gmail.com
Komenti: te lumte
  Pergjigju

Emri: Leta
Email: Leta1@hotmail.com
Komenti: shum bukur bravo
  Pergjigju

Emri: ina
Email: inaina@hotmail.com
Komenti: shum bukur
  Pergjigju
Emri: brikena
Email: brikenarexhepi@hotmail.com
Komenti:

Emri: asrea
Email: asrea2003@live.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: dita
Email: asrea2003@live.com
Komenti: shume bukur
  Pergjigju

Emri: ana
Email: anna2012@hotmail.com
Komenti: shume bukur eshte eseja me e bukur qe kam lexuar ndonjehere
  Pergjigju

Emri: jona
Email: jona-@jahoo.com
Komenti: shume e bukur!!!!
  Pergjigju

Emri: elsa_idrizi
Email: elsa_idrizi@hotmail.com
Komenti: shum bukur
  Pergjigju

Emri: Tina
Email: tina-15@zbavitu.net
Komenti: Shumë ese e bukkur ;#
  Pergjigju

Emri: Kari
Email: Kari_picka@live.com
Komenti: E Buckul
  Pergjigju

Emri: Kari
Email: Kari_picka@live.com
Komenti: E Buckul
  Pergjigju
Emri: arta
Email: arta-ELMA@LIVE.COM
Komenti: SHUM KEQ

Emri: ersa
Email: hoti_ersa@hotmail.com
Komenti: shumm e mire esejaaaaaaaaa
  Pergjigju

Emri: ersa
Email: hoti_ersa@hotmail.com
Komenti: shummm shumm e miree esejaaaaaa
  Pergjigju

Emri: drini
Email: drini_lena@hotmail.com
Komenti: hahhqhahhahhhhhhhhhhhhhhhhq
  Pergjigju

Emri: lacua nga bregu i tomorrt
Email: jam.me.fustanell.transparente@jam.cun
Komenti: e buckur
  Pergjigju

Emri: rrushi
Email: rrush-e-kumbulla@live.com
Komenti: ore laco ca ke bone ka qen i tmershem fare mi edhe un e kam njojt ate mesusin tend ka dal me ate mesusen time
  Pergjigju

Emri: 4535
Email: 1535_1234@live.com
Komenti: shum e bukur
  Pergjigju

Emri: suejla
Email: Suejla_@live.com
Komenti:
  Pergjigju
Emri: drini
Email: drini_lena@hotmail.com
Komenti: shum e bukur

Emri: afrim
Email: limi_diki@live.com
Komenti: shum e bukur
  Pergjigju

Emri: diellza
Email: diellza_-@hotmail.com
Komenti: Një ese shumë e bukur
  Pergjigju

Emri: sdi
Email: sdi_kaallal@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: arlinda
Email: arlinda -kosova@hotmail.com
Komenti: shum e bukur
  Pergjigju

Emri: allallllll
Email: frdzhdrhz@fdkgld.com
Komenti: ohh bre po mu ni poezi po me vzn po nejsee
  Pergjigju

Emri: allallllll
Email: frdzhdrhz@fdkgld.com
Komenti: ohh bre po mu ni poezi po me vzn po nejsee
  Pergjigju

Emri: un
Email: un-34@hotmail.de
Komenti: shum mir
  Pergjigju

Emri: leta
Email: leta-2@live.com
Komenti: qenka nje ese,shum e bukur
  Pergjigju

Emri: arber
Email: abi_krasniqi@bashkohu.org
Komenti: shum e mir eseja
  Pergjigju

Emri: arber
Email: abi_krasniqi@bashkohu.org
Komenti: shum e bukir qenka kjo ese
  Pergjigju

Emri: hyrie
Email: hyra_a@hotmail.com
Komenti: shumm shumm um pelqej
  Pergjigju

Emri: hyrie
Email: hyra_a@hotmail.com
Komenti: shumm shumm um pelqej
  Pergjigju

Emri: ana
Email: anna2012@hotmail.com
Komenti: shume bukur eshte eseja me e bukur qe kam lexuar ndonjehere!!!!
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.