Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 2846
Data e postimit: 2014-09-17 00:46:18
Shikime: 13916
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Humbja e një personi të dashur

Lloji: Analize letrare
Tema: dashuria
Autori: Emine
Shkolla: SH.M.P
Klasa: Xll3
Qyteti: Kacanik
E-mail: mine.011@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ende nuk e di qka do te thot humbja nje personi,po me siguri eshte nje send qe nuk mundesh ta ndalosh e as ta kthesh siq ishte me par.
Humbje do te thot qe nje pjes e trupit tend ka vdekur qe ne ate moment kur e humh diken.Te shkruash qenka shume e let por kur ta perjetosh qenka shume e veshtir.Nje her nuk e kupton qka eshte ta kesh dikan afere teje,por kur ta humbasesh do ta kuptosh shum mir,por gjerat nuk do te jene si me par e vren qe diqka eshte munges,nuk e di qka te besh,deshiron qe ta kthesh kohen mbrapa por nuk mundesh,deshiron qe te vdesesh edhe ti por prap se prap nuk mundesh e vetmja gje eshte te qash e te qash deri sa dhimbja te pushoje por duhesh te kesh besim e mos ti humbasesh shpresat per jeten se koha ecen dhe ne duam te jetojm.

"Sillu mir me te gjith e duaji,sepse vdekja kur trokete ateher do te jete von per gjithqka..."



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Emine - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Humbja+e+nj%C3%AB+personi+t%C3%AB+dashur/2846


Vepra te ngjashme
Shoqëria
Lloji: Ese pershkruese
Shoqërn e vertetë eshte shumë e veshtir të gjesh. Të kesh nje shoqeri te vertet do te thot te k...
Koha
Lloji: Hartim
Te lutem o kohe mos ik , qendro me mua , thuaji ores ti ndali akrepat njehere , perse nuk ndalen ?? ...
Ajo u largua
Lloji: Poezi dashurie
Ajo u largua,mos fillo te qash Lotet e tua,kohen se kthjen mbas Shpirti yt,i brengosur eshte tani ...
jeta
Lloji: Hartim
Kjo jete shume po ka vujtje dhe shume po ka kthesa qe na nuk po i presim. Po na jem te detyrum me p...
Jeta
Lloji: Hartim
Kjo jete shume po ka vujtje dhe shume po ka kthesa qe na nuk po i presim. Po na jem te detyrum me p...
Ki shpresa
Lloji: Analize letrare
Gjithmone shpreso mos i humb shpresat sepse jeta ka shum sfida dhe ne duhet ti perballojme ato sfida...
nena
Lloji: Ese argumentuese
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun...
Jeta esht i vetmi l...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta sado e komplikuar qe esht prap duhet jetuar dhe perballuar me sfidat e saj.Udhetimi i jetes edh...
Me mungon
Lloji: Leter
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku ...
ESE
Lloji: Ese pershkruese
ESE:MATURANTET Te shkruash per nje tem kaq te rendesishme nuk eshte fare e lehte sepse qdo bashki...
UNE DRINI DHE DHUCJ...
Lloji: Fabul
Une kam miq shum,jetoj ne Itali ndonse kam shoke atje prap se prap eshte e veshtir te kesh shoqeri t...
miqsi apo dashuri
Lloji: Ese argumentuese
Te kesh shok apo te dashur kjo eshte ceshtja, I dashuri eshte nje person qe ti e don me gjith shpir...


Komentet e fundit!

Emri: rudina
Email: rimihidri@outlook.com
Komenti: shum e bukur
  Pergjigju

Emri: arjola
Email: arjolatoskaj@outlook.com
Komenti: Shum e bukur ama sikur ta kishe zgjat edhe pak.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.