Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5811
Data e postimit: 2017-04-24 14:22:19
Shikime: 43234
Raporto

Likes: 42 Dislikes: 13

Titulli: Ja kush do te jem une ne te ardhmen ...!

Lloji: Analize letrare
Tema: E ardhmja
Autori: Ornela Shehi
Shkolla: 9-vjecare Yrshek
Klasa: IX
Qyteti: Tirane
E-mail: ornelashehi28@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!!

E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për veten e tij, madje mund të them se ky është qëllimi I të gjithëve. Cdo njeri jeton me shpresën se një ditë do të arrijë githcka do, gjithcka që ka ëndërruar apo imagjinuar. Që nga ky moment kemi një jetë për të bërë, një varg ëndërrash për të realizuar, një të ardhme që na pret.

Mendoj shpeshherë me veten time dhe mundohem të përfytyroj veten në të ardhmen. Shoh një vajzë e cila nuk trembet pavarësisht pengesave që mund të ketë në jëtë. Një vajzë e bukur, e guximshme dhe e pushtetshme.

Si fillim ëndrraime e parë është të mbaroj shkollën suksesshëm, të jëm një njeri I aftë për veten dhe që të mos ia kem nevojën askujt. Shkollën do të doja ta vazhdoja për shkenca shoqërore në degën e mësuesisë.

Më pas mendoj se do të jëtë moment I përshtatshëm për të krijuar një familje me personin e zemrës ku të mbizotërojë dashuria, besimi, respekti dhe mirëkuptimi mbi të gjitha. E di…!!! Gjithmonë kam dashur të kem dy fëmijë: një vajzë dhe një djalë. Të jenë thuajse moshatar.

Unë deri tani di gati rreth tri gjuhë të huaja: anglisht, frengjisht, spanisht.Një gjuhë e mbetur peng është italishtja . Te fillojë një punë ka qenë pothuajse gjithmonë dëshira ime , por e ndikuar nga mosha e vogël deri tani nuk kam pasur shansin të kem një mundësi të tillë . Është një ndër planet e mia në të ardhmen . Dua të filloj një punë nga niveli më i ulët ku me mundin dhe forcat e mia të jem e aftë dhe e sigurtë për aftësitë e mia .

Patenta , është ajo që më motivon për të ardhmen . Mezi pres të mbush tetëmbëdhjetë vjece dhe të kem në duart e mia atë copë kartoni që do të thotë jashtëzakonisht shumë per mua .Unë synoj që në jetë të jem e lumtur dhe e rrethuar nga njerëz që ma duan të mirën dhe më duan pa kushte . Urrej njerëzit që janë me shumë fytyra , por un e kam një të mirë se jam e durueshme dhe shpeshherë njerëzit që ma duan të miren thonë se ti beson si gur I verbër , por unë prapë u jap një mundësi të dytë se kurrë nuk i dihet . Nese kanë qëllime të këqija ndaj meje kur I ndihmoj dhe mundohem për ta , atëherë Zoti është I madh , ai nuk di të harrojë .

Shoqëria është një tjetër hap I rëndësishëm për jetën e cdo njeriu . Për mua fjala “shoqëri “ nuk mbetet vetëm nje fjalë e thjeshtë dhe e rëndomtë e cila përdoret shpesh në ditët e sotme , por për mua do të thotë RESPEKT . Në shoqëri nuk ka dallim mes njëri-tjetrit , thjesht cështje respekti .

A jemi ne të aftë për të arritur një të ardhme sipas asaj që përfytyrojmë ??

Sigurisht , me pak punë , vullnet dhe shumë besim do të arrijmë larg e më larg . Vetëbesimi është dicka shumë e rëndësishme . Ëndërrojmë për të arritur një realitet duke kaluar shumë hapa gjatë jetës . Duhet të përgatitemi për ulje dhe ngritje gjatë rrugëtimit tonë dhe fyerje e sprova , por ajo cka është e rëndësishmja është ajo që marrim në fund , është ajo që meritojmë .

Kështu që për të bërë ëndërrat e tua realitet dhe për të arritur shumë në të ardhmen tuaj orientohu përmes besimit , beso përmes ëndërrave , ëndërro përmes një qëllimi dhe lëre atë qëllim të bëhet hapi yt drejt së ardhmes .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ornela Shehi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Ja+kush+do+te+jem+une+ne+te+ardhmen+...%21/5811


Vepra te ngjashme
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
Adoleshenca është mosha kur një individ kalon nga një fëmijë i pavetëdijshëm për veprimet q...
E ardhmja një ënd...
Lloji: Analize letrare
Pyetjet : Si do të jetë e nesërmja ? Çfarë më pret pas disa vitesh ? A do mund ti realizoj që...
Arsimimi
Lloji: Hartim
Këtë shkrim do ta filloj me një thënie të Nelson Mandelës me një fjali të thjeshtë që ka ...
Kush jam unë?
Lloji: Poezi personale
Te studiosh jashtë...
Lloji: Ese argumentuese
Arsimimi është një mjet i nevojshëm i cili të hap dyert e të ardhmes.Është mjaft e rëndësi...
Si e mendoj të ard...
Lloji: Ese filozofike
Si çdokush tjetër edhe unë e përfytyroj të ardhmen time me ndryshime masive. Një e ardhme e rr...
Dëshpërim
Lloji: Hartim
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur ...
Mesuesit
Lloji: Tekst pershkrues
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegj...

Lloji: Ese argumentuese
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë...
Zhgënjimi
Lloji: Ese filozofike
Zhgënjimi...Të zhgënjehesh...ç'do të thotë?! Hë...Të zhgënjehesh do të thotë të humbasë...
Dashuria për dijen...
Lloji: Analize letrare
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo ës...
Vendi i Diturisë
Lloji: Ese argumentuese
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të a...


Komentet e fundit!

Emri: Ahmet Zogu rafmet past, tpast nona
Email: ahmetzogu@tpastnona.ebaba
Komenti: edhe pse jam 2313113433434 vjec me pelqen shume te ha k♣rkaleca deti
  Pergjigju

Emri: Eriselda Hoxha
Email: adeglahoxha030506@gmail.com
Komenti: Feja Ime E Bukur
  Pergjigju

Emri: era
Email: eradura@gmail.com
Komenti: ese e bukur me pelqen
  Pergjigju

Emri: sdhge
Email: fsdf@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Gresa
Email: gresa1234@hotmail.com
Komenti: Eshte teper e mire kjo
  Pergjigju

Emri: Gresa
Email: gresa1234@hotmail.com
Komenti: Eshte teper e mire kjo
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.