Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4610
Data e postimit: 2015-11-24 19:34:15
Shikime: 4956
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Jemi Nje komb

Lloji: Analize letrare
Tema: kombi
Autori: Edona Elshani
Shkolla: vaso pash shkodrani
Klasa: 9B
Qyteti: SUHAREKA
E-mail: riola.bytyqi@outlook.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Jemi Nje Komb
Sa bukur esht Te flasesh per Kombin ton Shqiptar. Sepse Vuajtja E Shqiptarve Su ndal Plot 5 Shekuj Me rradh , Ahh Sikur Do mundeshim Ti Harronim Keto Vuajtje qe U ben Koh me par . Un si Nje Nxense Qe Jam jam Krenare qe kam Nje Gjuh te Embel E cila Esht Vet Gjuha Jon Shqipe . Ket Gjuh e Flasim Me dashuri Te madhe pER atdheun Per Kombin Krenarin Qe sot Egzistojm Ne ket Bot , Te mos e Harrojm Te kaluaren ,vuajtjen E Nenave , gra , pleq, burra ,Te rinje,por edhe Femijet .
KOMBI per ne kA VLER TE madhe se Ne Luften E fituam Do mundohemi Qe ta krijojm Kosoven ton Vendin Me te Mir , nje vend te Bukur nje vend qe kush do Te kaloj Pran Saj do te Jet i lumtur Per Ardhshmerin e Kosoves .
Te mos i lejom QE tA pushtojn vendin Ton Te behemi Te gjith se Bashku E T gzojm Lirin Ton.
Ne sot Jemi Te lir Dhe Jemi Te Lumtur Per ate Qe trimat Tan derdhen Gjak Te per Atdheun TON dhan Jeten Per Lirin dhe Per Pavarsin.
Ta duajm Atdheun Sepse Esht I yNI ,Mungesen e Atdheut Aromes Se trendafilave E ndjejm Vetem Nese Ne largohemi NGa vendlindja Jon .
Adheun ,Kombin Jo qe e duam SE eSHT I vogel a po i Madh Thjesht e duam Sepse esht Ardhshmeria Jon ,GEZIMI, jon Lumturia Jon
Me rESpekt ; Edona Elshani SUHAREK-LEshan



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Edona Elshani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Jemi+Nje+komb+/4610


Vepra te ngjashme
gjuha shqipe
Lloji: Hartim
gjuha shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston gjuha jon eshte thesar i dituris dhe atdhe...
Familja
Lloji: Ese pershkruese
FAMILJA... E si mund te ishte jeta jete pa familje? Ajo esht dicka e bukur qe zoti na ka dhuruar. A...
Gjuha Shqipe
Lloji: Hartim
-Atdheu eshte dashuria me e madhe per ne.Kur njeriu eshte larg atdheut dhe eshte i vetem gjithqka es...
Gjuha Shqipe thesar...
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha Shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston,Gjuha jonê eshte thesar i dituris tone, ril...
GJUHA SHIPE THESARI...
Lloji: Ese pershkruese
DUKE u nisur nga fakti se GJUHA SHQIPE flitet edhe me heret prej ilirve paraardhesit ton qe u mundua...
Je Me Mua Cdo Nat
Lloji: Poezi personale
Largesia na ndan, mall ndjej cdo moment, lot rrjedhin cdo nat por dashuria qe kam per ty me ben te n...
babi im
Lloji: Ese argumentuese
babi im esht nje engjell babaiim esht me ...
Futbolli endrra ime...
Lloji: Ese vleresuese
Jam Valentina jam 14 vjeqare endrra ime e vetme esht te luaj futboll.Kohen e lire e kaloj duke ushtr...
Ese per vendin tim
Lloji: Analize letrare
Shqiperia,nje vend I vogel we ka nje qoshe diku aty ne Mesdhe,me nje popull bujar e krenar per vendi...
Nje deshir per fill...
Lloji: Hartim
Deshira e vitit 2013 esht qe ky vit te jet i mbar she i bukur te mos ket probleme te jemi njerz me s...
atdheu
Lloji: Ese argumentuese
Atdheu Atdheu është mbase para se gjithash vendi ku robërohet shpirti. Atdheu nuk do dashuri...
17 shkurti
Lloji: Analize letrare
Dita e qlirimit,dite gezimi,dite dhembje per te renet per liri flladii lehte i eres bie ne fytyrat t...


Komentet e fundit!

Emri: burim
Email: burim-elshani@live.com
Komenti: Ohhh Oooooooo Ohhh Oooooooo Ohhh Oooooooo Ohhh Oooooooo ALBANI: SHAKO HOXHA, çfarë po ndodh realisht, na thuaj diçka... Ti je aty pranë, e ke parë me mirë se çfarë ka ndodhur. Çfarë ishte ai, ai flamur? Ajo banderolë... nuk e di çfarë mund ta quajmë, që valvitej tek ai mini-helikopter le t'themi? SHAKO HOXHA: Ai ishte flamuri më i bukur ne botë ALBAN!! [jehone] ELVANA: Jemi ne, jemi ne Vijmë nga trojet tona Nuk na ndal dot askush, fluturon shqiponja. Po therrët toka jonë , lisa edhe male. Se ne jemi një Komb Shqiperi e madhe. Unë jam kuq e zi , kuq e zi. Jam Unë dhe Ti , kuq e zi. Me ty zemren kemi sot O flamuri më i bukur n'botë Me ty zemren kemi sot O flamuri më i bukur n'botë. Kuq e zi oh heeej oh hej Kuq e zi oh heeej oh hej Kuq e zi oh heeej oh hej Kuq e zi oh heeej oh hej FLORI: Je një formë, jem' një gjak, Asnjëher' nuk ike. Jemi Ne jemi Ne, Shqipëri etnike. Po thërret toka jonë , lisa edhe male. Se ne jemi një Komb Shqipëri e madhe. ELVANA: Unë jam kuq e zi , kuq e zi. Jam Unë dhe Ti , kuq e zi. Me ty zemren kemi sot O flamuri më i bukur n'botë Me ty zemren kemi sot O flamuri më i bukur n'botë. Kuq e zi oh heeej oh hej Kuq e zi oh heeej oh hej Kuq e zi oh heeej oh hej Kuq e zi oh heeej oh hej Unë jam kuq e zi , kuq e zi. Jam Unë dhe Ti , kuq e zi. Me ty zemren kemi sot O flamuri më i bukur n'botë Me ty zemren kemi sot O flamuri më i bukur n'botë.
  Pergjigju

Emri: dhurata
Email: dhurata.ed@hotmail.com
Komenti: Bravo ti Meriton te gjitha te mirat Ne jet Skam Par askend Ne jet Kaq Bukur si ti Qe flet Aspak Ske Harruar Per vuajtjen E shqiptarve Respekt per Ty edona
  Pergjigju

Emri: burim
Email: burim-elshani@live.com
Komenti: Shum Bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.