Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7472
Data e postimit: 2020-11-19 12:15:48
Shikime: 1906
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Mir se vini ministra ne kosoven e lir

Lloji: Analize letrare
Tema: Per kosoven
Autori: SAIDE PNISHI
Shkolla: HAJDAR DUSHI
Klasa: ...
Qyteti: ROGOVA
E-mail: fatlumpnishi@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Mir se vini ministra ne kosove e lir



19/11/2020 mjnistrat haga tue i leshu prej burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov jan tue ardh pa kurfar faji ata jan dal te paster si loti ministrat janse i ka rrit Kosova nan se gjuha shqipe na ka eduku Nanat shqiptare na ka eduku askush smundet me na trathtu se kerka tej sot skemi trathtu.pse kosova ka ma shum oksigjen per at serbija kqyri me na vra e me pre e me marr kosoven nan se kosova ka oksigjen kemi njerz sot kush na del kjo serbia kish pas kujtu kur te hyn ne kosov krejt kosova mu dorzu me na vra e me na pre e serbi me ardh ketu por nato e meqme ka qellu popllit shqiptar ka ndihmu sot poplli shqiptar asht tu jetu.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     SAIDE PNISHI - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Mir+se+vini+ministra+ne+kosoven+e+lir/7472


Vepra te ngjashme
KOSOV
Lloji: Analize letrare
Kosova Ministrat haga a tej i nshu pi burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov ...
Kosov unike
Lloji: Ese argumentuese
Kosov unike Nan Kosov nuk je rahat Për gjdo dit probleme ki Kjo serbia hala su ngi Sa ka pr...
KOSOVA IME
Lloji: Poezi lirike
Kjo veper e imja permban karakter emocionues,sepse tregon per Kosoven ne periudha te veshtira per te...
kosova ime
Lloji: Ese argumentuese
kosova ime vendin tim shum e dua,shum bashkatdhetar kan sakrifikuar, e per ty kan luftuar,me gjak t...
Kosova nanë unike
Lloji: Analize letrare
Kosov nanë unike Kosov nanë sa me meqme je me asnje shtet kurr ske pas problem veq kan kqyr m...
28 Nëntori
Lloji: Analize letrare
28 Nentori Flamuri Valon flamuri ne kosovë Shqiponja me dy krena Flamuri kuq e zi N'Kosoven ...
Kosova u la me gjak
Lloji: Analize letrare
Kosova u la me gjak Nënat shqiptare si e ka pas gjith atë merzi prap kan lind e rrit fëmijë p...
Kosova
Lloji: Poezi lirike
Kosova Qdo gje kur shikoj syrin me gezon se qdo gje e mir ...
Gzo Kosovë
Lloji: Poezi lirike
Gzo Kosovë Urime ky pervjetor Kosovë Urime kjo ditë e lirisë Kjo ditë që për të luftuan ...
17 shkurti
Lloji: Analize letrare
ne vitin 2008 me daten 17 shkurt kosova u be e pavarur dhe kjo date esht historike jo vetem per njez...
Kosovës
Lloji: Poezi lirike
Kosovës Oj Kosovë kreshnike Oj Kosovë bujare Për ty e dhanë jetë...
Kosova jonë
Lloji: Analize letrare
Kosova jonë Flakrojn pes pishtar Gjithve tu ju than Se ne kosoven ton Pes popuj jan Kt...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.