Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4615
Data e postimit: 2015-11-26 05:24:52
Shikime: 11289
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 3

Titulli: ndryshimi nga cikli 9 vjecar ne ate te mesem

Lloji: Analize letrare
Tema: shkolla
Autori: Rebeka Hoxha
Shkolla: partizani
Klasa: x5
Qyteti: tirane
E-mail: hoxha063@gmai.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Gjate moshes se adoleshencen na ndodhin shume ndryshime qe kan te bejne me shume me rritjen dhe me pjekurine tone.Gjeja me kyc e adoleshences eshte arsimi i mesem i cili esht nj hap i rendesishem drejt te ardhmes.
Shkolla 9 vjecare nga gjimnazi ka nje ndryshim te madh.Shkolla 9 vjecare eshte nj parapergatitje x shkollen e mesme dhe eshte shume me e lehte.Nese ne shkollen 9 vjecare ishim ambjentuar me t gjithe si me mesuesit si me nxenesit ne gjimnaz gjithcka ndryshon.Nxenesit jane me te familjarizuar me mesuesit e 9 vjecares dhe mund te thuhet qe ka me shume tolerance ne note.Provimet me te rendesishme te 9 vjecares jane provimet e lirimit ndersa ne gjimnaz provimet kane nje rendesi te vecante.Jane me te shpeshte dhe shume me te rendesishem.Aty perballemi me gjera te reja e me njerez te rinj.Kerkesa e llogarise te nxenesi eshte gjithmone e me e larte.Nese ne 9 vjecare duhet te mesosh shume gjimnazi kerkon dyfishin e lodhjes dhe mundimit pasi konkurenca ndermjet nxenesve eshte e madhe.Mesimet sa vijne dhe veshtirsohen me shume dhe zakonisht nxenesit e viteve te para duan kohe per ti permisuar notat e tyre.Ata duhet te perpiqen shume per te lene nje pershtypje te mire te mesuesit,te jene te rregullt e te bindur.Ne gjimnaz nxenesi duhet ti ve vetes disa objektiva,duhet te mesoj shume per te ardhmen e tij pasi ai na pergatit per universitetin.Tashme nxenesit maturohen,jane me te pjekur,fillojne ta zgjedhin shoqerine ndryshe nga c'benin ne 9 vjecare.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Rebeka Hoxha - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/ndryshimi+nga+cikli+9+vjecar+ne+ate+te+mesem/4615


Vepra te ngjashme
ja pse duhet te shk...
Lloji: Ese argumentuese
Gjimnazi per cdo femije eshte nje hap me perpara per jeten dhe per dijen.E di qe mund te jete e vesh...
Klasa ime
Lloji: Ese pershkruese
Vitin e kaluar shkova ne klase te gjashte. Nje kalim i rendesishem per jeten time; n...
mesuesit tane
Lloji: Ese vleresuese
mesuesit jane si prinder dhe shoke per mua.une nuk kam mundur ti falenderoj sa duhet ata per gjithck...
Dita e mesuesit
Lloji: Ese argumentuese
Dita e 7 marsit eshte dita e mesuseit/mesueses;dita e prinderve tane te dyte.Eshte nje dite e vecant...
Ndikimi i politikes...
Lloji: Ese pershkruese
Lind pyetja: Perse ndodh gjithmone qe poltika triumfon mbi arsim, dhe sidomos mbi mesuesit? Ky eshte...
Marredhenia ime me ...
Lloji: Ese pershkruese
MARRDHENIA IME ME SHKOLLEN Shkolla është padyshim institucioni më i rëndësishem për të gji...
Mardhenia ime me sh...
Lloji: Ese pershkruese
Shkolla si vend i d...
Lloji: Hartim
Shkolla si vend i dijes Shkolla eshte institucioni i dyte ku femijet anetaresohen per jete .Int...
arsimimi
Lloji: Ese argumentuese
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ng...
Shkolla
Lloji: Ese vleresuese
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dh...
arsimi
Lloji: Ese informuese
dhe cdo dite pyes veten... cfare ndryshimi do te kishte ne bote nese nuk do te ekzistonte shkolla dh...
Shkolla
Lloji: Hartim
-Te gjithe ne kemi ardhur ne kete Bote me nje qellim dhe mision nga Zoti i Madherueshem. Disa...


Komentet e fundit!

Emri: valere marini
Email: valeremarini@live.com
Komenti: ese shume e bukur.Ju lumte
  Pergjigju

Emri: fjorala
Email: alba-alba@hotmail.com
Komenti: shume keq.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.