Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6868
Data e postimit: 2019-05-28 16:55:05
Shikime: 4748
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 4

Titulli: po vijne pushimet

Lloji: Analize letrare
Tema: po vijne pushimet
Autori: Marilena Makri
Shkolla: Vasil Shanto
Klasa: 6b
Qyteti: TIRANE
E-mail: MarilenaMakri@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne dhe pushimet po afrohe .Ne mendjen tone mendojme se si do ti kalojme pushimet verore dhe a do te jene te paharrueshme ne anen tjeter mendojme se si do ti kemi nxjerre notat per te cilat kemi meduar dhe lodhur aq shume gjate vitit shkollor.Pushimet verore une do ti kaloj ne Sarande . Saranda ka nje det pa kufi dhe me uje te kripur e te ngrohte . Do te eci mbi reren e nxehte dhe do te mbledh guaska ne breg te detit . Une do te notoj lehte porsi nje pulebardhe . Une do te njoh shoqe te reja dhe se bashku do te bejme kala rere . Ne do te shohim nga bregu anije dhe do tua bejme me dore NUne me familjen time do te shkojme ne restorant dhe do te hame specialitete deti . Keshtu do te doja ti kaloja pushimet verore .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Marilena Makri - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/po+vijne+pushimet/6868


Vepra te ngjashme
Pushimet
Lloji: Ese argumentuese
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne , por pushimet vetem se po afrohen. Tani ne ne mend...
PUSHIMET VERORE
Lloji: Hartim
MENDIMI IM SE SI DO TI KALOJ PUSHIMET VERORE ESHTE QE TE SHKOJ TE DAJA TE HALLA TE TEZJA PO ASHTU ED...
Pushimet Verore
Lloji: Poezi lirike
Pushimet Verore Pushimet verore Shumë shpejt kaluan Kaluan bukur ...
pushimet verore
Lloji: Ese pershkruese
Une pushimet verore i kalova shume mire.Sa i perket kenaqesive pata mjaftueshem.Ajo qe e beri te veq...
Stina ime e preferu...
Lloji: Hartim
Te gjitha stinet jane te bukura por me e mira nga te gjithat eshte Vera . Gjat veres ka shume vap dh...
Pushimet verore
Lloji: Analize letrare
Erdhen pushimet. Ah sa mire une u njoha me shoket e mi te klases si Klendi'Denisi'Juana'seldi etj...
pushimet e mia vero...
Lloji: Ese pershkruese
Si qdo her tjeter edhe ket vit pushimet i kalova per mrekulli. Vizitova shum familjar,takova miq te...
pushimet e mia vero...
Lloji: Ese pershkruese
Si qdo her tjeter edhe ket vit pushimet i kalova per mrekulli. Vizitova shum familjar,takova miq te...
Pushimet Verore
Lloji: Ese argumentuese
Une pushimet Verore i kam kaluar shume bukur kam qene te halla , te tezja , te daja etj... Poashtu d...
Pushimet vereore
Lloji: Pershkrim
Pushimet verore Si fillim uroj qe te gjithe ju njerez te jeni duke ia kaluar bukur gjate pushimeve ...
PUSHIMET E MIA VERO...
Lloji: Pershkrim
PUSHMET E MIA VERORE. KETO PUSHIME PER MUA ISHIN PLOT ARGETIME.2 MUAJT E PARA TE VERES BERA PLAZH,A...
Saranda
Lloji: Pershkrim
Pas gjelbersise se pyllit te Llogarase dhe kalteresise se Borshit dhe fshatrave te tjere bregdetar ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.