Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4996
Data e postimit: 2016-03-08 14:35:07
Shikime: 12371
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 0

Titulli: Miqët

Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Miqët
Autori: Liridona Isufaj
Shkolla: "Dituria"
Klasa: 6/1
Qyteti: Obiliq
E-mail: donaa.45@live.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri është i trishtuar, ata argëtojnë kur dikush është i vetmuar, dhe ata dëgjojnë kur dikush ka probleme. Nuk janë të varieteteve të miqve: bashkë-punëtorëve, punëtorët social, e shkollës, dhe shumë më tepër. Çdo lloj i miqve është i dobishëm në një mënyrë apo tjetër. Bashkë-punëtorëve mund të ndihmojë në zgjidhjen e problemeve dhe fitimin e stresit në vendin e punës. Miqtë e komunitetit të zgjerohet dikujt ardhshëm duke futur njerëz të rinj nga fusha të ndryshme. Miqtë që u rrit me do të ndajnë lumturinë dhe trishtimin dikush mund të ka. Megjithatë, miqtë që ishin rritur me të nuk mund të jenë gjithmonë miqtë më të mirë, sepse ata mund të dredhuar atë apo janë fshehur disa sekrete. Pra, ajo është shumë e rëndësishme për një të njohin të gjithë miqtë s ai / ka, sepse miq të mirë janë të vështirë për të gjetur. Miq të mirë nuk duhet të matet vetëm në bazë të kohës së kaluar së bashku. Me miq të mirë, njëri është në gjendje të ketë një jetë më kuptimplotë. Është shumë e vështirë që të ketë një përkufizim të një mik të mirë për të gjithë të bien dakord. Që të gjithë kanë personalitete të ndryshme, miq e shikon për mund të jetë shumë e ndryshme. Megjithatë, ka disa karakteristika të përbashkëta të përbashkëta ndër më të madhe të përkufizimeve. Tre cilësitë kryesore që përcaktojnë një mik të mirë janë besnikë, të kuptuarit, dhe inkurajuese.
Besnik është një nga cilësitë kryesore e shikon për kur të kërkoni për miqtë. Beson janë fituar nga të paturit miq të besueshëm. Në dhënien me qira një herë në jetën e një personi, e do të ndeshen me një mik që i pëlqen për të ndarë sekretet që i përkasin të tjerët me miqtë e tij / saj. Kjo mund të jetë shumë i këndshëm për miqtë e tij / saj, por personi me sekretin do të ndjehen të irrituar. Pa dyshim, nuk do të dëshirojnë të kenë një person llafazanin si mik; përveç dikush dëshiron të përhapur thashethemet rreth ose dëshiron për të mësuar sekretet e njerëzve të tjerë. Pra, kjo do të jetë më të rehatshme për të të treguar sekretet për dikë që është i besueshëm. Një mik besnik do të mbrojë sekretet e miqve të tyre në të gjitha kushtet. Nëse nuk është dhënë leja, miqtë nuk duhet të publikojnë sekretet e njëri-tjetrit. Nëse miqtë bëni zbulojnë sekretet e të tjerëve, për shembull, ajo mund të shkatërrojë miqësinë e tyre. Një situatë mostër mund të jetë, prindërit e dikujt kishte një divorc dhe ajo ndau këtë dilemë me një mik. Si një mik, ai duhet të ketë rehati e saj për të kapërcyer këtë përvojë e dhimbshme, megjithatë, ai u tha miqve të tjerë në vend. Rezultat i veprimit të tij ka krijuar më shumë presion dhe stre ...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Liridona Isufaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese+bindese/Miq%C3%ABt/4996


Vepra te ngjashme
Leximi
Lloji: Ese pershkruese
Librat janë mjeshtra që na udhëzojnë pa shufra, pa fjalë dhe zemërim, pa kërkuar para. Nëse ...
Mesuesi
Lloji: Ese vleresuese
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi ...
Urim per Vitin e Ri...
Lloji: Leter
Viti i Ri po afron dhe kjo mundësi e re për të arritur qëllime, sfida dhe ndryshime të reja ës...
Përse
Lloji: Rrefenja
Unë jam një fëmijë me autizem. Jeta ime ka qenë e mbushur me situata të pakuptueshme dhe ndosh...
Të ndryshëm , por...
Lloji: Ese argumentuese
A është e vërtetë që të gjithë jemi njësoj? Apo jemi të gjithë të ndryshëm? Njerëzi...
Kultura
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkollua...

Lloji: Ese argumentuese
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë...
Miqësia
Lloji: Ese pershkruese
MIQËSIA Vazhdimisht mendoja për këtë fjalën “Miqësi”,dhe pyesja veten:”Pse është kj...
Nje mik i vertete n...
Lloji: Ese argumentuese
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme....
Gjuha
Lloji: Fabul
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buke...
Mesuesit
Lloji: Tekst pershkrues
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegj...
Shoqes time
Lloji: Ese argumentuese


Komentet e fundit!

Emri: marko 232
Email: marko232@gmail.com
Komenti: Ca ishte kjo? MIQET????
  Pergjigju

Emri: Xxxx
Email: loris. Bushulli@hotmail.com
Komenti: Gjithsesi detyrat i marova flm me ndihmoji kjo eseja jote koti😉
  Pergjigju

Emri: Loris
Email: loris. Bushulli@hotmail.com
Komenti: Nuk di ti te lidhesh dy fjali ti mi😕😕😕😕😕
  Pergjigju

Emri: ererererer
Email: ererererere@erererererer.com
Komenti: :
  Pergjigju

Emri: silvana
Email: www.silvan@mail.com
Komenti: Oj liridona mos u merzit por je shum psikopate ,idiote, injorante, naive dhe cdo gje tjeter qe te pershtatet ty. Hahhhaaha. Lavirkeze e vogel hahahaa uuuuu :D.................hahahaa
  Pergjigju

Emri: silvana
Email: www.silvan@mail.com
Komenti: Oj liridona je shum budallaqe .ça eshte ajo ese moj .KOT FARE. Haahahha
  Pergjigju

Emri: silvana
Email: www.silvan@mail.com
Komenti: Shum bukur te pakten i bera detyrat :)
  Pergjigju

Emri: ana.halili
Email: ana.halili@hotmail.com
Komenti: shuem fjale ne kete ese nuk kishin kuptim fare....po gjithsesi pergjithesisht ishte mire
  Pergjigju

Emri: albana
Email: manoalbana@gmail.com
Komenti: me ndimoi shum me detyrat e shpise flm ls
  Pergjigju

Emri: kidi
Email: kidi_laci@yahoo.com
Komenti: :
  Pergjigju

Emri: ana.halili
Email: ana.halili@hotmail.com
Komenti: bravo !!!! me plq shume !!
  Pergjigju

Emri: sara
Email: sara@5678.com
Komenti: Me ndihmoi shume e detyrat e shtepis
  Pergjigju

Emri: era
Email: era@43.com
Komenti: Bukur
  Pergjigju

Emri: era
Email: era@43.com
Komenti: Bukur
  Pergjigju

Emri: cxhjf
Email: LALALLALA@HOTMAIL.COM
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.