Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4369
Data e postimit: 2015-07-20 09:25:45
Shikime: 4566
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 1

Titulli: Qielli i fshehur

Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: paragjykimi
Autori: Rejhana Bashmili
Shkolla: Medreseja e Tiranes
Klasa: 8B
Qyteti: Tirane
E-mail: rejhana14@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Po ecja ne rere dhe ne nje nga sheminjte e vegjel buze detit ishte ulur nje vajze bjonde me syte blute tethelle si te qiellit te kesaj dite te kthjellet.Rrinte e vetmuar e duke pare detin,qiellin dhe diellin e me to ngushellonte veten.Ajo kishte veshur nje fustan te vjeteruar qe dukej qe kishte kohe qe e mbante veshur.Rrinte ulur duke pare yjet e duke i shprehur nje deshire, por kjo ishte e kote sepse askush nuk e ndihmonte.Duke degjuar tingujt e mrekullueshme te gjetheve te palmave e duke numeruar nje e nga nje dallget e detit , ah e dhimbshme por kjo vajze keshtu e kalonte jeten e saj.Duke e veshtruar nje pyejtje me vjen ne mendje "Pse eshte kaq e pikelluar kjo vajze?"Asnje nuk e ndihmonte biles as qe nuk ia hidhnin syte kesaj vajze te gjore.Thonte me vete "Ah , sa mizore kjo bote askush nu me sheh askush nuk me ndihmon ,tani nuk me ka mbetur asnje fije shprese!"Vazhdonte te rrinte kokeulur duke pare reren qe shkelqente nga drita e henes se plote kesaj nate.Vazhdonte duke ecur e shihte kembet e saj te zbathura." Jo kjo varferi nuk do te mbaroje kurre,kjo shprese e paket po zhduket.C'do enderr e thurur dhe e shpresuar me pare u thye,sepse paska qene thjesht nje pasqyre deshirash dhe asgje nga keto qe kam thurur nuk do te ndodhin me te vertete."Shkova prane saj dhe e preka lehte mbi shpatulla.Kur u kthye e kur me pa u perot e e kuptoi qe kisha ardhur per ta ndihmuar. I bera disa pyejtje .Si fillim e pyeta per emrin, emrin e kishte Ajsel.E me pas per familjen ,por sa ia permenda filloi ti rridhnin lot dhe une e kuptova qe kjo vajze kaq e mire e cila kur te shikonte me ate veshtrim a te ngrohte sa te bente te rrije me te pergjithmone.Karakteri i saj i ngjante nje qielli te larmishem qe pasqyronet brenda saj,por fatkeqsia e saj e kishte bere te mbyllej ne vetvete.Sa e dhimbshme eshte kur dikush te te tregon per te shkuaren e tijte mbushur me fatkeqsi.Zemra mu dridh sepse Ajsel ishte nje vajze trembedhjte vjecare nje fatkeqesi te madhe ne nje moshe kaq te vogel.Kishte dy vjet qe priste di ke si une.Kishte dy vjet qe ia shprehte kete deshire yjeve.Kishte dy vjet qe shihte rerentek e cila shkelqente ng drita e henes se plote.Kishte dy vjetduke e enderruar kete dite.E mora Ajselin dhe e cova ne nje dyqan rrobash dhe i bleva disa rroba te bukura ne mes tyre edhe nje pale kepuce ne ngjyre te argjente sikur te ishin bere nga nje cope metali te rene nga nje meteor .Ia zgjata per ti mare ,por ne fillim nuk i pranoi e une ia dhash.Nje perqeafim i embel me ngrohu vertete shpirtin.Ndolova ne nje byrektore dhe u ulem per te ngrene i thash se cfar donte ,por ne fillim nuk me ktheu pergjigje .Me pas mora dy byrek te ngrohte.Pasi mbaruam dolem jashte.Me priste nje vendi per te marre dhe pikerish zgjodha te duhurin.Ajselin e mora ne shtepi dhe vendosa qe ta mbaja une.Dolem ne park se bashku me Qiellin e fshehur (keshtu e quaja Ajselin)dhe pame nje perendim te perkryer...




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Rejhana Bashmili - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese+bindese/Qielli+i+fshehur/4369


Vepra te ngjashme
Qielli i fshehur
Lloji: Ese argumentuese bindese
Po ecja ne rere dhe ne nje nga sheminjte e vegjel buze detit ishte ulur nje vajze bjonde me syte blu...
libri i fluturave
Lloji: Tregim
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quhesh...
Dita e pare e shkol...
Lloji: Tregime per femije
Neri zgjohet shpejt dhe therret Berten,motren e saj.-Zgjohu,zgjohu!:thote Neri. Berta e pergjumur ng...
Histori dashurie...
Lloji: Tregim
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne st...
Ema Bovari
Lloji: Ese pershkruese
Nje nga personazhet letrar qe me ka lene me shume mbresa eshte Ema Bovari.Me ka bere pershtypje se ...
E vetmja ne pyll
Lloji: Tregim
Historia ja fillon ne nje pylle te lashte . Nje grua e lind nje vajze te bukur ,ajo vendosi ta le...
Vajza me zemer te m...
Lloji: Tregim
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa v...
Sirena te erresires
Lloji: Pershkrim
nate nje heshtje e urryer kish` mberthyer qytetin e zhurmshem te Nju Jorkut.Rrugica te erreta te con...
Perralla:Endrra qe ...
Lloji: Hartim
Nje here e nje kohe ne nje shtepi e cila gjendej ne mes te nje fushe te gjelbert jetonte nje vajze e...
ai mengjes
Lloji: Ese pershkruese
ishte kaq heret dhe e mbaja veten me gariet qe te rrija qofte dhe pak shtrire. e dija qe do degjoja...
Dashuri, krenari dh...
Lloji: Tregime dashurie
kjo histori qe mund t'ju tregoj tani mund t'ju duket e pazakonte. megjithate kjo histori qe ende vaz...
Dashuria
Lloji: Ese argumentuese
Nje vajze e re martohet ne moshen 15 vjecare mirpo nga kjo vin nje krijese e re nje vajze mirpo burr...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.