Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7266
Data e postimit: 2020-05-09 11:24:53
Shikime: 6087
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 5

Titulli: Shkenca dhe misteri

Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Hapsira
Autori: Iljas Pemaj
Shkolla: Niket Dardani
Klasa: 8A
Qyteti: Tirane
E-mail: iljaspemaj@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Jane dy gjera shume te ndryshme nga njera-tjetra. Por ne nje fare menyre neqoftese hyn me ne brendesi do te shohesh qe eshte nje lidhje midis tyre. Por nuk dua te dal ketu,dua te them se disa mistere te pazgjidhura ne kete bote nuk mund te zgjidhen sepse po t'i dinte njeriu kot do te jetonte prandaj kam zgjedhur kete teme. Njeriu nga shkenca ka zbuluar dicka qe ai nuk e dinte por njeriu sa me shume perpiqet te zgjidhe ndonje gje te re per te aq me e veshtire behet te zgjidhet ajo gje. Njeriu vertet po e con ne humbje te madhe veten e tij por te pakten perpiqet ta ndryshojne ate. Ka qe edhe nuk perpiqen por kjo eshte ceshtje me vete. Shkenca ka zbuluar edhe gjera te mahnitshme si psh per qiejte qe jane te mbushur me yje e galaktika madje punon edhe per viruset qe i shkaktojne vdekje njerezve. Por gjithsesi shkenca e riperterin veten e saj dhe vazhdon e hulumton per gjera qe njeriu as nuk i ka pare dhe as nuk i ka prekur.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Iljas Pemaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese+bindese/Shkenca+dhe+misteri/7266


Vepra te ngjashme
Jeta dhe shkenca
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
SHKENCA DHE REALITETI… Pothuajse cdokujt I vjen nje ndjesi saktesie kur lexon informacione te ndr...
SHKENCA DHE REALIT...
Lloji: Ese argumentuese bindese
SHKENCA DHE REALITETI… Pothuajse cdokujt I vjen nje ndjesi saktesie kur lexon informacione te nd...
Njeriu
Lloji: Thenie
Njeriu në jetë ka nevoj për 1 filxhan shkencë, 1 shishe kujdes, dhe 1 oqean durim...
Mendo
Lloji: Ese shpjeguese
Gjithqka kuptova. Gjithqka mora vesh. E kuptova pse ika. E kuptova pse ika pa thene asnje fjale t...
Rendesia e shkolles
Lloji: Analize letrare
çdo gje ka rendesine e vet,por edhe shkolla ka nje rendesi te madhe.Shkolla eshte nje gje qe na mes...
Parapelqej miresin...
Lloji: Ese shpjeguese
Sikur njeriu te dinte se qfare eshte miresia nuk do te ekzistonte dhuna, nese njeri kerkone ndjese d...
imagjinata
Lloji: Ese argumentuese
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta ...
ADOLESHENTI ESHTE S...
Lloji: Ese argumentuese
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavare...
Kenaqesia ne zemer.
Lloji: Ese argumentuese
Kalimi i kenaqesise ne Zemer "Njeriu si qenie materiale dhe shpirterore ka nevoje per kenaqesi ...
Ne jemi ne Toke per...
Lloji: Ese pershkruese
Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush ...
Te gabosh dhe te fa...
Lloji: Ese filozofike
Te gabosh dhe te falesh, dy gjera qe jane kaq prane njera- tjetres, por dhe kaq larg. Pse te gab...
E Bukura dhe e Shem...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Koncepti I bukurise I perceptuar nga njerezimi dhe nga vete natyra e qenies se tij, eshte I lidhur...


Komentet e fundit!

Emri: armir
Email: armir-pemaj@hotmail.com
Komenti: E ke thene shume bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.