Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 709
Data e postimit: 2013-01-16 07:48:20
Shikime: 25831
Raporto

Likes: 27 Dislikes: 4

Titulli: "Bashkeudhetaret e rruges sone!"

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Prinderit
Autori: Loris Mehmeti
Shkolla: Abaz Shehu
Klasa: XII
Qyteti: Tepelene
E-mail: loris_mehmeti@yahoo.com
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

"Bashkeudhetaret e rruges sone!"
Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe prane familjes se tij. Familja eshte ajo qe na mbeshtet gjithmone ne kete udhetim te gjate qe na pret. Udhetimi me i gjate eshte jeta,nje loje sfiduese e viteve dhe kohes. Jane prinderit ata qe na kane falur jeten dhe gjeja me hyjnore per cdo femije. Ata na mbeshtesin ne cdo hap te jetes sone,na rrisin me dashuri dhe perkujdesje,perpiqen qe te na i mundesojne te gjitha kushtet e nevojshme qe ne te rritemi sa me mire. Cfare do te ishim ne pa ta? Disa objekte pa vlere te hedhura anes rruges,lypsare qe shtrijne duart per te kerkuar lemoshe,pa cati mbi koke,pa dike qe te kujdeset per ta. Cdo hap qe ne hedhim ne jete u detyrohet atyre. Detyra jone eshte t’i bejme ata te ndihen krenare per ne. Ne syte e nje femije prindi duket si nje njeri i pagabueshem dhe u bindet te gjitha keshillave qe ata i japin,ne adoleshence i gjykojne prinderit e me vone kur arrijne moshen e pjekurise i falin ata. Ja pra,keta jane prinderit,qenie humane te gabueshme,por me shume dashuri ne zemrat e tyre. Dashuria me e madhe ne jete eshte ajo mes prindit dhe femijes,e cila nuk pakesohet nga peripecite e jetes,por perkundrazi behet me e forte. Kur vezhgojme floket e tyre paksa te thinjur, kuptojme se per t’u krijuar ato thinja pervec kohes dhe viteve,kemi kontribuar edhe ne, kokefortesia jone,deshirat ton ate panumerta qe asnje zane me nje shkop magjik nuk do te mund t’i realizonte dot. Cdo vuajtje atyre u fshihet nga syte,kur na shohin ne te lumtur. Ne jemi drita e syve te tyre,ndersa ata jane gjeja me e cmuar qe jeta na ka falur. Dashuria midis prinderve dhe femijeve eshte nje zinxhir i forte prej hekuri ku cdo hallke kapet forte pas tjetres per te mos u ndare kurre. Vitet lene mbi te ndonjehere ndonje njolle ndryshku,por dashuria eshte aq e forte sa iu reziston. Kur te rritemi do te kujtojme deshirat tona dhe do te qeshim me to. Do te kuptojme qe endrra jone me e madhe ka qene qe gjithmone te jemi prane tyre dhe se sakrificat e lodhja e prinderve tane jane deshmia e pavdekshme e dashurise prind-femije. Prinderit tane jane bashkeudhetaret e rruges sone dhe ne ecim ne hapat e tyre.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Loris Mehmeti - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/%22Bashkeudhetaret+e+rruges+sone%21%22+/709


Vepra te ngjashme
bashkudhetaret e rr...
Lloji: Ese argumentuese
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe pr...
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te mir...
prinderit
Lloji: Ese vleresuese
Prinderit jane mbeshtetja me e madhe e femijeve.Ata i mbeshtesin femijet e tyre sepse duan qe te mar...
Te drejtat e femije...
Lloji: Ese argumentuese
TE DREJTAT E FEMIJEVE Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe t...
Une Kam Nevoje Per ...
Lloji: Ese shpjeguese
Ne jete njeriu meson te lind,meson te jetoje dhe gjate gjithe jetes se tij,ai ka nevoje te dije kup...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
Une jam nje vajze 15 vjecare, me shume ambicje dhe me shume mendime me te cilat vleresoj veten, qofs...
sjellja ime ne rrug...
Lloji: Ese shpjeguese
Rruga, trajektorja qe ne bejme cdo dite, qe ecim mbi te. Ne kete e quajme gjithmone pozitive pa rrez...
si ti bindim prinde...
Lloji: Ese argumentuese
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,k...
Perrallat jane pasq...
Lloji: Ese argumentuese
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i treg...
Jeta
Lloji: Ese informuese
Jeta!Nje realitet me veshtiresite e medha qe gjnden ne te.Keto veshtiresi te medha qe gjenden ne cdo...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
marrredhenia me pri...
Lloji: Ese krahasuese
Karakteristika kryesore e fazes se adoleshences eshte kalimi nga femije ne nje te rritur. Papritmas ...


Komentet e fundit!

Emri: shkurte
Email: shkurtevila@gmail.com
Komenti: shum mire
  Pergjigju

Emri: Reshat Hamziu
Email: reshat.hamziu@gmail.com
Komenti: Shumë bukur
  Pergjigju

Emri: altina
Email: altina.shuli@hotmail.com
Komenti: waw bravo shume bukur
  Pergjigju

Emri: hijja
Email: gizmo@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Endri Mera
Email: endrimera1@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: emiljana toska
Email: emiljana toska@yahoo.com
Komenti: i like it,very beatifule
  Pergjigju

Emri: Emirjona Kertolli
Email: florindgjyriqi@yahoo.com
Komenti: shume e bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.