Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3605
Data e postimit: 2015-01-17 19:30:10
Shikime: 4186
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: 70 vjet clirim

Lloji: Ese argumentuese
Tema: atdheu
Autori: ana
Shkolla: -
Klasa: -
Qyteti: -
E-mail: annastar682@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Keto 70 vjet te cmuara i shijuam nder breza duke patur fatin qe te jemi te lire dhe te pavarur nga askush.Kombi yne ka pasur nje histori teper te gjate te qendisur bashke me flamurin e tij te shtrenjte.Shume pushtues te pameshirshem u perpoqen ta copetonin ne mijera copeza duke lene pas nje Shqiperi te shkaterruar.
Por trimat e memedheut Shqiperi u ngriten te luftonin per ta mbrojtur shtepine e tyre qe ti linin shteg vec lirise e pavaresise .Shume trima rane deshmore dhane jeten e tyre qe e ardhmja e brezave nder vite te jete e pavarur nga asnje pushtues .Por edhe pse shume luftuan dhe lane pas shume familje perseri pushtuesit nuk u mjaftuan .Armiqte naziste e fashiste zune tokat shqiptare padrejtesiht Shqiperia dhe bijte e saj nuk duronin me atehere u ngriten te luftoni per te fituar nje here e pergjithmone.
Luften Nacional Clirimtare partizanet e fituan duke vendosur keshtu lirine e shumpritur dhe te merituar prej kohesh nga cdokush.Dhe brezat qe erdhen paten fatin qe te jene te lire te pavarur te kene te drejta te jen te barabarte .Keto dite fitoreje cdokush i perkujton, keto dite qe te mbushin me gezim e lumturi.Cdo dite e gezojme faktin e te qenit I lire cdo dite hapim syte zgjohemi te pavarur nga asnje pushtus pa patur frike per asgje.
70 vjet te cliruar a te gezuar kane jetuar shqiptaret e do vazhdojne te jetojne keshtu po keshtu edhe vitet qe do pasojne




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     ana - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/70+vjet+clirim+/3605


Vepra te ngjashme
me nje kenge zemre ...
Lloji: Ese vleresuese
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete hi...
i pavarur
Lloji: Ese pershkruese
jam e pavarur sa zogu qe fluturon ne kaltersi . jam e pavarur sa era qe fluturon e se kap njeri . e ...
70 vjetori i clirim...
Lloji: Ese informuese
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhan...
Trimat SHQIPETAR
Lloji: Poezi personale
103 VJET I LIRE KOMBI YNE SHQIPETAR, POR C'KANE VUAJTUR SHQIPETARET ME PERPARE? NENAT QANIN BIJT...
70 vjetori i clirim...
Lloji: Ese pershkruese
70 Vjetori I Clirimit Sot eshte nje feste. Nje feste qe I bashkon te gjithe shqiptaret anembane ...
70 vjetori i clirim...
Lloji: Poezi lirike
70vjetori i clirimit te Shqiperise Ishte si nje kthim ne diten e lirise Shume trima luftetare jet...
100 vite shtet
Lloji: Ese pershkruese
Me duket enderr, shume larg realitetit, kane kaluar plote 100 vjet! Eshte shkruar aq shume histori p...
28 nentori
Lloji: Poezi dramatike
Do xhonturq ogurzi deshen ta merrnin nje shqiperi por ca labeate atdhetare se lane ta merrnin shq...
100 vjet pavaresi
Lloji: Ese argumentuese
Shekuj me radhe,brez pas brezi,lufte pas lufte,humbje nje mbas nje per te arritur vetem nje qelli...
70 VJETORI
Lloji: Analize letrare
Kalojne vite, kalojne edhe shekuj e kujtimi per deshmoret mbetet i fresket ne mendjet e zemrat tona,...
poezi per 100 vjeto...
Lloji: Poezi kolone
100 vjetori po afron… I madh e I vogel po gezon Qe nga lashtesia e gjer me sot Trimat qe rane p...
17 shkurti
Lloji: Analize letrare
Dita e qlirimit,dite gezimi,dite dhembje per te renet per liri flladii lehte i eres bie ne fytyrat t...


Komentet e fundit!

Emri: bnkmgbjkmgh
Email: vanesamusa46@gmail.com
Komenti: sa yllllll/
  Pergjigju

Emri: super*
Email: annastar682@gmail.com
Komenti: bukur
  Pergjigju

Emri: musawinx
Email: vanesamusa46@gmail.com
Komenti: wow kjo veper eshte e hatashme fantastike art i vertete
  Pergjigju

Emri: :D wow
Email: princessmeggy313@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: joljndm
Email: koojmkjn@yahoo.com
Komenti: bravoooo
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.