Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4858
Data e postimit: 2016-02-11 19:06:35
Shikime: 9070
Raporto

Likes: 11 Dislikes: 0

Titulli: Ashtu si dashuria, libri nuk vdes kurre

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Lidhja ndermjet dashurise dhe librit
Autori: E.C
Shkolla: Sami Frasheri
Klasa: 12
Qyteti: Tirane
E-mail: elma.cara@outlook.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me



Shprehja „Ashtu si dashuria, edhe libri nuk vdes kurrë“, edhe pse disi e vështirë në dukje për vetë faktin se në kontaktin e parë nuk mund të gjesh një lidhje konkrete ndërmjet dashurisë si koncept dhe librit të parë sipas këndvështrimit të „fenomenit“ lexim, më tërheq dhe më intrigon, sepse duke u larguar nga sipërfaqja e duke u zhytur në thellësine e analizimit te këtyre dy koncepteve, ekziston një lidhje mjaft e fuqishme, e cila mund të argumentohet përmes një krahasimi ndërmjet tyre.
Së pari, dashuria është vullneti që nxit zhvillimin tonë shpirtëror për të arritur pjekurinë ose plotësimin e vetvetes dhe të të tjerëve. Ështe ky përkufizimi që sociologët japin në lidhje me konceptin e dashurisë. Sipas tyre, të duash dikë nuk do të thote vetëm të `kesh një afeksion shpirtëror dhe fizik, një shkëmbim ndjenjash të sinqerta apo ndjeshmëri ndaj nevojave dhe problemeve të tij, por përkundrazi, botëkuptimi i dashurisë është shumë më i thellë se kaq. Dashuria është një ndjenjë sublime që sjell pasurim shpirtëror dhe procesi i të dashurit dikë sjell zhvillim. Personat që duan me të vërtetë ,krijojnë një botë shpirtërore me anë të së cilës jo vetëm që e bëjnë jetën më interesante dhe të vlefshme, por që shërben dhe për ndërtimin e këndvështrimeve të reja nëpërmjet të cilave e shohin jetën. Si pasojë, një njeri që nuk është i ndikuar nga ndjenja e dashurisë e shikon atë në mënyrë objektive dhe të kufizuar, ndërsa dikush që dashuron e sheh në mënyrë më komplekse, pa u limituar nga barrierat e arsyes dhe mendimit kritik, thjesht sepse i mungon kjo botë me sytë e së cilës kuptimi i jetës dhe i cdo cështjeje që e përbën atë, ndryshon.
Nga ana tjetër, të lexosh do të thotë të zgjerosh horizontin, të krijosh gjithashtu një botë e cila zgjerohet gjithmonë e me tepër me rritjen e numrit të ngjarjeve, personazheve, ideve, opinioneve e ndjesive që i shtohen pas cdo faqeje të librit. Njerëzit që e adhurojnë dhe praktikojnë artin e të lexuarit janë pikërisht ata që sjellin përmirësim të shoqërisë, pikërisht për faktin se posedojnë një botë brenda shpirtit dhe mendjes së tyre që shumica nuk e zoteron e që i bën ata të mendojnë e të veprojnë ndryshe nga të tjerët. Shembujt që e mbështesin këtë argument janë të pafund, pothuajse të gjithë njerëzit e rëndësishëm që kanë lënë gjurmë në histori janë persona totalisht të ndikuar nga kjo botë ideale e krijuar nëpërmjet librave.
Kështu, kjo botë shpirtërore që të bën të mendosh dhe të veprosh ndryshe nga të tjerët dhe që të bën ty totalisht unik është pikërisht hallka që lidh dashurinë me librin. Nga një këndvështrim tjetër, një person që lexon e shikon ndryshe konceptin e dashurisë dhe një person që dashuron e vlereson dhe e kupton sic duhet artin e leximit. Asnjëra nuk mund të bëjë pa tjetrën dhe të dyja zhvillojnë njëra-tjetrën.
Pra, dashuria dhe bota shpirtërore që krijon ajo ka sjellë lindjen dhe ekzistencën e librit dhe prania e këtij të fundit e mban gjallë duke e ushqyer këtë ndjenjë tek lexuesit dhe duke përcjellë tek ta një pjesë të botës shpirtërore të autorit. Ështe një cikël i vazhdueshëm ky, i cili funksionon vetëm nëse të dyja elementet e lartpermendura janë në harmoni me njëra-tjetrën. Për sa kohë të ekzistojë dashuria, do të ekzistojë dhe forma e trasmetimit të botëkuptimit të saj, libri.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     E.C - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Ashtu+si+dashuria%2C+libri+nuk+vdes+kurre/4858


Vepra te ngjashme
Ndjenja e dashurise...
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria, si ndjenjë themelore e qenies njerëzore, ka qenë burim frymëzimi për shkrimtarët dhe...
Gjendja shpirtëror...
Lloji: Ese filozofike
Poeti, hero lirik i vargjeve. Ngjyrimet emocionale të poezive i formësojnë krijimet duke i pasuru...
Ekzistencializmi ë...
Lloji: Ese argumentuese
ESE: Ekzistencializmi është humanizëm! Të jesh ekzistent nuk do të thotë të jetosh, por të ...
Paraja nuk blen gji...
Lloji: Ese argumentuese
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj pa...
Nje mik i vertete n...
Lloji: Ese argumentuese
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme....
Bukuria femërore b...
Lloji: Ese shpjeguese
Introduksioni: Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranen...
Shkruajmë bukur gj...
Lloji: Ese argumentuese
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal ...
Të duash
Lloji: Hartim
Te fjalori Gjuhës Shqipe, i/e dashuruar përkufi...
Liria në letërsi
Lloji: Ese argumentuese
Ajo çka e ka dalluar krijimin poetik , nga krijimet e tjera është forca e madhe e shprehjes së u...
Paragjykimi
Lloji: Ese filozofike
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë...
Dituria
Lloji: Thenie
Dituria ( edhe "dija" apo "dijenia", dhe "njohuria" nganjëherë) është informacioni (lajmi) i pë...
Bukuria
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Bukuria është një koncept shumë i gjerë. Individë të ndryshëm kanë mendime të ndryshme pë...


Komentet e fundit!

Emri: leandr
Email: leandroabasllari@gmail.com
Komenti: /
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.