Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 2132
Data e postimit: 2014-02-16 13:17:49
Shikime: 24660
Raporto

Likes: 17 Dislikes: 2

Titulli: Carmatosja eshte e vetmja shprese per paqe ne bote

Lloji: Ese argumentuese
Tema: carmatosja,lufta,paqja
Autori: Rina Cakrani
Shkolla: Internacional
Klasa: XI
Qyteti: Vlore
E-mail: wonder.love.you@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Konfliktet me te medha gjithnje kane nisur nga vete njeriu.Cdo lufte,cdo beteje.Njeriu eshte aq egoist saqe per te fituar pushtet,gjen cdo menyre,cdo mjet.Nje prej ketyre mjeteve jane armet,qe fatkeqesisht edhe ne ditet e sotme perdoren nga shume shtete ne mase te gjere.
Tashme njeriu po kerkon te rregulloje te shkuaren dhe t'i perdore armet per nje mision te mire, ate te mbrojtjes.
Por nga dy fakotre kaq kontradiktore,nuk mund te dale kurre dicka e mire dhe e sigurt.Pra,paqja nuk mund te sigurohet kurre me ane te armeve.Carmatosja eshte zgjidhja e vetme efikase qe rrezaton shprese per paqen ne bote.
Carmatosja do te garantonte nje bote me te sigurt.Ekzistenca e armeve perben nje kercenim si per njerezimin,ashtu edhe per natyren.Zhdukja e tyre do te rregullonte marredheniet midis shteteve dhe do te zbuste konfliktet,sepse per zgjidhjen e problemeve,udheheqesit s'do te perdornin forcen,dhe s'do te kishin as ndonje opsion per ta perdorur ate.Carmatosja do te shmangte aksidente dhe s'do te lejonte grupet terroriste dhe anarkiste qe te zoteronin me arme per te arritur qellimet e tyre.Ideja e carmatosjes erdhi ne fund te Luftes se Ftohte,ekzaktesisht ne vitin 1986,nga Gorbacevi dhe Regani,sepse besonin se ajo te do ishte rruga e vetme drejt paqes.Prandaj sot,si Rusia ashtu edhe SHBA kane reduktuar numrin e armeve dhe 113 shtete jane pjese e zones pa arme kimike.
Por nga ana tjeter,ka nga ata qe besojne se carmatosja nuk do e zgjidhte perfundimisht problemin e paqes.Kjo sepse shume shtete do e humbnin poziten e tyre dhe fuqine politike dhe kjo do te conte ne ftohjen e marredhenieve.Nje mendim tjeter eshte ai se do te kete gjithnje nje grup ose shtet qe ndoshta ne menyre sekrete do t'i mbante keto arme dhe do t;i perdorte ne dem te vendeve te tjera.Kjo mund te jete e vertete,por nese arrihet nje marreveshje midis shteteve qe kane ne zoterim arme shkaterruese per eliminimin e mjeteve qe demtojne jeten njerezore,ngjarje te tilla s'kane pse te ndodhin.
Megjithate une mendoj se ka raste kur nderhyrja ushtarake eshte e nevojshme,si prsh. ne vendet e Lindjes se Mesme,dhe armet ushtarake nuk duhen zhdukur;por jane armet kimike dhe berthamore ato qe duhen zhdukur plotesisht.Fatkeqesisht,penges at per te realizuar dicka te tille jane me shume politike dhe ka vende qe nuk do te pranonin kurre te kryenin nje ndryshim te tille.
Por ne vazhdojme ende te besojme se mbase nje dite paqja do te jete realitet dhe normalitet i yni.
Kjo mbase duket e pamundur,por qenia njerezore ka qene gjithnje e prirur te besoje e te shpresoje te kauzat madhore.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Rina Cakrani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Carmatosja+eshte+e+vetmja+shprese+per+paqe+ne+bote/2132


Vepra te ngjashme
Carmatosja boterore...
Lloji: Ese argumentuese
Armatosja boterore eshte nje nder problemet kryesore qe shqeteson anembane globin sepse perben nje k...
Njeriu eshte kafshe...
Lloji: Ese filozofike
Shprehja e Aristotelit "Njeriu eshte kafshe politike"eshte thene ne menyre aq barbare,por qe ne te v...
Mergimi shpirteror
Lloji: Ese pershkruese
Ese pershkruese “”Mergimi shpirteror” Mergimi ka qene dhe do te jete gjithmone nje dukuri m...
Nene Tereza – Vle...
Lloji: Ese pershkruese
Nene Tereza – Vlera ne kohera te erreta Shekulli XX do te mbahet mend ne shume menyra si shek...
Miqesia
Lloji: Ese argumentuese bindese
Qe me lindjen e njeriut ka lindur dhe nevoja te mos jete vetem.Per te mbijetuar atij I duhej te qend...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
1. Si me shikojne prinderit e mi. Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me pr...
Njeriu edhe kur e k...
Lloji: Ese argumentuese
Cdo faze e jetes, cdo vit, dekade apo shekull kane folur per lavdine njerezore , per menyrat si ajo ...
Njeriu edhe kur e k...
Lloji: Ese filozofike
Cdo faze e jetes, cdo vit, dekade apo shekull kane folur per lavdine njerezore , per menyrat si ajo ...
Jeta e dyfishte
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume r...
Paqja
Lloji: Poezi lirike
Si nje zog qe fluturon dhe shpirtin ta rehaton si nje klloun qe shkon dhe femijet i argeton ...
artistet shqiptare ...
Lloji: Ese argumentuese
Artistet Shqiptare ne bote , jane po ato qe i japin vlera nje kombi , jane ato qe percjellin nje ku...
ese
Lloji: Ese filozofike
Realiteti njerezor tregon dhe pranon qe ka njerez qe per merita, per vlera apo per arsye te vecanta ...


Komentet e fundit!

Emri: sidorela
Email: sidorela824@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: elbenita
Email: glacial72@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Ana
Email: Ana@yahoo.com
Komenti: Shume i sakte
  Pergjigju

Emri: Sara
Email: Sara@ yahoo. Com
Komenti: Shum e bukur me ndihmove me det e letersise flm: p
  Pergjigju

Emri: Erisa Balliu
Email: Janileka39@gmail.com
Komenti: shume e drejte dhe e sakte duket nga ana gjuhesore vertet...Sigurisht qe na ndihmoi ne realizimin e detyrave sipas skemes qe ajo duhet paraqitur.
  Pergjigju

Emri: kiara
Email: kozeta7@live.it
Komenti: shume drejt
  Pergjigju

Emri: xxxxx
Email: xxxxx@yahoo.com
Komenti: nice
  Pergjigju

Emri: juxhina
Email: juxhinakaja@yahoo.com
Komenti: Po eshte ese e mire dhe shpresoj te me ndihmoi edhe mua me nje detyre qe kam ne letersi.Hahaha rrofte interneti!
  Pergjigju

Emri: Ilirjana
Email: ILIRJANASPAHIU@OUTLOOK.COM
Komenti: Bravo! Nje ese shume e sakte e cila ndjek skemen gjuhesore te tekstit argumentues. Ka nje hyrje ,problem , teze ,argumenta ne favor te tezes , antiteze, argumenta ne favor te antitezes, rezimin e arg ne favor te antitezes dhe gjithashtu nje perfundim. Nuk u fokusova te permbajtja por te struktura dhe me pqelen pasi ndjek te gjitha rregullat gjuhesore dhe me ndihmoi shume me nje ese qe kisha ne shkolle . faleminderit qe e kenipostuar!
  Pergjigju

Emri: alksevi
Email: aleksevi@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.