Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7997
Data e postimit: 2022-12-16 19:53:56
Shikime: 1755
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 3

Titulli: Ese argumetuese

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Jeta
Autori: Argita Nerpjetri
Shkolla: Mehmet Bajraktari
Klasa: 8
Qyteti: Cerrik
E-mail: Nerp.agi@gmail.www

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone eshte shume e shkurter, ne te ka shume gezime e hidherime.Disa njerez nuk e duan jeten e tyre dhe perpiqen qe ti japin fund asaj, por kjo nuk eshte gje e mire, sepse ne duhet te jemi gjalle. Une mendoj qe keta njerez duhet ta shijojne jetem ne maksimum sepss nese nuk e mendojne mire ate qe do bejne atehere do te lendojne shume njerez. Disa njerez mund te pyesin:-Pse jeta eshte kaq e shkurter valle?! Dhe asnjehere nuk mund ta marrin kete pergjigje.Shume nga ne i kemi humbur disa persona te dashur per ne por jeta vazhdon dhe ne nuk duhet te dorezohemi kurre. Ajo ka shume te mira pervec hidherimeve, sepss ajo te ka mumdesuar ty frymsmarrjen, te kesh nje familjd, dy prinder motra dhe vellezer gjyshe e gjysher. Ne kurre nuk duhet ta akuzojme ate per padrejtesite qe na behen. Jeta ty te ka mundesuar gjithashtu qe te shohesh bukurite e natyres. Ajo na jep mesazhe te cilat ne i mesojme dhe jane teper te vlefshem si:-"Jeta eshte thesar dhe koha eshte flori ndaj duhet ta ruajme me kujdes sepse nuk mund ti kthejme me mbrapa vitetet e saja. Vitet e saj kalojne shume shpejt pothuajse sa hap e mbyll syte ehh po keshtu eshte krijuar ajo. Duhet te qendrojme te forte per cdo gje. Ne duhet ti bejme ball te gjitha veshtiresive qe ajo na nxjerr perpara. Jeten duhet ta shijojme ne maksimum sepse ajo eshte shume e shkurter dhe po aq e bukur!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Argita Nerpjetri - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Ese+argumetuese/7997


Vepra te ngjashme
Vleresoje jeten
Lloji: Ese filozofike
Shume njerez jeten e tyre e kane te ndare ne te mirat dhe te keqijat e tyre. Disa jetojne per qellim...
Perrallat jane pasq...
Lloji: Ese argumentuese
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i treg...
Pro apo Kunder deni...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon ...
jeta dhe ndjenjat
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gje...
Ese per jeten,perip...
Lloji: Ese informuese
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE ...
Dhimbja dhe lumturi...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama j...
te gabosh eshte nje...
Lloji: Ese pershkruese
TE GABOSH ESHTE NJEREZORE,TE FALESH ESHTE HYJNORE Te gjithe njerezit nuk jane njesoj,ne quhemi ...
Jeta
Lloji: Pershkrim
Eh... Jeta! Jeta esht shum e shkurter. Ta jetojme ate sa jemi dhe ta shijojme deri ne fund. Duke par...
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te mir...
Te rrosh apo te mos...
Lloji: Ese filozofike
Nje prej dilemave me te njohura me fame boterore eshte pikerisht dilema :te rrosh apo te mos rrosh?T...
me mire i forte apo...
Lloji: Ese argumentuese
Ne jeten e sotme shohim shume njerez te cilet mburren per forcen e tyre por ka edhe disa te tjere te...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.