Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3790
Data e postimit: 2015-02-22 07:30:06
Shikime: 15081
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 0

Titulli: Kritika

Lloji: Ese argumentuese
Tema: A eshte kritika ne vetvete nje veper letrare?
Autori: Niko Vincani
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 12D
Qyteti: Elbasan
E-mail: nikovicani@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

C'eshte kritika? Kritika eshte nje gjykim,nje gjykim i vleres se librave,qe ne shume pikepamje mbeten mjaft afer me perkufizimet e sotme per kete problem,ku qenesisht kritika merret si vleresim.Ajo ka si qellim,qe sa me thellesisht t'a zbuloje kuptimin dhe bukurite qe fshihen ne veprat konkrete letrare te se tashmes e te se kaluares,ia lehteson kuptimin lexuesve dhe e ben leximin me te plote dhe me te kenaqshem.Duke qene se kritika ka nje nje ndikim shume te madh ne letersi,ajo kthehet edhe vete ne nje veper letrare sepse pervecse gjykon ne te njejten kohe edhe vlereson.Kritika mban nje qendrim te caktuar dhe kjo e zgjeron edhe me shume nje veper letrare,per nga mendimet,opinionet etj.Kritika eshte vertet shume e rendesishme sepse ajo ndertohet dhe zhvillohet mbi bazat e pershtypjeve dhe perjetimeve individuale te vepres se lexuar dhe mbresave qe te le vepra letrare.Ne ndryshim nga kritika e ideologjizuar kritika letrare eshte nje kritike"me estetike".Kritika nuk i sjell deme zhvillimit te letersise perkundrazi,ajo gjykon,informon,shpjegon dhe vlereson.Mund te themi qe ne letersi ajo ka efekte pozitive,sepse i ploteson veprat dhe "i mbush" si nga ana e te menduarit apo edhe nga ana e te vleresuarit.Ne varesi te vepres kritika mund te jete pozitive apo negative.Kritika eshte e nevojshme ku nje veper nuk eshte e realizuar plotesisht,mungojne detaje qe vertet nuk duhen lene pa permendur.Nje veper letrare "e mire" nuk ka nevoje per kritike,edhe pse kritika ne kete rast nuk ka si te jete ndryshe pervecse kritike pozitive.Te kritikosh nuk eshte cnjerezore perkundrazi.Ai qe po kritikon po ben nje veper letrare me te bukur se sa ajo qe ishte!!!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Niko Vincani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Kritika/3790


Vepra te ngjashme
Shpirti kritik
Lloji: Ese argumentuese
Shpirti kritik eshte adhurimi i limdur ndaj veprave artistike. Vetem nje artist i lindur arrin te kr...
Ngjarja Eugjen Onj...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ngjarja Eugjen Onjegini përbën nje lloj te vecante letrar midis poemes dhe romanit nga kritika ...
SI DO TA SHKRUANIT ...
Lloji: Ese argumentuese
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft ...
Kuptimi i skepticiz...
Lloji: Tekst pershkrues
Skepticizmi është një qëndrim intelektual që sfidon besimin e patjetërsueshëm dhe injorant nd...
AFORIZMA
Lloji: Fjale te urta
Aforizma….. Aforizma….. Aforizma….. Aforizma….. Aforizma… A...
Ese per ismail kada...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ese : Ismail Kadare Ismail kadare , nje shkrimtar gjenial , I perkryer dhe risitan I shkelqy...
Jeta reale e leters...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Jeta reale e letersia…………………… Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e...
Kroi dhe Kroni i ka...
Lloji: Ese krahasuese
Tek poezia ''Kroi'' autori shkruan poezine ne vargje ndersa tek vepra e dyte ''Kroni i katundit'' qe...
lahuta emalcis
Lloji: Analize letrare
lahuta e malcis eshte nje veper arti e persosur dhe e perkryer ne vetvete...ajo eshte nje epope komb...
Ese: Përse na duhe...
Lloji: Analize letrare
Është viti i njëmbëdhjetë i shkollimit dhe shumë dije më presin përpara. Prindërit, mësues...
familja/shoqeria
Lloji: Ese krahasuese
shoqeria dhe familja jane dy gjera komplet te ndryshme por qe jane thelbesore ne menyren e sjelljes ...


Komentet e fundit!

Emri: anisa qerreti
Email: Anisaqerreti 1@gmail.com
Komenti: Me pelqen shume sepse menyra esese tende perafron me esete e mia the pàfundme
  Pergjigju

Emri: Niko vincani
Email: Nikovincani@gmail.com
Komenti: Njè ese e shkurter por e bukur
  Pergjigju

Emri: Niko Vincani
Email: nikovincani@gmail.com
Komenti: Vertet? Me behet qefi qe te ka ndihmuar kjo ese!!!
  Pergjigju

Emri: Arian Sipi
Email: ariansipi12@hotmail.com
Komenti: Faleminderit , me ndihmove shume ne kete ese...Mora 10
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.