Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6473
Data e postimit: 2018-10-04 17:28:08
Shikime: 7219
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 5

Titulli: Legjenda Nder Vite

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Legjendat
Autori: Samuel Osmani
Shkolla: "1 Maji"
Klasa: 8B
Qyteti: Tirane
E-mail: samuel.jurgeni@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Dikur njerezit nuk dinin te flisnin apo te shkruanin. Ata shpreheshin me vizatime e figura ne mur. Me kalimin e kohes njerezit kuptuan si t e merreshin vesh dhe ky ishte hapi i pare drejt nje te ardhme plot letersi e fantazi
Kur njerezit filluan te kuptonin njeri tjetrin ata filluan te shprehnin ndjenja e shume gjera te ndryshme. Ata me kalimin e kohes filluan te tregonin te shkuaren por nuk e percaktonin kohen apo vendin dhe shtonin ndonje element fantaskik. Ata i quajten keto tregime legjenda si fillim ato nuk shkruanin prandaj moren emrin gojedhena dhe kjo tregon qe legjendat e gojedhenat jane disa nga gjerat me te vjetra te letersise. Njerezit mahniteshin me keto gojedhena por me kalimin e kohes kuptuan qe njerezit qe i dinin ato do largoheshin nga kjo jete dhe ata filluan te krijonin figura qe te kishin menyra per te ruajtur historine tyre. Legjenda jane kaq mahnitese dhe datojne ne nje kohe aq te vjeter sa disa njerez nuk besojne as edhe nje detaj te tyre.
Legjendat dhe tregimet apo perrallat sot nuk jane aq te famshme sa dikur, sepse sot pajisjet elektronike e kane bere kohen moderne shume me te lehte. Por jua siguroj qe legjendat dhe leximi nuk shkojne asgjekundi, sepse ato i kane mbijetuar gjerave me pamenduara dhe eshte e pamundur qe nje pajisje ti fshije ato nga kujtesa jone.
Legjendat jane disa nga gjerat me te vjetra ne toked he ato na ndihmojne neve qe pak a shume te kuptojme si jetonin dhe si deshironin te jetonin njerezit e dikurshem




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Samuel Osmani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Legjenda+Nder+Vite/6473


Vepra te ngjashme
Kohet e Sotme
Lloji: Hartim
Koha e sotme. A nuk eshte e keqe?E keqe si erresira e disa zemrave , si ligesia e disa mendjeve.Koha...
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Shpeshhere jane bere luftra te pergjakshme, te cilat kane sjelle pasoja te renda:pasoja mendore dhe ...
Pse kafshet shtepia...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Duke ndenjur shikoj mjedisin ku rrethohet nga shume kafshe shtepiake.Bie ne mendime dhe mendoj : Cfa...
Viti 2100.
Lloji: Hartim
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cudit...
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te mir...
Heroizmi i Vertete
Lloji: Ese shpjeguese
Heorizmi eshte nje perpekje e shquar qe tregon guxim dhe virtyte. Heroizmi I ben njerezit qe te kry...
Pasioni im me mreku...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjith e kemi nje pasion,nje deshir,nje vullnet qe na terheq per te bere gjera te mrekullueshme.P...
Racizmi sipas meje
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte "ushqimi" i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane superiore ndaj d...
DASHURIA NE SHIKIM ...
Lloji: Tregime dashurie
dy shitese zbresin ne qytet prane tyre kalojne dy djem djemve i pelqejshin vajzav u martuan por ato ...
Mbroni visaret e ko...
Lloji: Thirrje
Ne jemi te gjithe njerez prej gjaku e mishi, jemi ne qe na shte falur nje jete. Jemi ne qe na eshte ...
Permisimi i trafiku...
Lloji: Ese argumentuese
Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit...
Permisimi i trafiku...
Lloji: Ese argumentuese
Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.