Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3593
Data e postimit: 2015-01-15 18:18:59
Shikime: 11182
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 1

Titulli: Liria e fjalës së pakicave kombëtare

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Pakicat kombëtare sot
Autori: Artan Alla
Shkolla: I . Muça
Klasa: 11 D
Qyteti: Librazhd
E-mail: tanipc708@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Sot në shoqërinë civile Shqipëtare kemi një liri fjale te cunguar sepse në shoqërinë tonë nuk ka gjithëpërfshirie të të gjithë pakicave etnike .
Pakicat etnike jane pjesa më e diskriminuar dhe diferencuar nga shoqëria civile shqipëtare .
Mjafton një shëtitje në rrugët e skamjes se shqipërisë për të vënë re se në ç'gjëndje janë katandisur sot familjet rome , janë katandisur në skamjen më të errët , pa asnjë kusht minimal jetese .
Fëmijët romë përbëjnë numrin më të lartë të fëmijëve të abuzuar në shqipëri . 12.7% e tyre përdoren për trafikim të qënieve humane .
Përdoren për të siguruar të ardhura për familiet e tyre me anë të vjedhjeve , kërkimin për mbetje në koshat e mbeturinave e madje duke kërkuar lëmoshë .
Rreth 36% e fëmijëve romë sot janë të parregjistruar në gjëndjen cilive .
Shoqëria shqipëtare nuk mund të shkojë përpara në rrugën e integrimit pa siguruar kushtet minimale të jetesës për të gjithë qytetarët e saj .
Duhet pranuar se janë kryer përpjekje për të ndryshuar situatën .
Ministria e mirëqënies sociale dhe rinisë përgjatë vitit 2014 ka punësuar 109 individë me prejardhje nga pakicat kombëtare .Kjo është një shifër relativisht e papërfillshme duke e krahasuar me numrin e romëve të pa integruar në shoqërinë civile .
Numri i të punësuarëve është si një pikë uji në oqean krasuar me pjesën tjetër .
Gjithashtu përgjatë vitit qe shkoj u hartuan disa projekte të cilat mbetën të tilla .
Unë mendoj se përmirësimi i kësaj gjëndje në të cilën ndodhen pakicat etnike shqipëtare është detyrë e institucioneve shtetërore dhë instancave të tjera shtetërore .
Problemi qëndron në aktivizimin e përfshirjen e shumë të rinjëve pavarsisht diferencimeve.
Duhet të përpiqemi të ndyshojmë mentalitetin e të rinjëve nga pakicat kombëtare .
Në fund të fundit të gjithë jemi shtetas me drejta të barabarta .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Artan Alla - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Liria+e+fjal%C3%ABs+s%C3%AB+pakicave+komb%C3%ABtare/3593


Vepra te ngjashme
28 nëntori
Lloji: Ese pershkruese
Sa herë që vie nëntori,e moti fillon të ftohet ne kujtojmë ditën më të madhe për ne. Ditën...
28 Nentori
Lloji: Hartim
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënua...
28 Nentori
Lloji: Hartim
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënua...
Dhuna ne shoqerine ...
Lloji: Ese pershkruese
Pikënisja e gjithçkaje ,ndonëse mistike apo e pakuptimtë për kohën , ekziston e jo vetëm kaq ...
dasmat shkodrane
Lloji: Ese argumentuese
Piktor, fotograf dhe arkitekt Kolë Idromeno (1860-1939) është ndoshta një nga piktorët e hers...
Mesuesit
Lloji: Tekst pershkrues
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegj...
E ardhmja e Shqiper...
Lloji: Ese pershkruese
Bashkimi Europian është një organizatë që është krijuar për bashkimin e vendeve të lira me ...
Racizmi
Lloji: Ese argumentuese
Racizmi është besimi në superioritetin e një race mbi tjetrën, e cila shpesh rezulton në diskr...
copetimi i shqiperi...
Lloji: Ese argumentuese
Atdheu Im
Lloji: Ese pershkruese
Atdheu im,vendi im,streha ime ku u linda e ku do vdes është Kosova. Qdo mergimtar e ka të vësh...
Cilësitë e shqipt...
Lloji: Ese argumentuese
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me ...
Atdheu im i dashur
Lloji: Pershkrim



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.