Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 813
Data e postimit: 2013-02-13 15:18:22
Shikime: 9876
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 0

Titulli: Mesimi

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Te mesojme
Autori: Donika
Shkolla: ismail qemali
Klasa: 6
Qyteti: Podujeve
E-mail: vipa_shqiptare@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Mesimi ? Valle qka dime ne sot posaqerisht nxensit per mesimin? Asgje.Kjo eshte pergjigja qe nuk dime asgje.Mesimi eshte lere anash qe kur hyri kompjuteri ne shtepite tona ,ne qytetet tona por me se shumti per shume femije anekend u be simpatizues qe prej tij nuk mund te heqim dore ,me nje fjale disi kompjuteri na beri te varur nga ai.Por, nuk do te thote qe te mos hyme ne te por te pakten ta perdorim me orar.Nuk habitem pse shume femije jane bere analfabet.Kur i mendoj keto gjera kthehem ne boten e te pareve tane ,qe nuk kane guxuar te prekin a le me te flasin gjuhen shqipe ndersa ne qdohere e me shume po e refuzojme mundesine qe te behemi te ditur.Une nuk e di kur do te mbaroj ky ankth,por shpresoj qe se shpejti sepse qdo gje ka kufi por ne jemi ata qe po bejme te kunderten.Andaj te behemi te zot te vetes dhe te jemi kunder kesaj.Sepse e ardhmja e Kosoves varet nga ne . Edhe shoqerin ta mesojme qe qdo gje nuk arrihet me kompjuter , gjithqka arrihet duke mesuar ,duke ditur qfare eshte e mire e qka eshte e keqe .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Donika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Mesimi+/813


Vepra te ngjashme
hartim
Lloji: Hartim
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gj...
Shpresoj se e ardhm...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do t...
Alfabeti yne i shtr...
Lloji: Hartim
Alfabeti yne ka filluar te krijohet me 14 nentor 1908 dhe ka mbaruar me 22 nentor 1908.Prej vitit e ...
Ajo eshte mamaja im...
Lloji: Ese pershkruese
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam....
E ARDHMJA IME
Lloji: Ese pershkruese
E ARDHMJA IME E c'mund te flas une per te ardhmen time,duke ditur se te gjithe na t...
Të gjykosh
Lloji: Ese argumentuese
Po buzeqeshi tani jam e lumtur? a eshte jeta ime perfekte ? a kam gjithqka qe kam dashur ? e d...
Ne fluturim e siper...
Lloji: Ese argumentuese bindese
GJAKMARRJA Nje pellumb I bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuajtur deri...
kosova dhe shqiperi...
Lloji: Ese argumentuese
Bashkimi i Kosoves me Shqiperine eshte endrra e te gjithe Shqipetareve kudo ku ndodhen, por esh...
mesuesja
Lloji: Analize letrare
E dashur mesuese Ne jemi shume te lumtur qe jemi nxenesit e tu. Edhe pse je pak nevrike ti fal dash...
...
Lloji: Ese filozofike
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!D...
Pasuria
Lloji: Ese argumentuese bindese
Te jesh i pasur nuk do te thote te jesh i lumtur prinderit te blejne cdo gje qe deshiron qe ti te mo...
vlere ka pasuria e ...
Lloji: Ese krahasuese
Te jesh i pasur nuk do te thote te jesh i lumtur prinderit te blejne cdo gje qe deshiron qe ti te mo...


Komentet e fundit!

Emri: Eriona
Email: erionasylejmani683@gmail.com
Komenti: shum e mir
  Pergjigju

Emri: erxhina
Email: erxhinap@yahoo.com
Komenti: sh mir ...
  Pergjigju

Emri: jam un ♥
Email: juhu @hotmail.com
Komenti: e bukur kjoo,,,,,
  Pergjigju

Emri: jam un ♥
Email: juhu @hotmail.com
Komenti: e bukur kjoo,,,,,
  Pergjigju

Emri: hana
Email: hanna.-@postribe.com
Komenti: te luuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmtt tttttttttttt...
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.