Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1150
Data e postimit: 2013-04-16 21:25:13
Shikime: 16088
Raporto

Likes: 17 Dislikes: 0

Titulli: Mjafton pak shprese per te prekur te erdhmen, lumturine

Lloji: Ese argumentuese
Tema: e ardhmja
Autori: Mbesha Nazaj
Shkolla: jani minga
Klasa: 12A
Qyteti: Vlore
E-mail: nazajmbesha@yahoo.it

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te gjithe jemi te perfshire ne detin e paane te jetes.Kur jemi femije shpresa jone per te pasur e arritur gjithcka duam , i ngjan nje trageti gjigand , por dalngadale ai fillon te lekundet e te shperbeht nga stuhite e jetes . Ka raste kur e gjen veten mbi vale , e te tjera raste kur humbet per pak poshte ujit . Rendesi ka qe te kesh gjithmone ku te mbahesh , nje shprese te te coj drejt brgut , aq shume te deshiruar drejt se ardhmes . Ndonjehere na shterojne fuqite per te ecur, per te guxuar , lodhemi.Nje njeri ideal eshte ai qe rrezohet dhe perseri ngrihet , qan dhe qesh , jeton dhe pranon si nje sfide te fuqishme te pashmangshmen . Cfare eshte njeriu pa shprese ? Nje qenia qe ndonese merr fryme , ecen , leviz , por eshte nje qenie boshe dhe e humbur.Nuk ka rendesi sa e padrejt eshte treguar jeta me kedo , por e rendesishme eshte se ka shprese dhe ne momentin kur fryma duket sikur po pushon. Duhet te ngrihesh e te ecesh me hapa te sigurta , por te kapesh kohen qe ke humbur, duke i dhene vetes shprese dhe shpreses jete.... Perderisa do te arrijme atje ku duam do te jemi te suksesshem , por meqe do ta duam shume ate qe me dinjitet e arritem,, do te prekim lumturine.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Mbesha Nazaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Mjafton+pak+shprese+per+te+prekur+te+erdhmen%2C+lumturine+/1150


Vepra te ngjashme
Jeta eshte e bukur ...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte nje enigme e shtruar ne menyra te ndryshme por me zgjedhje te pakta.Ajo eshte nje udhetim...
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgj...
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgj...
''Te rrosh a te mos...
Lloji: Ese filozofike
Te rrosh a te mos rrosh?!Valle a s'eshte me mire te reflektosh?! Te lejosh mendimet e strukura ne n...
Nje Bote e Denje Pe...
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve da...
NJE BOTE E DENJE P...
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve da...
Ku po shkojme me ka...
Lloji: Ese pershkruese
EHH si eshte jeta plot me te papritura .... rrethohemi nga e mira e keqja ligesia qe jane udhetare m...
Shpresoj se e ardhm...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do t...
Ne zemra jeton fjal...
Lloji: Ese pershkruese
NE ZEMRA JETON FJALA SHPRESE Boshlleku,vdekja dhe semundja pu...
Shpresa na zbukuron...
Lloji: Ese argumentuese
Nganjehere jeta nuk shkon ashtu sic duhet. Veshtiresite jane gjithmone pjese e saj te cilat na bejne...
mesuesja
Lloji: Analize letrare
E dashur mesuese Ne jemi shume te lumtur qe jemi nxenesit e tu. Edhe pse je pak nevrike ti fal dash...
jeta dhe ndjenjat
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gje...


Komentet e fundit!

Emri: shkelqim
Email: shkelqim.alimi@live.com
Komenti: shum tem e mir
  Pergjigju

Emri: aergh
Email: ina.dena@hotmail.com
Komenti: Po kjo ska te bej fare me te ardhmen per mendimin time duhet te shtoje shume gjera mbi te ardhmen ,cfare enderrron,etj.Shume keq!
  Pergjigju

Emri: klea
Email: love_you@gmail.com
Komenti: superr!! i bera kopje kesaj ..thnxx me ndihmove shume honeyy ...
  Pergjigju

Emri: ronaldo
Email: laertometko@hotmail.com
Komenti: shm shm e bkr .. besoj se do marr ndonje 10 me kete ..
  Pergjigju

Emri: Donika
Email: pati_anto@live.com
Komenti: sa me pelqen mi!!!
  Pergjigju

Emri: Ina
Email: ina.dena@hotmail.com
Komenti: BUKUR
  Pergjigju
Emri: ina
Email: ina.dena@hotmail.com
Komenti: flm


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.