Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6867
Data e postimit: 2019-05-26 16:21:52
Shikime: 6228
Raporto

Likes: 12 Dislikes: 2

Titulli: PËRZGJEDHJA E PROFESIONIT SFIDË PERSONALE APO IMPONIM SOCIO-EKONOMIK

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Profesioni
Autori: Xhoana Cuni
Shkolla: Gjimnazi "Arif Halil Sulaj"
Klasa: XI
Qyteti: Mamurras
E-mail: xhoana.cuni27@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Njeriu është krijuar që të jetoje, të mësoje, të ballafaqohet me sfida të ndryshme që i sjell jeta. Çdo sfidë tejkalohet kur vullneti nuk mungon. Njëriu është një qenie që ka forcë të mjaftueshme për ta kontrolluar gjithë botën dhe për të marre vendime të rëndësishme e ta përcaktoje qëllimin përfundimtar të rrugës së tij, sepse është i pajsur me fuqine e arsyes dhe të vullnetit. Ne gjithnjë mundohemi që një ditë të kemi atë që ne dëshirojmë dhe të jemi ata që vërtet dëshirojmë të jemi, të atillë që të ndihemi krenar me vetëveten.
Kur njëriu përfiton përkrahjen e arsyes dhe vullnetit të tij, ai mbledh fuqitë e tij, shkëputet nga ndikimet e jashtme, e cliron veten dhe bëhet një “ishull” i pavarur në oqeanin e kësaj bote, ndërmjet arsyes dhe vullnetit të tij ai bëhet i zoti i vetes dhe kështu personaliteti i tij fiton fuqi. Shkathtësia është mbi të gjitha, ajo është një dhunti që na ndihmon t’i arrijmë qëllimet tona, sidomos gjatë arsimit fillor ajo nënkupton mënyrën se si ne i përkushtohemi gjërave, se si i kuptojmë ato, pra në njëfarë mënyre ne sfidojmë vetën tonë që t’i zbulojmë shkathtësite që i posedojmë. Me çdo gjë që ne ballafaqohemi është sfidë përsonale në kuadër të kësaj është edhe profesioni, përkushtimi, puna dhe mundi që bëjmë për ta fituar profesionin e duhur, të gjitha këto janë sfida të pandashme nga jeta jonë. Sfida që vjenë si shkak i profesionit të zgjedhur, na bën që të jemi shumë të shkathët dhe të fortë kundrejt profesionit tonë.
Përzgjedhja e profesionit sipas mendimit tim duhet të jetë më shumë sfidë sesa inponim socio-ekomink, andaj ne duhet të kemi shumë vetëbesim në vetëvete dhe të bëjmë atë që ne deshirojmë, ta sfidojmë veten në shumë mënyra pa marrë parasysh se a kemi të bejmë me profesion apo me diçka tjetër, thjesht duhet të jemi shumë ambicioz rreth qështjeve të rëndësishme sepse njëriu ka një rol shum efektivë dhe shumë më të gjerë në krijimin e ardhmërisë, roli i tij është i vedishëm dhe i lirë, ai është i vetëdishëm për vetëveten, për mjedisin si dhe për situatat të cilat e rrethojnë.
Me gjithë këtë dua të them që nuk duhet ndikuar assesi asnjë situatë në vendimet tona, ajo që ne bëjmë të jetë personale dhe jetësore, sepse misteri më i rëndësishëm i jetës është se në cilin kënd të botës do të gjindemi .




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhoana Cuni - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/P%C3%8BRZGJEDHJA++E++PROFESIONIT+++SFID%C3%8B++PERSONALE++APO++IMPONIM++SOCIO-EKONOMIK/6867


Vepra te ngjashme
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballem...
Dëshpërim
Lloji: Hartim
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur ...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Jeta… Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, n...
Himni i jetës Nën...
Lloji: Thenie
Jeta është një shans, kape. Jeta është bukuri, adhuroje. Jeta është bekim, shijoje. ...
Dashuria për dijen...
Lloji: Analize letrare
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo ës...
Jeta
Lloji: Poezi personale
Jeta Jeta është lojë, luaje, Jeta është ëndër, ëndërroje, Jeta është gënjeshter, ku...
vdekja është akt ...
Lloji: Ese filozofike
Sot shumë njerëz rrëzohen gjatë jetës së tyre e më pas pyesin veten pse. Vetëm se jeta na rr...
Fatin e kemi vetë ...
Lloji: Ese argumentuese
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botë...
”Te rrosh a te mo...
Lloji: Ese filozofike
Të rrosh a të mos rrosh…është një nga monologët më të famshëm e më të komentuar të le...
Bukuria femërore b...
Lloji: Ese shpjeguese
Introduksioni: Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranen...
Nuk është gjithmo...
Lloji: Ese krahasuese
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në haps...
Vlera e jetes njere...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta njerëzore është me të vërtetë një dhuratë shumë e çmuar. Çdo moment i jetës njerëz...


Komentet e fundit!

Emri: Zenel
Email: zenelprishtine123@gmal.com
Komenti: shum mir
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.