Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5643
Data e postimit: 2017-02-26 19:35:19
Shikime: 27200
Raporto

Likes: 29 Dislikes: 5

Titulli: Perse me pelqen te lexoj

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Leximi
Autori: Ron
Shkolla: Ahmet Dakli
Klasa: 11B
Qyteti: Elbasan
E-mail: ronelda72@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote ne te cilen humbet, nga e cila e ke te veshtire te shkeputesh.
Jane te pafundme arsyet se perse me pelqen te lexoj. Librat, ne njefare menyre, te mesojne te perballesh me jeten. Duke te njohur me histori nga me te ndryshmet, te meson te perballosh cdo sfide qe te sjell jeta. Leximi gjithashtu te stimulon imagjinaten. Te duhet imagjinate per te pershkruar personazhet apo vendet.
Librat te ofrojne arratisje. Te cojne ne nje bote ne te cilen perfshihesh aq shume saqe te duket vetja pjese e saj.
Madje, mund te them me sigurine me te madhe, qe, librat, jane menyra me argetuese e kalimit te kohes.
Jane te shumte njerezit qe mendojne se leximi eshte humbje kohe dhe nuk sherben per asgje. Por, eshte i qarte ndryshimi midis dikujt qe lexon e dikujt qe nuk lexon. Fjalori me i pasur, mendja me kreative dhe uni me i gjere.
Me ndodh shpesh te lexoj libra aq perfshires, saqe nuk e kuptoj se si kalon koha aq shpejt. Kam mesuar se sa gje e bukur eshte te kuptosh forcen e fjales dhe aftesine e saj per te ndryshuar mendimet e ndjenjat tona.
Nuk eshte e habitshme te zhytesh aq shume ne nje histori, sa te nxjerresh parime e mesime per jeten tende nga to. Libri permban art, dhe arti eshte ushqim per shpirtin.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ron - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Perse+me+pelqen+te+lexoj/5643


Vepra te ngjashme
Libri "mema e dijes...
Lloji: Ese argumentuese
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote n...
Libri
Lloji: Ese vleresuese
Librat jane gjerat me me vlere ne jeten tone . Askush nuk di ti mesoj gjerat sic nje liber di. Te le...
Librat
Lloji: Ese pershkruese
Libri eshte nje thesar, qe te jep di momente arratisjeje ashtu dhe momente komforti. Libri eshte nje...
Pse libri na hap dy...
Lloji: Ese argumentuese
Nje proverb thote: "Shtepia pa libra,eshte si dhoma pa dritare". Asgje tjeter nuk mund ta shprehte m...
LIBRAT
Lloji: Poezi personale
NE CDO FAQE,NJE HISTORI NE CDO FJALE NJE DITURI GJERA PA FUND MESOJME CDO DITE SA HE...
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh ...
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh ...
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Libri eshte nje perle per te cilen nuk ke nevoje te shkosh ne fund te oqeanit per ta gjetur.Libri es...
libri
Lloji: Ese argumentuese
Libri eshte nje nga psurite me te qmuara ne jete ,per ate qe e meson por dhe anasjelltas .Tani libri...
Shkolla cerdhe e di...
Lloji: Hartim
Vendi me i mire,me i vlefshem per mua vendi ku buron ditura,vendi me i shtrenjte. Shkolla,eshte cer...
libri , miku im me ...
Lloji: Ese vleresuese
shpeshhere me keshillonin: lexo sa me shume libra .. nje dite do te te ndihmojne shume ! Asnjehere n...
ndikimi i interneti...
Lloji: Ese argumentuese
Ndikimi i intenetit ne detyrat e shtepise Kush eshte ai nxenes qe eshte ulur per te ber...


Komentet e fundit!

Emri: bravo
Email: barvo23@gmail.com
Komenti: Shum e bukur
  Pergjigju

Emri: elioni
Email: salaj.brunilda@outlook.it
Komenti: Faleminderit me ndihmove shume
  Pergjigju

Emri: franceska
Email: franceska.kometa@ymail.com
Komenti: me pelqen shume kjo ese.bravo
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.