Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4883
Data e postimit: 2016-02-17 22:45:54
Shikime: 23315
Raporto

Likes: 21 Dislikes: 5

Titulli: Te gjitha do te shemben nese femijet nuk i duan prinderit e tyre

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Femijet
Autori: Silec
Shkolla: Turgut ozal
Klasa: 11b
Qyteti: Tirane
E-mail: suelaela123@outlook.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam rritur aq sa duhet per te kuptuar prinderit aq mire. Une gjithsesi e kuptoj mire rendesine e tyre ne jeten time ashtu sic ne jeten e gjithsecilit.
Sot po ndeshemi me problemin qe femijet jane gjithmone e me egoiste dhe duan qe e gjithe bota te sillet rreth tyre. Kjo gje eshte e gabuar madje edhe e demshme sepse shoqeria krijohet nga te gjithe ne dhe duhet qe te kete njerez me vlera. Vlerat krijohen nga prinderit te cilet jane te paret qe kemi afer ne jeten tone. Nena dhe babai na marrin prane tyre qe ne momentin kur lindim dhe nuk duan te na leshojne me . Pse duhet qe ne ti neperkembim te mos i respektojme kur ato na mbrojne e na dhurojne dashuri ?
Une mendoj se fakti qe te mos duam prinderit i shkaterron te gjitha. Si do te krijojme te nesermen nje familje si do te mendojme per femijet kur po shohim se cfare po ndodh?
Bota i ka themelet e saj tek familja dhe qendrueshmeria e saj dhe si mund te mos shembet kur po shkaterrohet familja po shkaterrohet ndjenja me e paster qe ekziston per prinderit.
Kjo qe po ndodh eshte shume e rende pasi nuk duhet kurre qe te shkaterrojme ato vlera te cilat kane mbajtur per vite me rradhe shoqerine fort njerezimin te lumtur dhe boten te zhvilluar.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Silec - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Te+gjitha+do+te++shemben+nese+femijet+nuk+i+duan++prinderit+e+tyre/4883


Vepra te ngjashme
Familja ime
Lloji: Tekst pershkrues
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe ...
Familja ime
Lloji: Tekst pershkrues
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe ...
prinderit
Lloji: Ese vleresuese
Prinderit jane mbeshtetja me e madhe e femijeve.Ata i mbeshtesin femijet e tyre sepse duan qe te mar...
familja
Lloji: Ese argumentuese
familja gjeja me e shtrenjte per te gjithe ,cdo femije duhet te ket perkrahjen e familjes .familja e...
prinderit
Lloji: Ese filozofike
njeriu mesoi te linde dhe te jetoje. por njerezit qe e priten ne lindje ishin prinderit .te gjithe m...
marrredhenia me pri...
Lloji: Ese krahasuese
Karakteristika kryesore e fazes se adoleshences eshte kalimi nga femije ne nje te rritur. Papritmas ...
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te mir...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
1. Si me shikojne prinderit e mi. Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me pr...
si ti bindim prinde...
Lloji: Ese argumentuese
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,k...
Familja ime
Lloji: Analize letrare
Familja ime eshte vendi Ku kaloj momentet me te bukura , te mbushura me emocione , ndonjeherë edhe ...
si na ndihmon ne fa...
Lloji: Pershkrim
Ne te gjitha shoqerite dhe kulturat prinderit ju deshirojne femijeve ardhemeri te mire.Prinderit dua...
arsimimi
Lloji: Ese argumentuese
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ng...


Komentet e fundit!

Emri: AQIFE
Email: anonim.123@gmail.com
Komenti: shuuuuuuuuuuuuuuuuuuume e bukurb
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.