Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 701
Data e postimit: 2013-01-15 08:12:04
Shikime: 19392
Raporto

Likes: 10 Dislikes: 4

Titulli: qaj apo qesh me Don Kishotin

Lloji: Ese argumentuese
Tema: qaj apo qesh me Don Kishotin
Autori: geri boraj
Shkolla: ali demi
Klasa: 10a
Qyteti: vlore
E-mail: gjergjiboraj@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

ESE: QAJ APO QESH ME DON KISHOTIN
Nuk kemi as një dyshim se kalorësit historikë janë ndër personazhet më të çuditshëm që kanë populluar një pjesë të madhe të ngjarjeve, temave, subjekteve, lëndëve e historive. Nje I tille ishte edhe don kishoti..servantesi ne librin e tij na jep një pamje të plotë në këtë rrafsh.don kishoti eshte nje figure tragji-komike qe ne syrin e secilit prej nesh vjen ndryshe. Une mendoj se ne librin e servantesit figura e don kishotit jepet me ironi por njekohesisht me butesi e dhimbje te ndrthurura bashke ne nje narracion te jashtezakonshem. Me gjithë tonet çmitifikuese që rrënojnë mitin e kavalerisë, romani i Servantesit mbetet prapë një vepër tipike kavalereske. Mesa kam hasur une ne temat kalorsiake nder faqe librash don kishoti eshte ai me specifiku sepse ne mendjen time imazhi I tij vjen sin je komik I mjere , si heroi i mrekullueshëm grotesk e tragjik i letërsisë botërore, i shpartalluari dhe misionari i çmendurive dhe fateve të veta e të kësaj bote. Mbi një kalë gërdallë, i pushtuar nga idetë e tij dhe imazhi i Dylqinjës së bukur, me heshtën e gjatë dhe Sançon e shkurtër, që i vjen pas me gomarin e tij.
Don kisahoti eshte figura interesante qe beri gjithkend per te qeshur me historite e aventurat e tij te pafund por tek une pas cdo perpjekjeje te qeshur fshihet nje deshire per te qare. Ne te vertete sarkazma me te cilen shpaloset figura e don kishotit jo domosdoshmerisht te ben gazmor . don kishoti nuk ishte as I cmendur e as budalla , por ishte nje skllav I botes qe krijoi ai vete dhe kjo e ben figuren e tij te trishte. Nuk mund te qeshesh me nje njeri iluzionar qe cdo gje qe lexon kerkon ta beje nje skenar per jeten e vet , nuk mund te qeshesh em dike qe per te arritur enderrat largohet cdo dite e me shume nga realiteti . te ben per te qare pikerisht fakti qe ne shume moment don kishoti , I perhumbur , n skajin m t thelle t mungeses se arsyes na tregon nj njeri qe lufton me mullinjte e eres, dhe nga ana tjeter ka raste kur ai shfaqet I kthjellet e I vetdijshem.vete figura e tij mbart ne vetvete kontraste te cuditshem dhe ekstremiste me njeri tjetrin . nje nder ngjarjet qe me te vertete me befason eshte pikerisht moment kur don kishoti perpiqet t gjeje nje emer t denje per veten , nje emer per kalin e toij e per gruan qe dashuron . ky fakt mbart ne vetvete nje njeri me personalitet te dyfishte. Ne njerin kendveshtrim perballem me don kishotin qe eshte I vetdijshem se cili eshte perderisa ai kerkokn te ndryshoje identitet., Ne nje fare menyre ai kerkon te mbuloje ate qe perfaqeson dhe qe e di mesiguri se cili eshte dhe cfare vlerash ka. Nga ana tjeter akti qe kerkon kte personalitet te dyte e ben ate nje njeri misterioz arsytt e te cilit mund te mendohen shume nga te gjithe , por nuk mund te shohim perto m tej sesa n siperfaqe. Pra pikerisht kur ai kerkon te shfaqe te bota nje njeri I cili s’eshte filon edhe vet eta besoje kte farse. Ne fragmente te caktuara ne liber hasemi me thirrjet e tij per dylqinjen. Keto moment te jetes se tij me te cilat gjithkush mund te qeshe ne te vertete jane dramatike. Ai behet qesharak par ate gjitheve por cdokush qe qesh per te ne vetvete fsheh nje ndjenje keqardhjeje pasi e sheh don kishotin sin je njeri te cmendur qe vepron pa u menduar. Ajo cka t ben akoma dhe me per te qare eshte fakti I pashmangshem qe don kishoti nuk ishte I cmendur, pavaresisht se e shihnin sit e tille. Ai nuk donte te kuptonte reagimin e te tjereve , por qendronte besnik I faktit qe sin je kalores kishtenje mission per te kryer dhe duhet ta permbushtte ate. Me vjen vertet habi sesi don kishoti arrinte te krijonte ne nje menyre shume te pakuptueshme nje mur ndares me boen qe e rrethonte. Cdokush rreth tij per te s’kishte rendesi e po ashut s’kishin rendesi as fjalet qe fliteshin per te. Kjo me bent e mendoj qe ndoshta atij ajo lloj jetese nuk I pelqente. Ndoshta ai kerkonte nje realitet ndryshe te cilin pepiqej ta krijonte. Ne mund te ishim perballur edhe me nje don kishot tjeter te kapur pas nje menyre tjeter per te jetuar , por perballemi m enje don kishot ne tentative per tu shfaqur si kalorsiak sepse nepermjet kesaj figure servantesi ka dashur te cmitizoje librat e famshem me kalores . ka dashur te tregoje sesa iluzionare mund te behen njerezit nga histori te tilla kalorsiake . don kishoti eshte pikerisht figura me e pershtatur per te paraqitur nje njeri aventurier I cili lufton me arsyen e tij. Ky roman mahnites me bent e mendoj per shume gjera te atij realiteti krejt ndryshe nga I sotmi. Por ajo cka vertet me ve ne dileme eshte pyetja : te qesh , a te qaj me don kishotin ? kjo eshte nje pyetje per te cilen me vijne nder medn shume pergjigje pas te cilave fshihen shume skena te cilat ka m lexuar ne kete liber. Ashtu si cdokush vetvetiu me vjen per te qeshur me momente te caktuara mbushur plot sarkazem por kur arrij te kuptoj ne thelb ate cka permban ne vetvete cdo situate qesharake don kishoti eshte nje figure qe me ben per te qare. Kjo , sepse me indinjon fakti qe njeriu krejt papritur duke humbur ne surrealen humbet arsyen , humbet vleresimin , humbet personalitetin , behet qesharak e mbi te gjitha I krijon vetes barrieren per te mos qene me ai qe ka qene. Nga aventura ne aventure shfaqet gjithmone e me I cuditshem. Por ajo qe vertet te mahnit eshte se ne fund te fundit sado qesharak dhe pamend te jete sfaqur don kishoti , ai ne fund kthjellohet dhe na paraqitet sin je njeri I arsyeshem. Ky fakt permbledh edhe te gjithe librin. Pas cdo te qeshure me don kishotin pas cdo te qare me bemat e tij , ne fund arrijme t ekuptojme qe njeriu sado te perpiqet realitetin nuk e ndryshon dot . te pakten jo ne menyren qe kerkoi ta ndryshonte don kishoti.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     geri boraj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/qaj+apo+qesh+me+Don+Kishotin/701


Vepra te ngjashme
Don kishoti
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Don Kishoti eshte nje zoteri nga Spanja qendrore, qe pasi kishte lexuar shume libra mesjetare kalors...
magjia e vepres se ...
Lloji: Ese filozofike
Don kishoti eshte nje veper per te cilen mundohemi qe ta kuptojme dhe te mesojme me teper rreth saj ...
don kishoti i mance...
Lloji: Ese shpjeguese
Për të kuptuar Don Kishotin e Sanço Pançën, duhet të kuptojmë mirë klasat shoqërore spanjol...
Gjykimi
Lloji: Ese pershkruese
Nje buzeqeshje tregon nje gezim dhe e kunderta e saj eshte te qaret i cili tregon nje gjendje te re...
Bota e Ideve
Lloji: Ese argumentuese
Nuk sherbente per te qene nje vajze e vogel. Ne vend qe te luante ne rrugen prane shtepise; lexont...
Identiteti im
Lloji: Ese argumentuese
Identiteti i nje njeriu eshte shume i rendesishem per cdo njeri identiteti mendoj nuk eshte vetem em...
Vdekja eshte e hesh...
Lloji: Ese filozofike
Hesht!Pse kaq qetesi?Ku jam une? Gjithcka eshte zhdukur,jam e vetme.Ujerat nuk rrjedhin me,zogjte nu...
Gjera te vogla, por...
Lloji: Ese argumentuese
A mund ta ndryshoj une boten,hapsiren dhe njerezit me te cilet jetoj dhe nderveproj cdo moment ...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
nje palaco qe qesh
Lloji: Ese filozofike
Eshte per tu habitur me ndjesite e panumerta qe zoteron njeriu... qofshin keto te arsyeshme ose jo m...
A ka donkishotizëm...
Lloji: Ese argumentuese
Miq e shoke!
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Miqesia eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne jete. Cdokush e ka nje grup miqesie, nje mik t...


Komentet e fundit!

Emri: marekwulse201@gmail.com
Email: marekwulse201@gmail.com
Komenti: hello. i am from poland. i uwielbiam was!
  Pergjigju

Emri: Lale
Email: Sado.ism@hotmail.com
Komenti: Shum bukur
  Pergjigju

Emri: Geri
Email: adelatwist@gmail.com
Komenti: ^_^ :P
  Pergjigju

Emri: genta nina
Email: gentanina@yahoo.com
Komenti: Shume e bukur eseja
  Pergjigju

Emri: eni
Email: eni133@yahoo.it
Komenti:
  Pergjigju

Emri: jola
Email: jola@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: xzxz
Email: zxzxzx@yahoo.com
Komenti: kotttttt
  Pergjigju

Emri: xhovi
Email: xhovirabeli@gmail.com
Komenti: kot
  Pergjigju

Emri: ajo_vjz
Email: ajo_vjz@Yahoo.com
Komenti: nom fr vtm kwjdes gabimet drejtshkrmore lako
  Pergjigju

Emri: ani
Email: ani.zaimi@gmail.com
Komenti: shume bukur flm me ndihmoi ne detyren tim
  Pergjigju

Emri: Aba
Email: aba.basha06@gmail.com
Komenti: shum e bukur dhe e plote. bravo !
  Pergjigju

Emri: flora
Email: floraflora@yahoo.com
Komenti: shum bukur shpresojme qe te tjeret te jene ne gjendje ta kuptojne
  Pergjigju

Emri: flora
Email: floraflora@yahoo.com
Komenti: shum bukur shpresojme qe te tjeret te jene ne gjendje ta kuptojne
  Pergjigju

Emri: anita
Email: anita@yahoo.com
Komenti: shum e bukur kjo eseja shum flm se e gjeta gati e su lodha hic
  Pergjigju

Emri: Era
Email: era_fatjona@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: ani
Email: anxhela1992@hotmail.it
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.