Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4515
Data e postimit: 2015-10-28 19:04:48
Shikime: 17908
Raporto

Likes: 15 Dislikes: 1

Titulli: Figura e Skenderbeut sipa Marin Barletit dhe Naim Frasherit.

Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: Skenderbeu
Autori: Anxhela Hasankolli
Shkolla: Gjimnazi "PLATON"
Klasa: XII
Qyteti: Korce
E-mail: anxhelahasankolli@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te dyja keto vepra letrare jane shume te rendesishme per vete llojin e tyre.Figura kryesore qe eshte ajo e Skenderbeut na jepet si nje nga figurat me legjendare ne historine e popullit tone.Une si lexuese e ketyre poemave jam mahnitur nga menyra sesi keta autore na paraqesin jeten dhe vepren e nje heroi kaq te madh.Pasi Barleti ka qene vete deshmitari i kohes se Skenderbeut ai ne vepren e tij na pasqyron dhe na tregon ngjarje dhe fakte reale qe lidhen me figuren e ketij heroi.Keto fakte jane shume domethenese,pasi ato u bashkengjiten dhe deshmive te treguaera dhe te perjetuara nga bashkeluftetaret e Skenderbeut.Te kunderten gjejme ne vepren e te madhit Naim Frasherit.Aty gjejme figuren e Skenderbeut bazuar ne fakte historike dhe jo te jetuara nga vete autori dhe si rrjedhoje ngjarjet jane te nderthurura sipas menyres se vete autorit.Keshtu qe Skenderbeu qendron si nje figure midit mitit dhe realitetit.Te dy autoret e librave bejne nje analize te thelle te eksaj figure kaq madheshtore.Vecorite dhe te perbashketat qe pershkruajne Skenderbeun i bejne librat me interesante dhe me te lexueshme.Si Barleti po ashtu dhe Naimi kane pershkruar epoken e Skenderbeut si nje nga epokat me te lavdishmete historise shumeshekullore shqiptare.Nje e vecante qe e ben lexuesin me kureshtar per leximin e librit eshte vere rrjedhja e ngjarjeve ne vite.Barleti i eshte permbajtur ne pergjithesi te vertetes historike dhe se faktet e sjella prej tij kane sherbyer per botues te tjere njeri prej te cileve qe dhe Nail Frasheri.Ky i fundit kronologjine e ngjarjeve e rendit duke u bazuar ne vendin kohor dhe disa te dhena jane bazuar nga libri i Barletit.Te dy autoret figuren e Skenderbeut e kane vizatuar me dashuri dhe ne frymen e humanizmit dhe ne qender te tij eshte motivi i atdhedashurise.Kendveshtrimi nga i cili sheh Barleti kete hero ka bere ndikimin e tij tek autoret e mevonshem.Kurse Naimi kendveshtrimin e tij e hedh vetem tek burimet e marra ose te sajuara vete.Tek poema e Barletit te gjithe personazhet kane qene te pranishem ne ngjarje,kurse tek poema e Naimit disa prej tyre jane te krijuara nga vete autori.Figuren e Skenderbeut,Barleti e vleresoi duke u nisur nga burime dhe dokumte te kohes,kurse Naimi e sheh ate si simbol te lirise dhe te idealeve shoqerore.Te gjitha te dhenat e tij,mbeshteten ne dokumente te shkruara nga te tjeret.Vepra e shkruar nga Barleti eshte shume e pasur dhe shume e gjalle.Fjalet qe perdor poeti jane shume pasionante pasi aty perfshihen dhe rrefime tek poema e Naimit.Poema tingellon nga gjuha e nje poeti qe mundohet te beje vepren e tij sa me terheqese per te tjeret.Tema e poemes eshte historike gershetuar nga miti dhe gojedhenat.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anxhela Hasankolli - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+e+krahasim-kontrastit/Figura+e+Skenderbeut+sipa+Marin+Barletit+dhe+Naim+Frasherit./4515


Vepra te ngjashme
rendesia e epokes s...
Lloji: Ese vleresuese
Figura dhe vepra e ndritur e Skenderbeut ka lene gjurme ne zemrat dhe mendjen e popullit shqiptar.Sk...
Figura e skenderbeu...
Lloji: Ese argumentuese
Figura e skenderbeut ne kete roman del me teper si figure reale.Kronologjia e jetes,te dhena te mbi ...
skenderbeu-heroi yn...
Lloji: Ese vleresuese
SKENDERBEU-HEROI YNE KOMBETAR Skenderbeu.Per te shkruar per kete njeri nuk mjaftuan dhe nuk do...
Shpata e Skenderbeu...
Lloji: Ese pershkruese
Te Gjithe e njohim Skenderbeun dhe ndikimit e tij ne Shqiperi. Por lufterat qe ai zhvillonte gjithmo...
Misticizmi ne zhanr...
Lloji: Ese argumentuese
Misteri, ai element qe i jep jete letersise ne parim, eshte gjithashtu pothuajse inekzistent ne disa...
forca e retorikes
Lloji: Ese argumentuese
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren ë Sabri Godos. Vepra ë tij eshte nje roman hist...
SI DO TA SHKRUANIT ...
Lloji: Ese argumentuese
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft ...
Forca e retorikes n...
Lloji: Ese argumentuese
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren e Sabri Godos . Ne kete veper autori na ben te ku...
pse duhet te studio...
Lloji: Ese argumentuese
fishta nuk eshte thjesht nje poet ose shkrimtar. ai eshte nje fenomen letrar ne kulturen shqiptare. ...
Krahasimi midis poe...
Lloji: Analize letrare
Krahasimi midis poezise dhe prozes poetike.Ka ndryshime dhe te perbashketa midis te dyjave ketyre ve...
endrra ime kur te r...
Lloji: Ese pershkruese
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesi...
ese :Romeo dhe Zhu...
Lloji: Ese shpjeguese
Gjate rrjedhes se viteve nuk kane munguar asnjehere mosmarreveshjet dhe konfliktet e ndryshme midis ...


Komentet e fundit!

Emri: esli
Email: esli.sula@gmail.com
Komenti: Superrrrrrrrr
  Pergjigju

Emri: ana
Email: ana123@gmail.com
Komenti: like like
  Pergjigju

Emri: visi
Email: visicela11@gmail.com
Komenti: se lexova fare
  Pergjigju
Emri: Anxhela
Email: anxhelaceleste@gmail.com
Komenti: Lexoje mos mu bej mua te forten

Emri: Vasundra
Email: Vasundra@gmail.com
Komenti: I Like
  Pergjigju

Emri: Vasundra
Email: Vasundra@gmail.com
Komenti: I Like
  Pergjigju

Emri: unikia unikia
Email: encaaahaxhia@hotmail.com
Komenti: super
  Pergjigju

Emri: gerta
Email: hygerta aga@hotmayl. com
Komenti: Yll
  Pergjigju

Emri: gerta
Email: hygerta aga@hotmayl. com
Komenti: Bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.