Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7252
Data e postimit: 2020-05-05 22:41:08
Shikime: 3441
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 2

Titulli: Te rrosh a te mos rrosh ? Kjo eshte ceshtja

Lloji: Ese filozofike
Tema: Te rrosha te mos rrosh ? Kjo eshte ceshtja
Autori: Naxhije Lime
Shkolla: Gjimnazi "Adem Vrapi "
Klasa: X-D
Qyteti: ROSKOVEC
E-mail: naxhijelime@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kjo fjali , kjo shprehje qe te pakten nje here ne jete , na vjen neper mend . Ti si do te pegjigjeshe ? Une ... une jam konfuze . Nuk mendoj se do te ,zjidhja njeren nga keto shprehje ? Njeriu eshte krijuar per te jetuar , per tu zhvilluar , por si te jetosh kur nuk ke nje arsye , nje mbeshtetje per te vazhduar jeten . Kerkon shembull konkret qe te me besosh ... ? Do te tregoj me poshte historine e nje vajze ne moshen time qe me shume mendon se pse duhet te jetoje kete jete sesa e jeton ate .
Emri i saj eshte Ojnada . Ajo jeton ne nje nga fshatrat me te prapambetur te Shqiperise , ku prinderit merren kryeshisht me buqesi per te siguruar jetesen . Por cili eshte problemi i saj ... . E pra gjithcka filloi pikerish kur ... ne fakt nuk ka nje date se kur ka filluar sipas mendimit te saj , ndoshta ka filluar qe me lindjen e saj , por kush e di ? Le te vazhdojme me historine dhe te mos e humbim fillin e temes kryesore .
Ajo nuk ka pasur kurr mundesi te flas hapur me prinderit e saj , per gjithcka , ndoshta sepse ata nuk kane pasur kohe ose thjesht sepse nuk kane mundur ... Shpesh here eshte ndjere e lenduar prej tyre , shpesh madje shume shpesh ka qare prej tyre , por kjo nuk e ka bere te humbase shpresen per jeten . Shume njerez i kane thene qe nuk do mundet te realizoje enderren e saj ,por ajo vazhdone te enderroj dhe te punoje per enderren e saj . Ka menduar qe jeta e saj do te perfundonte vetem me trishtim , ankth dhe palumturi , por gjithmon ka menduar qe do t ia dali . Ka me duar se ne fund te ketoj tuneli te erret per te do te kete te pakten nje rreze drite , nje rreze shprese , nje rreze lumturi . Gjithmon kur mendon se nuk mundet ta perballoje gjithe te barre qe ka , enderron te ardhmen e saj , me plot lumturi edhe gezim . E pra ja ku eshte nje shembull i nje jete qe merriton shume te jetoje enderren e saj , qe meriton te vazhdoje rrugetimin e saj . Dhe ja pra ku e keni pergjigjen e pyetjes se famshme : "Te rrosh a te mos rrosh? " . Duhet te jetosh , ta jetosh jeten ashtu si te vije edhe te krijosh jeten qe ti enderron dhe pse te tjereret te thone te kunderten .




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Naxhije Lime - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Te+rrosh+a+te+mos+rrosh+%3F+Kjo+eshte+ceshtja+/7252


Vepra te ngjashme
Jeta
Lloji: Tekst vleresues
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes te...
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese filozofike
Te rrosh a te mos rrosh... Te zgjedhesh mes jetes dhe vjdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati, t...
deshtim nuk do te t...
Lloji: Ese argumentuese
ESEJA: ARGUMENTUESE –BINDESE ♫♫♫♫ …^_^ ►Shpesh jeta na sjell trishtim ,merzitje dhe ...
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese filozofike
Te rrosh a te mos rrosh ...eshte nje nga monologet me te famshem dhe me te komentuar te letersise bo...
Mamaja ime
Lloji: Leter
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume g...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
Mendo
Lloji: Ese shpjeguese
Gjithqka kuptova. Gjithqka mora vesh. E kuptova pse ika. E kuptova pse ika pa thene asnje fjale t...
vdekja
Lloji: Ese pershkruese
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kan...
Shkolla
Lloji: Ese pershkruese
Te flasesh per shkollen eshte e veshtire,por edhe e kendshme... Eshte e veshtire,sepse te vjen keq ...
Sikur te kisha edhe...
Lloji: Ese pershkruese
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk ka...
si ti bindim prinde...
Lloji: Ese argumentuese
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,k...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.