Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1249
Data e postimit: 2013-05-17 22:37:23
Shikime: 9996
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 0

Titulli: Arroganca e te rinjëve

Lloji: Ese informuese
Tema: Arroganca e te rinjeve te sotem
Autori: Djellza
Shkolla: Ramiz Cernica
Klasa: 8A
Qyteti: Gjilan
E-mail: djellzaosmani@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Arroganca te rinjeve
Duke e verejtur arrogancen e te rinjeve te sotëem, gabimet qe ata bejn pa kthim mbrapa, ateherë pash nevojen per keshilla te ndryshme qe ata duhet ti ndjekin.
Mosha jon eshte ajo ku fillojnë hapat e pare, dhe zhvillimi i trurut tone , kam pare qe shumica e moshatareve tane jan jasht universit tone, dua te them qe jane larg asaj qe duhet te jene, ku ne vend te shkolles per ta jane pubet(diskot), ne vend te mesimit bejn gjera te kota, e shume gjera te tjera, kjo ehste gjeja me e keqe qe nje femije mund te beje.
Po deshe te arrish ne jete, te keshe hapa te sigurt ne te ardhmen, athere qe tani mund te vendosesh per te, te mesosh aq sa duhet dhe te zbavitesh sa duhet.Gjithqka e shumte e demton femijen, po ashtu edhe te rriturit.
Me nje fjale te vetme dua ti them moshatareve te mije (rinjet), se ne vend qe te zbaviten me gjera te kota, duhet te mesoni , edukoheni dhe qe te beni ate qe ju ndihmon per ardhmerin tuaj, leri anash gjerat e tmergjme, shkoni ne rrugen e duhur, aty ku mund te hapen shume dyer.

MUNDOHUNI TANI,QESHNI ME VONE!!! -_- :)



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Djellza - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+informuese/Arroganca+e+te+rinj%C3%ABve/1249


Vepra te ngjashme
imagjinata
Lloji: Ese argumentuese
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta ...
hartim
Lloji: Hartim
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gj...
Libri
Lloji: Ese filozofike
Te gjithe e dime situaten ku ndodhemi,nje katastrofe boterore e cila mbylli brenda te gjithe njerezi...
LIBRI
Lloji: Ese pershkruese
Ai esht miku me I mire I njeriut.Kur hyn ne boten e tij nuk mund te dalesh me sepse te frymezon , qd...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
Koha e lire
Lloji: Ese vleresuese
Koha e lire besoj qe eshte koha e njeriut me e mire . Ne duhet ta shfrytezojme ndonjehere ate , nga...
Libri !
Lloji: Analize letrare
- Thuhet se libri eshte miku me i mire i njeriut ! - Dhe eshte e vertete , sepse nga libri mesojme ...
te jetos ne paqe
Lloji: Ese pershkruese
Paqa eshte si nje rree drite.dikush mund te zgjedhi te jetojne paqe apo te mos jetoj ne paqe.Nese do...
Ne jemi ne Toke per...
Lloji: Ese pershkruese
Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush ...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
Jeta e botes sone!!
Lloji: Ese shpjeguese
-Qe nga ardhja jone ne bote, qe nga hapat e pare te jetes ndodhemi ne pozita te ndryshme, ne qdo llo...
jeta dhe ndjenjat
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gje...


Komentet e fundit!

Emri: anoelb
Email: anoe@hotmail.com
Komenti: super bravo
  Pergjigju

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: ke shume te drejte!
  Pergjigju

Emri: Elda
Email: eelda.aahmeti.5@facebook.com
Komenti: Ishte fantastike
  Pergjigju
Emri: qendrim
Email: qendrim.ll@hotmail.com
Komenti:


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.