Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3440
Data e postimit: 2014-12-12 21:15:28
Shikime: 15273
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 0

Titulli: Ema Bovarine e shoh perdite rrugeve te qytetit tim.

Lloji: Ese informuese
Tema: Ema Bovari
Autori: Dani Dan
Shkolla: Jani Minga
Klasa: 12B
Qyteti: Vlore
E-mail: danielaahmeti@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

A ekziston ende dikush si Ema Bovari ne ditet e sotme?
Ema Bovari ishte nje grua e cila donte me te miren per veten e saj. Ajo zgjodhi Sharlin per burre si kandidatin me te mire, ajo e zbukuronte shtepine e kopshtin me trendafila. Donte te vishej sa me bukur dhe te kishte nje jete po aq te perkryer sa edhe neper librat romantike te cilet ajo i kishte lexuar.
Cdokush prej nesh i ngjan sadopak Ema Bovarise per shkak se cdokujt i pelqen jeta e perkryer, ashtu si ne perralla, por nuk mund ta leme veten qe te biem pre e iluzioneve tona duke menduar se mund te bejme gjithcka. Cdokush prej nesh ka te drejte te kerkoje me te miren per veten, duke menduar edhe se me ke do ta kaloje jeten, por kur vendos te martohesh duhet edhe ta njohesh ate person dhe neqoftese ka dicka qe nuk shkon duhet te flasesh me te dhe te gjeni nje zgjidhje te perbashket.
Ema Bovarine e shohim kudo, kudo ku ka ambicie per te ecur me lart. Emen e shoh tek cdokush qe zbukurohet si mos me mire e do qe te jete e persosur. Emen e shoh tek cdokush qe mendon per nje te ardhme me te mire dhe qe do te jete i pakrahasueshem me te tjeret.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Dani Dan - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+informuese/Ema+Bovarine+e+shoh+perdite+rrugeve+te+qytetit+tim./3440


Vepra te ngjashme
Ema Bovari ese argu...
Lloji: Ese argumentuese
Ema Bovari nje viktime e realitetit te hidhur dhe te pameshirshem, nje femer enderrimtare dhe plot d...
Shpresoj se e ardhm...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do t...
sa i pavarur jam un...
Lloji: Analize letrare
Cdokush duhet te jete I pavarur..Duhet te jete vetvetja…cdo njeri ka te drejte ta jetoje jeten ash...
Dhuro dashuri,merr ...
Lloji: Ese argumentuese
Mjafton te shohim perreth nesh dhe shume mire mund te kuptojme se cila eshte ajo gje per te cilen ...
drejtesia
Lloji: Analize letrare
Ne fjalorin e gjuhes se sotme shqipe, fjala “drejtesi” perkufizohet: 1. Te qenit i drejte, cile...
Para Pasqyrës së ...
Lloji: Ese shpjeguese
Kur jemi para pasqyres shohim shembellimin tone , por nese ndoghemi para pasqyres se deshirave do te...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Rruga e drejte per ...
Lloji: Hartim
Ne jemi femije e jemi duke u rritur cdo dite e me shume dhe duhet te kemi kujdes per cdo gje. Duhet...
...
Lloji: Ese shpjeguese
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here ...
Jeta e dyfishte
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume r...
shoqeria e keqe dhe...
Lloji: Ese pershkruese
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert b...
Shpresa ndaj nje ad...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert b...


Komentet e fundit!

Emri: ?????
Email: arjanpepa28@gmail.com
Komenti: Nuk mjafton vetem kaq per emen!!! Por eshte nje ese dhe nje mesazh i bkr 👍
  Pergjigju

Emri: ela
Email: fgfhalilaj@hotmail.com
Komenti: nje ese me te gjate julutem per ema bovari
  Pergjigju

Emri: l;;'
Email: klsmtf@yahoo.com
Komenti: :/
  Pergjigju

Emri: fffffffffffff@
Email: xbc@gmail.com
Komenti: vbbbb
  Pergjigju

Emri: sdfg
Email: asdfg@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.