Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5644
Data e postimit: 2017-02-27 23:37:23
Shikime: 5797
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 0

Titulli: Te gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore

Lloji: Ese informuese
Tema: likarabi@gmail.com
Autori: Rabie Lika
Shkolla: Marie Kaculini
Klasa: 9c
Qyteti: Durres
E-mail: likarabi@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te gabosh eshte nje veprim i pa menduar mire qe behet duke filluar nga nje adoleshent,deri tek nje person qe mendon se eshte me lart se te gjithe.Por ne shumicen e rasteve ai person mendon se eshte lart sepse nuk kryen veprime te uleta qe ulin veten e saj dhe nderin e familjes💎.Une jam 14 vjec por mendoj se eshte me mire te gjykojme drejt deri ne fund te jetes sepse edhe ekselent po te jesh nuk do marresh asgje ne fund me vete...Te falesh dike eshte hyjnore sepse e le ate njeri qe ta kuptoje gabimin vete dhe ta rregulloje ate por nqs ai veprim krahasohet me "detyra shtepie"une ate person e vleresoj me zero.Jo vetem une po as familja nuk do ta pranonte aq me pak shoqeria e sinqerte.Te gjithe mendojne se une bej ese per tu treguar interesante por ato persona nuk kane aq kapacitet qe te kuptojne .Ne qofte se behesh pjese e turmes eshte shume e veshtire te dalesh prej saj por duhet te kesh baza te forta qe ne fund ose do te largohesh per gjithmone ose do te deshtosh.Per mu ka shm rendesi dashuria prinderore miresia sinqeriteti altruizmi qe ti i fal tjetrit sesa nenvleresimi i atij personi.ASKUSH nuk ka te drejte te nenvleresoje tjetrin por ti jape nje shtyse atij perpara per te arritur majat.Pse jo shoqeria sot ka nevoje per adoleshente ambicioz qe guxojne te kerkojne te drejtat e tyre ne menyre ironizimi.Eseja eshte per ata qe me te vertet vlejneee😱💎Kush mendon keshtu like???



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Rabie Lika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+informuese/Te+gabosh+eshte+njerezore+te+falesh+eshte+hyjnore/5644


Vepra te ngjashme
Pro apo Kunder deni...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon ...
Shpresa ndaj nje ad...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert b...
te gabosh eshte nje...
Lloji: Ese pershkruese
TE GABOSH ESHTE NJEREZORE,TE FALESH ESHTE HYJNORE Te gjithe njerezit nuk jane njesoj,ne quhemi ...
shoqeria e keqe dhe...
Lloji: Ese pershkruese
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert b...
‎"TE GABOSH ESHT...
Lloji: Ese argumentuese
-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te ...
Te gabosh dhe te fa...
Lloji: Ese filozofike
Te gabosh dhe te falesh, dy gjera qe jane kaq prane njera- tjetres, por dhe kaq larg. Pse te gab...
Nje person i dashur...
Lloji: Ese pershkruese
Nje person i dashur Ah,sa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shume.Aq shu...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
Gabimi dhe falja pj...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim...
...
Lloji: Ese filozofike
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!D...
Vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,pr...
Vetmia apo shoqeria
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ne e dime te gjithe se vetmia eshte gjeja me e keqe,por jo gjithmon edhe vetmia ka avantazhet e saj ...


Komentet e fundit!

Emri: Kjo goca ktu
Email: Hahahahahah@hotmail.com
Komenti: Shuuuuum e bkr eseja 👌👌
  Pergjigju

Emri: anesa
Email: anesarexhepi11@gmil.com
Komenti: eshte eseu me i mir deri tani
  Pergjigju

Emri: anxhelakrrashi
Email: anxhelakrrashi@gmail.com
Komenti: shum bkr
  Pergjigju

Emri: Rabie lika
Email: likarabie@gmail.com
Komenti: ADOLESHENTE SHQIPTARE NUK ESHTE KOHA QE TE BIEM GJUME POR TE MENDOJME NATEN SeSi DO VEPROJME DITEN 🤔😍
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.