Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8211
Data e postimit: 2024-02-03 09:23:34
Shikime: 209
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 1

Titulli: Te rinjte dhe duhani

Lloji: Ese informuese
Tema: Te rinj dhe duhani : Anet pozitive dhe negative te duhan pirjes
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi"Sami Frashëri"
Klasa: 11B
Qyteti: Permet
E-mail: xhuljanikolla@email.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

**Të rinjtë dhe duhani: Anët Pozitive dhe Negative te duhanpirjes**

Të rinjtë janë ndër grupet më të prekura nga duhani dhe efektet e tij. Në disa raste, përdorimi i duhanit mund të perceptohet si një formë e shprehjes së pavarësisë apo përkatësisë në një grup shoqëror. Disa prej tyre e shohin si një mënyrë për të përballuar stresin, për të përjetuar një ndjenjë të lirësisë, apo thjesht për të ndier përshtypjen e rritjes. Megjithatë, ky perceptim pozitiv shpesh shkon dorë për dorë me pasojat negative të shfrenimit të duhanit.

Një anë negative e përdorimit të duhanit nga të rinjtë është impakti i drejtpërdrejtë në shëndetin e tyre fizik dhe psikologjik. Duke filluar nga sëmundjet e frymëmarrjes, si astma dhe bronkiti, deri tek rritja e rrezikut për të zhvilluar kancerin e mushkërive dhe sëmundjet kardiovaskulare, duhani ka një ndikim të madh në shëndetin e përgjithshëm të rinjve. Për më tepër, përdorimi i duhanit gjatë adoleshencës mund të ndikojë negativisht në zhvillimin e trurit dhe të sjelljes së tyre.

Në aspektin social, duhani gjithashtu mund të krijojë ndarje dhe përjashtim për të rinjtë. Ata që nuk përdorin duhanin mund të ndiejnë presionin e njëjtë për të përputhur, duke i bërë ata të ndjehen të izoluar apo të jenë më pak të përfshirë në grupin shoqëror. Kjo mund të ketë pasoja afatgjata në marrëdhëniet sociale dhe emocionale të të rinjve, duke ndikuar në ndjenjën e vetëvlerësimit dhe identitetin e tyre. Prandaj, për të rinjtë është e rëndësishme të kuptojnë dhe të jenë të vetëdijshëm për të dy anët e përdorimit të duhanit dhe për të zgjedhur rrugën e shëndetshme dhe të përgjegjshme për jetën e tyre.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhulja Nikolla - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+informuese/Te+rinjte+dhe+duhani/8211


Vepra te ngjashme
Te rinjte dhe rrjet...
Lloji: Ese informuese
# Të Rinjtë dhe Rrjetet Sociale: Navigimi në Dilemën e Avantazheve dhe Rreziqeve Rrjetet soci...
Stop Duhanit
Lloji: Poezi lirike
Stop Duhanit Braktis duhanin Shpëto shëndetin Ruaje ...
Adoleshentet dhe pe...
Lloji: Ese informuese
droga
Lloji: Analize letrare
Adoleshenca është një fazë në të cilën duhet të bëhen eksperienca të reja, kështu që pr...
Dilema e se ardhme...
Lloji: Ese argumentuese
Nje popull i ditur di si ta zhvilloje vendin e tij. Ai mund te punoje edhe jashte vendit te tij si n...
Moda eshte e rendes...
Lloji: Ese vleresuese
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili ë...
Aktualizimi i Ofeli...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për sh...
plaku dhe duhani
Lloji: Ese shpjeguese
Erdhen në nje fshat ne Arabin e nxehet tregtarët me duhan me synimin e vetem për të shitur duhan...
Teknologjia!
Lloji: Ese informuese
Bota e sotme po ecën me galop, por së bashku me zhvillimin teknologjik po shtohen edhe problemet q...
Vlera e jetes njere...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta njerëzore është me të vërtetë një dhuratë shumë e çmuar. Çdo moment i jetës njerëz...
Racizmi
Lloji: Ese argumentuese
Racizmi është besimi në superioritetin e një race mbi tjetrën, e cila shpesh rezulton në diskr...
Efektet e interneti...
Lloji: Ese shpjeguese
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.