Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5603
Data e postimit: 2017-02-19 13:44:02
Shikime: 7314
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 4

Titulli: "Gjakmarrja,nje plage e shoqerise sone''

Lloji: Ese pershkruese
Tema: ''Gjakmarrja,nje plage e shoqersise sone''
Autori: Telma
Shkolla: Asim Vokshi
Klasa: X-5
Qyteti: Kamez
E-mail: zenunitelma@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Gjakmarrja,nje plage e shoqerise sone !!"
Te flasesh per fenomene,fenomene te cilat shkaktojne plage,eshte vecse nje tragjedi e ngujuar.. C’mund te jete gjakmarrja? Kush e shkakton ate ? Pse kjo bote duhet te gjeje zgjidhjen e duhur vetem nepermjet gjakmarrjes ? Ehhh ,,, gjakmarrja nuk eshte gje tjeter vecse nje nje dere ku gjaku dhe krimi shoqerohen se bashku….
Ndoshta ky ferr I strukur ne guximin e njeriut, shkakotn “te shemtuaren” VRASJE. Ose ndoshta ky djall eshte I uritur per gjak pafajsie !!
Te vrasesh dike mund te jete e lehte.. Terheqja e kembezes mund te shuaje nje jete.. Por , a mendon valle ai gjakes se sa jete ka vrare ne kete bote me ate zhurme shurdhuese ??? Ne te vertete ai nuk mendon keshtu !! Per te gjakmarrja nuk eshte nje plage… Per te gjakmarrja edhe nje labirint I shpetimit.,, apo kush e di cfare tjeter mund ta konsideroje ai gjakmarrjen e pangopur…
Shoh femije qe struken ne vetmi te perhershme, shoh lot ne syte e tyre,, shoh kercitje ne zemrat e tyre.. O zot , c’pafajsi engjellore!! Ashtu te trembur nga “virusi” GJAKMARRJE ,, presin kthimin e familjes se tyre… Te strenguar fort pas hekurave,,, Te murosur e te shtangur… Me zemer e shpirt ne zot, luten qe te shohin familjen e tyre… Lotet nuk kursehen ,, Zemrat zitohen.. Tashme me te pushtuar se kurre nga ankthi ,, kerkojne nje copez shprese…Ndoshta kjo shprese mund te zbardhe fytyrat e tyre engjellore,, por …. Ama kjo shprese mund edhe te jete “e vdekur”…
Silueta e gjakmarrjes I shoqeron kudo.!!! Nderkohe gjakesi trupezohet bashke me KANUNIN!! E pas tyre ngjitet I pafajshmi femije… !!
Gjakmarrja eshte nje “virus”!! Eshte nje semundje infektive… Nese futesh ne rrethin e saj ajo perhapet,porsi nje arome helmuese e pashmangshme! Shpirti I gjakmarrjes po helmon brezin e ardhshem!
Ndoshta kjo arome mund te pershkroje breza te tere ,,, apo ndoshta ajo mund te shuhet nga engjelli shpetimtar “MARREVESHJE”… Por gjakmarrja, nje nga zakonet e rrenjosura me thelle,eshte ende shume e gjalle,duke kerkuar hakmarrje sy per sy ne nje spirale te pafund pikellimi …
Por ,, kujt I thua… I thua nje gjakesi , per te cilin gjakmarrja edhte mesimi me kuptimplote I jetes se tyre!!! Eshte mesimi qe shkruan historine e qe percjell breza mbare!! Ky mesim sundon rrenjet e njerezimit!! Ai shfrytezon besimin nepermjet kurthit !!! Ky eshte tmerri “GJAKMARRJE”
“Gjakmarrj a eshte stoli e njeriut te dobet”’…..



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Telma - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/%22Gjakmarrja%2Cnje+plage+e+shoqerise+sone%27%27/5603


Vepra te ngjashme
Gjakmarrja
Lloji: Ese pershkruese
GJAKMARRJA Gjakmarrja problem, penge e shoqerise tone. Ajo po per...
gjakmarria-plage e ...
Lloji: Ese argumentuese
Nje plage e pasherueshme ne zemren e shoqerise se sotme e ka rrenjen nga fenomeni i gjakmarrjes. Ajo...
gjakmarrja
Lloji: Ese informuese
Nder plaget me te vjtra te Shqiperise dhe shqiptareve eshte gjakmarrja.GJakmarrja eshte nje hakmarrj...
Gjakmarrja,nje plag...
Lloji: Ese pershkruese
Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Es...
Gjakmarrja, një pl...
Lloji: Ese pershkruese
Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Es...
GJAKMARRJA
Lloji: Ese krahasuese
GJAKMARRJA ESHTE SI NJE OQEAN I CILI GLLABERON PA MESHIRE COKEND SIDO-KURDO TE LEVIZ NEPER TO.ESHTE ...
Gjakmarrja plage e ...
Lloji: Ese argumentuese
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume...
gjakmarrja
Lloji: Ese argumentuese
per mua gjakmarrja eshte dicka shume absurde.ne kohet me perpara ne vendin tone e sidomos ne disa fs...
Gjakmarrja
Lloji: Tekst shpjegues
Gjakmarrja nje fenomen shume negativ qe vazhdon te ekzistoje akoma ne zonat e thella te vendit tone....
gjakmarrja
Lloji: Poezi personale
GJAKMARRJA Gjakmarrja ne Shqiperi Ferri vet,ferri i zi Lufte e ashper mes nj...
Gjakmarja ,nj plage...
Lloji: Analize letrare
Shqiperia eshte nje vend i madh,nje vend i europianizuar,nje vend oi cili tashme njehet pothuaj nga ...
cesht e bukura
Lloji: Ese pershkruese
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume...


Komentet e fundit!

Emri: ela
Email: engjull1@live.com
Komenti: tmerruase
  Pergjigju

Emri: elela
Email: ansela06@outlook.com
Komenti: /
  Pergjigju

Emri: elela
Email: ansela06@outlook.com
Komenti: /
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.