Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3760
Data e postimit: 2015-02-12 19:11:17
Shikime: 12226
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 0

Titulli: Ku ndodh efekti serre?

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Efekti serre
Autori: Niko Vincani
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 12D
Qyteti: Elbasan
E-mail: nikovincani@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Atmosfera e Tokes eshte unike,krahasuar me planetet e tjere te sistemit tone diellor.Per shkak te ekzistences se saj,ne planetin tone ka jete.Ne toke do te kishte diferenca te medha midis temperaturave te dites dhe te nates nese nuk do te ishte atmosfera,e cila e mban nxehtesine ne menyre konstante,duke e qarkulluar ate nga njeri vend ne nje vend tjeter.Ajo vepron si nje filter qe lejon te kalojne rrezet e drites se diellit,duke mbajtur aq sa duhet nxehtesine ne shtresen e poshtme te saj,prane siperfaqes se tokes.Kjo aftesi e saj lidhet ngushte me perberjen e saj.Disa gaze qe ndodhen ne te ,edhe pse ne sasi shume te vogla krahasuar me totalin e atmosferes kane aftesine te thithin nje pjese te rrezatimit diellor dhe te rrezatimit qe reflektohet nga toka,duke krijuar efektin serre.Rritja e perqendrimit te gazeve serre rrit temperaturen e siperfaqes dhe ngadaleson humbjen e energjise ne hapesire.Efekti sere e ka ngrohur Token per me shume se 4 miliard vjet.Tani shkencetaret e kane rritur shqetesimin e tyre,sepse aktivitetet njerezore mund ta modifikojne kete proces natyror me pasoja shume te rrezikshme.Efekti serre duke rritur temperaturen mesatare globale te ajrit mbi siperfaqen e tokes shkakton nxehje globale.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Niko Vincani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/+Ku+ndodh+efekti+serre%3F/3760


Vepra te ngjashme
Ngrohja globale,nje...
Lloji: Ese argumentuese
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky ...
Ngrohja globale nje...
Lloji: Ese argumentuese
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky ...
toka
Lloji: Ese pershkruese
ckemi une qe po ju flas jam elsa dhe jam 13 vjece me pelqen te shkruaj tekste te ndryeshme dhe shume...
Toka jone
Lloji: Analize letrare
Toka eshte e rrumbullaket.Per kete tregon zhdukja nga pamja ose paraqitja graduale e anijeve ne deti...
Ngrohja Globale
Lloji: Ese pershkruese
1.Ngrohja globale njihet edhe si efekti serë për shkak se gazet që grumbullohen mbi tokë e kthej...
Vjeshta Ne Fshatin ...
Lloji: Ese pershkruese
Dielli doli ne horizont me rrezet e tij te arta, duke ngrohur tere siperfaqen e tokes,duke ngrohur t...
Ditet me Shi dhe Di...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ditet me shi dhe me diell jane pjese e jetes. Sic jane dhe ditet me shi ose me diell, ne kete menyre...
Nese ekziston mreku...
Lloji: Ese argumentuese
Uji eshte burimi i jetes ton.Ai edshte i domesdoshom per te gjith format e jetes ton.Pa te jeta esh...
Ngrohja globale
Lloji: Ese argumentuese
Te gjithe e veme re rrezikun qe po i afrohet shtepise sone te bukur,por nuk bejme asgje per ta sh...
Tema : Une pro mjed...
Lloji: Ese shpjeguese
Mjedisi apo ambienti, është tërësia e rrethanave përreth një organizmi ose grup organizmash, v...
A ka jete ne planet...
Lloji: Ese argumentuese
Historia e kirjimit të Tokës daton rreth 4.5 miliard vjet më parë.Por gjate kesaj kohe ne nuk ki...
Njeriu duhet te jet...
Lloji: Ese argumentuese
Eshte ironike menyra se si njerzit perpiqen te krijojne vetveten e tyre.cdo gje eshte pjese e karakt...


Komentet e fundit!

Emri: asksd
Email: asksd@asksd.asksd
Komenti: /
  Pergjigju

Emri: Enriko
Email: enrikosimaku2@gmail.com
Komenti: Super me ndihmoj shume!! Bravo
  Pergjigju

Emri: avduela gashi
Email: avduela.gashi@outlook.com
Komenti: shume interesante
  Pergjigju

Emri: ildi kanxha
Email: ildikanxha@gmail.com
Komenti: Bravoo e frate!!!
  Pergjigju

Emri: Kleana Qatipi
Email: klea_anna@hotmail.com
Komenti: Shume e bukur kjo ese! Me ndihmoi shume!!
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.