Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3472
Data e postimit: 2014-12-18 19:28:04
Shikime: 5538
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: 70-vjetori i pavarsise

Lloji: Ese pershkruese
Tema: shqiperia
Autori: silvana patarria
Shkolla: skenderbeu
Klasa: XI
Qyteti: krume
E-mail: sailor_moon@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te lira ne
skajet e qiellit.Qdo shqiptar eshte krenar qe mban ate emer sepse shqiperia eshte djepi qe na perkundi qe femije ,eshte djepi I kultures sone.Pse te gjithe popujt e huaj I suleshin shqiperise?Kesaj pyetje eshte e lehte ti kthesh pergjigje.Shqiperia ishte dhe vazhdon te jete nje vend perfekt.Nje vend qe ploteson te gjitha kriteret per te qene nje shtet I mireformuar .Nje vend qe pushtuesit e huaj tentuan te na e merrnin per shkak te pozitave gjeografike te favorshme per zhvillim por qe ne shqiptaret nuk ua lejuam sepse eshte vendi yne.Toka qe na mesoi ta duam dhe ta mbrojme me jete vendin tone ashtu siq kane bere te paret tane.70 vite me pare atdheu yne ishte pushtuar nga nazi-fashistet dhe bashkepunetoret e tyre vendas.Qindra vite shqiperia ndenji e pushtuar dhe e zaptuar nga pushtuesi nazi-fashist.Pesuam shume poshtersi,pushkatime e internime.Dite te veshtira ishin per popullin shqiptar,dite qe zbardhnin te zymta,dite qe me shprese jetoheshin ,dite terrori qe mezi pritej te perfundonin.A nuk ishte e mjaftueshme per ne ndarja e shqiperise etnike me 1913?E copetuan shqiperine pa pike meshire dhe perseri kerkojne ta marrin.Por data 29 nentor 1944 e mbylli kapitullin me te veshtire per atdheun tone.I dha fund pushtimit nazi-fashist.Ne ate mengjes Shqieria deklarohet nje here e pergjithmone e lire dhe sovrane.70 vjetori I clirimit eshte gezim I madh per te gjith shqiptaret sepse kujton diten kur shqiperia clirohet dhe diten kur ne vendin tone fillon te mbizoteroje paqja.Prandaj kjo dite eshte e madhe per kedo qe eshte shqiptar ane e mbane botes.Pa dyshim qe shpallja e pavaresise dhe clirimi I atdheut jane ngjarjet me te medha te historise sone dhe keto data meritojne nje respekt te veqante dhe nderim nga gjithe shoqeria jone.Te nderojme sakrificen sublime,gjakun e deshmoreve,dhe heroizmin e luftes.Te krenohemi me veten qe kemi gjak Shqiptari.Gjak I nje populli qe nuk shuhet kurre .Te krenohemi me vendin tone,Shqiperine ,vendin per te cilin ja vlen te japesh jeten me plot deshire sepse eshte nena qe na rriti e na mesoi te jemi Shqiptar autokton.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     silvana patarria - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/70-vjetori+i+pavarsise/3472


Vepra te ngjashme
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vi...
70 vjetori i clirim...
Lloji: Ese pershkruese
70 Vjetori I Clirimit Sot eshte nje feste. Nje feste qe I bashkon te gjithe shqiptaret anembane ...
70 vjetori i clirim...
Lloji: Ese informuese
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhan...
Krenar qe jam shqip...
Lloji: Ese informuese
Ne Shqiperi kam hedhur hapat e pare, kam mesuar te flas,jam shkolluar dhe kam jetuar....Atdheu eshte...
Krenar si nje shqip...
Lloji: Analize letrare
Shqiperia eshte atdheu im dhe jam krenar per te.Ajo mund te jete nje vend i vogel por mban shume vle...
70 VJETORI
Lloji: Analize letrare
Kalojne vite, kalojne edhe shekuj e kujtimi per deshmoret mbetet i fresket ne mendjet e zemrat tona,...
SHQPERIA C'KA QENE,...
Lloji: Ese argumentuese
"Shqiperia c'ka qene,c'eshte,c'do behet" Shqiperi vend i ...
Krenar qe jam shqip...
Lloji: Ese argumentuese
te gjithe shqiptaret rralle e shprehin dashurine per vendin e tyre si edhe krenarine qe ndien per te...
Ese për Atdheun
Lloji: Ese shpjeguese
Shqipëria,ndonëse një vend i vogël ka arritur të përballojë shumë armiq.Më përpara populli...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100v...
Krenar per atdheun ...
Lloji: Poezi lirike
Gjak shqiptari me rrjedh ne vena jam shqiponje me dy krena O ky gjaku kuq e zi me jep jete,me f...
shqiperia
Lloji: Ese argumentuese
ESSE : SHQIPERIA. SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e ...


Komentet e fundit!

Emri: Arbion
Email: arbion.canga@gmail.com
Komenti: Eshte 70 vjetori i clirimit dhe jo i pavarsise
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.